Ok, ei ole tullut juuri tuollaisessa koskaan istuttua, F13 M6:ssa ainakin oli ihan kunnon penkit, kuten myös G30 M5:ssä. Jos reisituen säädön poisjättäminen ei ole mitään CS-painonsäästöä, niin mikähän tuohon oikein mahtaa tuossa mallissa olla syynä? Äkkiseltään tuntuis pöljältä.
Mulla oli F10 M5:ssä aktiivipenkit ja niissä reisituki "rullautui" penkin alta sitä mukaan mitä edemmäs tuen sääti, varmaan sama systeemi M3/4:ssä.
Mulla oli F10 M5:ssä aktiivipenkit ja niissä reisituki "rullautui" penkin alta sitä mukaan mitä edemmäs tuen sääti, varmaan sama systeemi M3/4:ssä.
Ok, no se kuulostaisi vähän paremmalta, mutta ei paljon, vähän niinkuin Mersun multi-contourit, joissa koko istuinosa liikkuu suhteessa selkänojaan.. Jännä sinällään kun esim. Mersukin on vasta tällä vuosikymmenellä alkanut tarjota jakkaroita joissa "irrallinen" säätyvä reisituki, niin BMW päättää toteuttaa toisin, ja vielä sporttimallissa. No, ehkä pitäis koeistua ennenkuin täysin tuomitsee.
Ok, no se kuulostaisi vähän paremmalta, mutta ei paljon, vähän niinkuin Mersun multi-contourit, joissa koko istuinosa liikkuu suhteessa selkänojaan.. Jännä sinällään kun esim. Mersukin on vasta tällä vuosikymmenellä alkanut tarjota jakkaroita joissa "irrallinen" säätyvä reisituki, niin BMW päättää toteuttaa toisin, ja vielä sporttimallissa. No, ehkä pitäis koeistua ennenkuin täysin tuomitsee.
Kuulostaa siltä että et nyt ymmärtänyt miten se bemarissa toimii. Kannattaa käydä koittamassa
E: Jos noissa se siis toimii samalla tavalla kuin esim. F10 M5. En nyt muista itse vaikka tuollaisessa kerran on tullut istuttua.
Porilaiset Ylivoimaisesti eniten olen turhia autonhaku reissuja tehnyt Poriin. Kokemuksesta pystyy jo sanomaan että tuo on Porilaisille TODELLA HYVÄKUNTOINEN
Hyväkuntoisen käsite on kyllä melko liukuva näköjään.
Mitäs raati sanoo tästä mun toisen kesäauton ilmotuksesta, puuttuuko jotain olennaista?
Varsinaiset markkinat varmaan alkaa olemaan joskus vapun tienoilla.. :think
Hyväkuntoisen käsite on kyllä melko liukuva näköjään.
Mitäs raati sanoo tästä mun toisen kesäauton ilmotuksesta, puuttuuko jotain olennaista?
Varsinaiset markkinat varmaan alkaa olemaan joskus vapun tienoilla.. :think
Comment