Perhana, varmaan hyvä peli sitten. Itsekin nanosekunnin mietin mutta tuo vanhahtava sisusta ja ulkoväri ei lopulta oikein iskenyt. Pienet kilsat olisivat olleet tuon ikäisessä 135i se isoin juttu. Lähtikö alle 20te?
Kääntöpuolena pienille kilsoille on sitten se että edessä on vesipumpun, turbojen, suuttimien, korkeapainepumpun ym. osien vaihto . Niitä tuskin on noilla kilsoilla tehty?
Tuoko tuo historia tuolle autolle jotain lisäarvoa? Ei kai nyt sentään.
Ruosteinen nuhjuinen e39 johon saa varmasti Inspection III ja täyden kopan fiksin tehdä välittömästi, eikö tuommosen hinta pitäisi lähellä kymppiä olla?
Kyllä e39 M5 hinta on tänäpäivänä lähempänä kahtakymppiä kuin kymppiä, niin ne hinnat kehittyy
Juu, mutta kun tuolle e39 pellille alkaa tulemaan ikävuosia niin korotustuu kyllä entistä enemmän ero yksilöiden välillä. Karisee vähän hohto motorsportista jos omistajuuden saa aloittaa takaluukun vaihdolla ja tunkinpaikkojen hitsauksella yms. maalaushommilla.
Kääntöpuolena pienille kilsoille on sitten se että edessä on vesipumpun, turbojen, suuttimien, korkeapainepumpun ym. osien vaihto . Niitä tuskin on noilla kilsoilla tehty?
Tähän on jo vesipumppu ja suuttimet vaihdettu. Hintakin oli niin kohdallaan muihin vastaaviin verrattuna, että voi hyvillä mielin hoitaa noi loputkin tyyppiviat pois sitten kun niiden aika on
Tähän on jo vesipumppu ja suuttimet vaihdettu. Hintakin oli niin kohdallaan muihin vastaaviin verrattuna, että voi hyvillä mielin hoitaa noi loputkin tyyppiviat pois sitten kun niiden aika on
Yes, ja toivottavasti noita vikoja ei edes tule, hieno peli on kyllä
Onhan se kallis, mutta farkut nyt ovat muutenkin huomattavasti halvempia kuin sedanit.
Mikä on huomattavasti? En kyllä usko että ihan kauheasti (= tuhansia euroja) vastaavaa farkkua kalliimmalla saa kaupaksi porrasperäistä, oli mikä tahansa BMW kyseessä. :think
Ihan vitsihän tuo punaisen hinta on, jos kymppitonnin halvemmalla saa vähemmän ajetun viisi vuotta uudemman faceliftin.
Comment