Meilläpäin aika hyvin talvisäilytyspaikkoja tarjolla hinnat pyöri luokassa 40-50€/kk kun viime syksynä paikkaa etsisin omalle autolle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kausisäilytyspaikoista harrasteautoille.
Collapse
X
-
Mulla maksaa täällä maaseudulla 90€/kk veneen ja vesijetin säilytys lämpimässä hallissa. Vene tuollainen vajaa 6m pitkä ja seisoo kärryllä, eli aisoineen varmaan 7-8m pituutta, eli vie tilaa vähän enempi kuin auto.Mercedes-Benz Vito 114Cdi vm.-17
Mercedes-Benz C200Cdi vm.-16
Bmw E30 320i Cabriolet vm.-90 bagged
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View Postniin joo tähän on pakko lisätä nyt että maksan myös omasta autokatospaikastani kerrostalossa, siis minkä omistan 100%, niin vastiketta lähes 40€/kk. Jotenkin pöyristyttävän kallis parista neliöstä asfalttia missä on katto päällä ja minkä kuitenkin omistaa.
Itsellä on vuokrapaikka lämpimässä taloyhtiön pysäköintihallissa Länsi-Helsingissä 70€/kk hinnalla. Samassa hallissa on jonkin verran muitakin harrasteautoja ja tuolta on välillä osunut silmiin vuokralle tarjottavia paikkoja kutakuinkin tuohon samaan hintaan, kun olen silloin tällöin katsellut tarjontaa autotallin vuokraamista ajatellen. Olisihan se kuitenkin mukavampi, jos autolle voisi tehdäkin jotain, talven aikana olisi mukavasti aikaa tehdä kaikenlaisia pikkuremontteja, kun auto ei ole ajossa.
Comment
-
-
Originally posted by KasTrolli View PostKylmästä parkkihallista paikka Tampereella. Vuokra nousi vuodenvaihteessa 42e -> 70e/kk.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by j-a View PostAika hurja nousu. Oliko soppari katkolla? Vuokraisännän roolissa olen oppinut että noin isot nostot ei toistaiseksi voimassaoleviin soppareihin onnistu juuri muuten kuin että omat suorat kustannukset nousee saman verran. Vaikea uskoa että vastike olisi noin paljoa noussut. :think:sigpic
Comment
-
Comment