Moro kaikki.
Viisaammat vastaa:
Otsikon mukainen automaatti, kolmilitraisessa kaksoisahdetussa diesel nelivedossa.
Konetta sekä softalla, että raudalla modattu ja tehoa penkitetty 48% vakiota enemmän.
Mittaus: Kaverin gps-laitteella repäisi ensimmäisellä vedolla jäältä paikaltaan 100kmh 8,8sek.
Toisella vedolla paikaltaan lähtien - 100kmh 6.00s Alusta melkein kuiva ja kylmä, pakkasta -9 celsius
Muuta mitattua:
60-100 / 2,4s
80-120 / 3,1s
Lähtö (eka kertaan elämässä tällä romppeella):
SUORAAN jarrulta, kierrokset 2000rpm... ja kaikki neljä pyörää suti ja ehti jopa vähän savuta. (voi nasta raukat... ja vit..t, niitä saa uusia)
- rupes vaan mietityttämään tuon laatikon kesto.
Nykyinen vääntömomentti alkaa olla ko laatikon yleisesti tunnetun kattoarvon ylärajoilla, joten...
Kysymys, niille jotka jotain tietää (vahva arvio riittää):
Laatikkohan on ns normaali-automaatti momentinmuuntimineen...
Miten paljon kehtaa jarrulla nojata tuohon laatikkoon (sek / rpm) ?
alkaako savuamaan / luistamaan / mikä repeää ensiksi / jne...?
Tarkoitus saada aikaan mahd nopea irtoaminen viivalta ja päästä kokeilemaan rehti vartin veto heti kun kelit sallii...
(mitään launchcontrollia ei tuon ikäisessä mossessa oo, ellei sitä ohjelmalla saa!?!?!)
Viisaammat vastaa:
Otsikon mukainen automaatti, kolmilitraisessa kaksoisahdetussa diesel nelivedossa.
Konetta sekä softalla, että raudalla modattu ja tehoa penkitetty 48% vakiota enemmän.
Mittaus: Kaverin gps-laitteella repäisi ensimmäisellä vedolla jäältä paikaltaan 100kmh 8,8sek.
Toisella vedolla paikaltaan lähtien - 100kmh 6.00s Alusta melkein kuiva ja kylmä, pakkasta -9 celsius
Muuta mitattua:
60-100 / 2,4s
80-120 / 3,1s
Lähtö (eka kertaan elämässä tällä romppeella):
SUORAAN jarrulta, kierrokset 2000rpm... ja kaikki neljä pyörää suti ja ehti jopa vähän savuta. (voi nasta raukat... ja vit..t, niitä saa uusia)
- rupes vaan mietityttämään tuon laatikon kesto.
Nykyinen vääntömomentti alkaa olla ko laatikon yleisesti tunnetun kattoarvon ylärajoilla, joten...
Kysymys, niille jotka jotain tietää (vahva arvio riittää):
Laatikkohan on ns normaali-automaatti momentinmuuntimineen...
Miten paljon kehtaa jarrulla nojata tuohon laatikkoon (sek / rpm) ?
alkaako savuamaan / luistamaan / mikä repeää ensiksi / jne...?
Tarkoitus saada aikaan mahd nopea irtoaminen viivalta ja päästä kokeilemaan rehti vartin veto heti kun kelit sallii...
(mitään launchcontrollia ei tuon ikäisessä mossessa oo, ellei sitä ohjelmalla saa!?!?!)
Comment