Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei noilla vanhoilla systeemeillä oikein enää ole muuta tekemistä kuin näyttää hyvää ajankuvaa. Esim e60/E61 pro navikin jää pitkällä reissulla reippaasti kakkoseksi bluetoothilla liitettyyn waze-palveluun spotifymusiikkeineen.
Tuoreessa autossa nuo systeemit on astetta käytettävämmät mutta wazea käyttämällä meni F15 kanssakin reissu pro navista huolimatta. :think
Bemarin varusteiden suhtteen kolme tärkeintä: voimalinja, penkit ja lisävarusteiset valot. Muut on sitten sellaisia ”kiva lisä”Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by awd-69 View PostNää on makuasioista, sano koira kun muniaan nuoli....
Eikä täällä niin nopsaan tiet muutu ettei perille löytäisi viime vuodenkin kartoilla.
Vähän ajettu karvalakki:
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostE88 & F56 electric
Comment
-
-
Originally posted by _Teemu_ View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/745/11110805
Onko kukaan käynyt kokeilee tällasta? Laitoin tuosta yksilöstä tarjouspyyntöä vetämään. Tuo uusi hybrid kiinnostaa kun siellä on vihdoin jonkinmoinen polttomoottori sähkön rinnalla.
Noi värit on omaan silmään 10/10!
Tuollainen oli vaihtoehtona, kun vaihdoin autoa syksyllä. Ajoin sillä silloin jonkinverran, ihan ok ja hinnaltaan hyvin kilpailukykyinen, hintaan ja auton fiilikseen vaikuttaa varusteet, varusteillahan noi mieleisiksi tehdään. Veroahan noissa on ihan nimellisesti, siksi voimalinjana noi 6-koneiset hybridit on mielenkiintoisia mallisarjoissaan. Itse en päässyt kauppaan kun Laakkosen kanssa en välirahasta tai vanhan auton hyvityksestä päässyt sopuun. oli käsittämättömän iso Vehoon verrattuna, joten tilasin MB S560e:n, siinä tosin harmitti, että ei saanut nelivetoa, on kuitenkin paljon tehokkaampi kuin bemari ja ehkä loppupeleisssä ulkonäöllisesti itseäni enemmän miellyttävä, vaikka aika paljon kalliimpi olikin."When the facts change, I change my mind."
Comment
-
-
Originally posted by fransesco View PostJännä juttu että noin vähän ajetussa "karvalakissa" on Nordex-merkkiset kesärenkaat takakontissa. Toki sille voi olla montakin loogista syytä, mutta ostajan roolissa pohtisin heti että miksi näin on. Tosin auton ikä vs kilsat pistää muutkin kellot soimaan ainakin minulla.
Ratin hoitamattomuus myös tukisi tätä varsinkin kun kuluneet paikat on juuri sopivasti 10 ja 14 kohdilla.
Mutta voihan tuolla olla myös vaikka 300tkm paineltu.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by jhelen View PostJos katselee 745e niin kantsii vertailla vähän saksan hintoja kun ei noihin veroa tule kuin jokunen tonni
BMW 745Le 3.0 4D 4WD AUT 210KW 20200319 201904246 134 288,00 5774,38
Originally posted by Newbie View PostTuollainen oli vaihtoehtona, kun vaihdoin autoa syksyllä. Ajoin sillä silloin jonkinverran, ihan ok ja hinnaltaan hyvin kilpailukykyinen, hintaan ja auton fiilikseen vaikuttaa varusteet, varusteillahan noi mieleisiksi tehdään. Veroahan noissa on ihan nimellisesti, siksi voimalinjana noi 6-koneiset hybridit on mielenkiintoisia mallisarjoissaan. Itse en päässyt kauppaan kun Laakkosen kanssa en välirahasta tai vanhan auton hyvityksestä päässyt sopuun. oli käsittämättömän iso Vehoon verrattuna, joten tilasin MB S560e:n, siinä tosin harmitti, että ei saanut nelivetoa, on kuitenkin paljon tehokkaampi kuin bemari ja ehkä loppupeleisssä ulkonäöllisesti itseäni enemmän miellyttävä, vaikka aika paljon kalliimpi olikin.
Itsekin ottaisin mielummin Mercedeksen, mutta valitettavasti hinta karkaa budjetin yli ja neliveto on ehdoton.Harraste: Hymer 588 by Fiat
Comment
-
-
Originally posted by _Teemu_ View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/745/11110805
Onko kukaan käynyt kokeilee tällasta? Laitoin tuosta yksilöstä tarjouspyyntöä vetämään. Tuo uusi hybrid kiinnostaa kun siellä on vihdoin jonkinmoinen polttomoottori sähkön rinnalla.
Noi värit on omaan silmään 10/10!
Itse päädyin X5 malliin samalla voimalinjalla. Toki pitkään on jo äksillä tullut ajettua, ja syyt ovat lähinnä käytännölliset - tilat, vetokyky ja maavara. Näillä kriteereillä seiskalla ei ole mahdollisuuksia. Bonuksena hybridi-äksässä on vielä suuri akku .
Polttomoottori on hieno ja voimaa on yhdessä sähkömoottorin kanssa sen verran, että ajofiilis on aika sama kuin isolla vapaasti hengittävällä kasilla. Tosin äksän iso akku aiheuttaa sen, että polttis ei paljoa ainkaan mun ajossa tapahtumiin osallistu. Tällä hetkellä viimeiset 1000 km on menty pelkästään sähkön voimin.
5-sarjaan sama voimalinja tulee kesän jälkeen. 5-sarjalainen on varmasti tuolla koneella jo melkoinen sportti, ja noin 800eur ohjelmistopäivityksellä on saatavissa vielä 100 ponia lisää, jos tuntuu uniselta https://www.shiftech.eu/en/reprogram...petrol/45e-394. Jos tämä möhkö liikkuu vakiona mittausten mukaan 0-100kmh runsaassa 5 sekunnissa, niin tuollainen 545e ohjelmistopäivityksellä on jo aika hätänenMini, E24, E90, G70
exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05
Comment
-
-
Originally posted by hencca89 View Posthttps://m.nettiauto.com/bmw/325/11275211
Jopas on korinvaihdolla hintaa
Joo ja tottakai kikkailemalla 2,5 litraseksi, aikamoista. Autohan on 320i-vuodelta 1983..E28 M
Comment
-
Comment