Nettiautosta bongailtua XXXV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kanerv4
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/530/11570182

    Umpiot ja keula kuin hiekkapuhallettu, sisusta kuin tuplasti enemmän ajetussa ja vain 188tkm mittarissa :think

    Voin vielä kompata että omistaja historiassa on useita ei niin Virtasia sukunimeltään, tuontimaa liettua, sekä auton tuoja on Britannian osoitteella ja todennäköisesti omistaa vesipiippukaupan.

    Leave a comment:


  • temeee.
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/530/11570182

    Umpiot ja keula kuin hiekkapuhallettu, sisusta kuin tuplasti enemmän ajetussa ja vain 188tkm mittarissa :think
    Ja miten sattuki että m57 kannentiiviste vaihdettu noilla kilsoilla

    Leave a comment:


  • Kangas
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    Hidasta kai tuo alle kattominen kun ei oo vielä etuvedoksi muuttaneet: https://www.nettiauto.com/audi/tt/11466364

    Aika jännä että Saksasta jos kattoo vastaavia niin löytyy 11 kpl joista kaikki etuvetoja: [KLIK]
    Quattrossa myös omamassa ja co2 päästöt on isommat kuin tuossa yksilössä.

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied


    Umpiot ja keula kuin hiekkapuhallettu, sisusta kuin tuplasti enemmän ajetussa ja vain 188tkm mittarissa :think

    Leave a comment:


  • Ink
    replied


    Nätti Zeta.

    Leave a comment:


  • heksu
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    Hidasta kai tuo alle kattominen kun ei oo vielä etuvedoksi muuttaneet: https://www.nettiauto.com/audi/tt/11466364

    Aika jännä että Saksasta jos kattoo vastaavia niin löytyy 11 kpl joista kaikki etuvetoja: [KLIK]
    Myyntitiliauto, eivät varmaan ole saaneet auton haltijaa(rahoitusyhtiö omistaa) vielä kiinni..:think

    Leave a comment:


  • AnttiJuhani
    replied
    Originally posted by -TPI- View Post
    B6/B7:ssa on vaihdelaatikon kannatinpalkki sellainen, että voi mennä kivi kymityynyn päälle/väliin ja kun se pyörähtää oikeaan asentoon, niin sitten tärisee ja jurisee kyllä aikalailla. Eikä hyvällä tuurilla tipahda pois vaikka koko laatikon irroittaisi, ellei erikseen kumityynyn pulttiä löysää. Tuskin liittyy tähän tapaukseen, mutta voi olla, että jossain on tämän takia turhia remppoja tehty.
    Joo ei ollut tuo. Vapina ehkä oikeampi sana, 2000-3000rpm tienoilla kun pysähdyksissä vapaalla, ravistaa autoa. Moni arveli johtuvan moottorin luonteesta, toiset yritti saada pois isolla hinnalla vaihdattamalla kaikenlaista turhaan.

    Leave a comment:


  • -TPI-
    replied
    Originally posted by AnttiJuhani View Post
    Torseni on kyllä loistava keksintö, siitä ei pääse mihinkään. Ex-S4 B7 ei vielä oirehtinut ketjujen osalta mitenkään 160tkm lukemissa, mutta möin pois kun en sitä päivää halunnut päästä kokemaan että ensimmäiset rallatukset alkaa. Manuaalilaatikoissa tuppaa olemaan outoja tärinöitä ja jurinoita, sitä minäkin pääsin ihmettelemään ja syytä ei löytynyt. Porukka vaihtoi turhaan vauhtipyöriä ja paljon muita osia.

    Nyt olen katsellut Q7 ja A6 allroadia 3.0tfsi:llä, mutta ei noita montaa ole myytävänä ja menee nopeasti. Kumpaakin ilma-alustalla, sen verran masokisti kun olen.

    B6/B7:ssa on vaihdelaatikon kannatinpalkki sellainen, että voi mennä kivi kymityynyn päälle/väliin ja kun se pyörähtää oikeaan asentoon, niin sitten tärisee ja jurisee kyllä aikalailla. Eikä hyvällä tuurilla tipahda pois vaikka koko laatikon irroittaisi, ellei erikseen kumityynyn pulttiä löysää. Tuskin liittyy tähän tapaukseen, mutta voi olla, että jossain on tämän takia turhia remppoja tehty.

