Sattui silmään vanha lehtiartikkeli. Ajelin siis tietämättäni talviautotestin "voittajalla". F3x (3-sarjalainen) on vuoden 2014 testivoittaja:
Ihmettelin omassani tuota todella hyvää takaapään pitoa puolikuntoisilla renkailla. Ihan ihmeellinen auto verrattuna edellisiin takavetoihin, vaikka ei niissäkään huono pito ollut. Lisäksi lämmintä riittää hyvän sähkövastuksen johdosta heti muutaman sadan metrin jälkeen, ei ole tarvinnut siis palellakkaan.
Myös tällä hetkellä talvivertailussa oleva 5-sarjalainen G30 (530e ) on TM:n mukaan pärjännyt hienosti ja lopullinen tulos julkaistaan 5.3.2018:
Jos joku kehtaa väittää, että takavetoinen BMW ei ole hyvä talviauto, niin sietäisi käydä edes koeajolla...
Ihmettelin omassani tuota todella hyvää takaapään pitoa puolikuntoisilla renkailla. Ihan ihmeellinen auto verrattuna edellisiin takavetoihin, vaikka ei niissäkään huono pito ollut. Lisäksi lämmintä riittää hyvän sähkövastuksen johdosta heti muutaman sadan metrin jälkeen, ei ole tarvinnut siis palellakkaan.
Myös tällä hetkellä talvivertailussa oleva 5-sarjalainen G30 (530e ) on TM:n mukaan pärjännyt hienosti ja lopullinen tulos julkaistaan 5.3.2018:
Jos joku kehtaa väittää, että takavetoinen BMW ei ole hyvä talviauto, niin sietäisi käydä edes koeajolla...
Comment