    Leave a comment:


  • Petri.Kekkonen
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Myyjä sanoi tarkistavansa asian auton alta
    Hidasta kai tuo alle kattominen kun ei oo vielä etuvedoksi muuttaneet: https://www.nettiauto.com/audi/tt/11466364

    Aika jännä että Saksasta jos kattoo vastaavia niin löytyy 11 kpl joista kaikki etuvetoja: [KLIK]

    Leave a comment:


  • AnttiJuhani
    replied
    Originally posted by jokes911 View Post
    Mulla oli jokunen vuosi sitten tuollanen 3.2FSI Audi. Komppaan noihin kaikkiin vikoihin. Mun oma ei syönyt öljyä hälyyttävästi mutta söi kuitenkin. Soppa maistui kovasti. Omaan autoon oli vaihdettu jossain 170tkm kohdalla kaikki ketjut, kiristimet, yms. ja 240tkm kohdalla alko yläpään kiristimet jo antautuu uudestaan.

    Samoin oli vaihdettu kaikki 4kpl nokka-akselien säätimiä ja äänestä päätellen olis jo ehkä ollut aika ottaa imusarja pois ja puhaltaa kanavat puhtaaksi ja vaihtaa läpät.

    Edellinen omistaja oli tehnyt kaiken merkkarilla ja kaatanut koneeseen sen 10keur.

    Mutta oli kiva ajaa ja Torsen neliveto oli talvella kyllä maineensa veroinen. Joutu dumppaa et sai myytyä. Eräät liikkeet eivät huolineet vaihdossa.
    Torseni on kyllä loistava keksintö, siitä ei pääse mihinkään. Ex-S4 B7 ei vielä oirehtinut ketjujen osalta mitenkään 160tkm lukemissa, mutta möin pois kun en sitä päivää halunnut päästä kokemaan että ensimmäiset rallatukset alkaa. Manuaalilaatikoissa tuppaa olemaan outoja tärinöitä ja jurinoita, sitä minäkin pääsin ihmettelemään ja syytä ei löytynyt. Porukka vaihtoi turhaan vauhtipyöriä ja paljon muita osia.

    Nyt olen katsellut Q7 ja A6 allroadia 3.0tfsi:llä, mutta ei noita montaa ole myytävänä ja menee nopeasti. Kumpaakin ilma-alustalla, sen verran masokisti kun olen.
    Last edited by AnttiJuhani; 16-02-2021, 18:41.

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Originally posted by N54 View Post
    Jos katsoo Trafilta ihan ne ilmaiset tiedot, niin niiden mukaan vain 1. akseli on vetävä. Lisäksi maskista puuttuu quattro merkki (tämä on toki voinut ”tippuakin”), mutta miksi joku olisi vaihtanut kojelaudan quattro merkin tilalle etuvetoiseen malliin kuuluvan TT lätkän?

    Eihän tämä minulle sen enempää kuulu, hyvä jos myyjä on varma asiastaan, niinhän hänen kuuluukin olla.
    Bilteman sivuilla etuveto myös. Myyjä sanoi tarkistavansa asian auton alta

    Leave a comment:


  • N54
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Myyjä vakuutti että on neliveto trafin (kin) mukaan :think
    Jos katsoo Trafilta ihan ne ilmaiset tiedot, niin niiden mukaan vain 1. akseli on vetävä. Lisäksi maskista puuttuu quattro merkki (tämä on toki voinut ”tippuakin”), mutta miksi joku olisi vaihtanut kojelaudan quattro merkin tilalle etuvetoiseen malliin kuuluvan TT lätkän?

    Eihän tämä minulle sen enempää kuulu, hyvä jos myyjä on varma asiastaan, niinhän hänen kuuluukin olla.

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Originally posted by N54 View Post
    Viimeaikoina on ollut otsikoissa nelivetoina myydyt kaksivetoiset, tässä olisi yksi mahdollisuus liittyä kyseiseen kerhoon. Quattrona myytävä etuveto TT, auto on myös Trafin mukaan etuveto.

    https://www.nettiauto.com/audi/tt/11466364
    Myyjä vakuutti että on neliveto trafin (kin) mukaan :think

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied


    Hyvät myyntikuvat!

    Leave a comment:


  • N54
    replied
    Viimeaikoina on ollut otsikoissa nelivetoina myydyt kaksivetoiset, tässä olisi yksi mahdollisuus liittyä kyseiseen kerhoon. Quattrona myytävä etuveto TT, auto on myös Trafin mukaan etuveto.

    Leave a comment:

Working...
X