Vakavissaan harkinnut nyt 330e seuraavaksi. Kai semmosen sais vielä perusteltua 50km työmatkalle jos molemmissa päissä saisi ladattua :think
Puolisohan sillä ajelisi, koska itsellä näyttäis lyhentyvän työmatka viiteen kilometriin
Vakavissaan harkinnut nyt 330e seuraavaksi. Kai semmosen sais vielä perusteltua 50km työmatkalle jos molemmissa päissä saisi ladattua :think
Puolisohan sillä ajelisi, koska itsellä näyttäis lyhentyvän työmatka viiteen kilometriin
Ei kokemusta kuin perusmallista, mutta niin varmasti Abarth ois sopivissa olosuhteissa tosi kiva ajaa. Ainakin jos ois ikuinen kesäkeli. Hinta vaan on minusta kova autoluokka huomioiden, toki kilsatkin on ikäisekseen matalat.
Kävin autoa katsomassa niin siisti yleisilmeeltää ja toimivalta tuntui. Ratti, penkki, vakkarin nappula, käsijarrukahva yms siistit. Kiveniskuja hyvin vähän keulassa. Kilometrit pitänee paikkansa, pystyykö näissä ees kilsoja rullaileen jotankin? Sähköinen huoltokirja vaan loppuu 51tkm kohdalle ja ei ole mitään huoltolappuja autossa tämän jälkeen. Pari watsapp kuvaa näytettiin jotka osoittivat 80tkm kohdalla olevan joku huolto, kaikki saksaksi niin vähän hankala sanoa mikä ja olikohan 130tkm kohdalla toinen huolto. Laput kadonnut matkalla saksasta suomeen ilmeisesti. Siltikin tuossa 80-130 välillä 50tkm ilman mitään tietoa huolloista. Ei kyllä mene ihan mun jakeluun että tämän hintaluokan vehkeessä huoltolaput katoaa tai niistä ei pidetä huolta?
Kylläkai tommonen fiiu jolle muijalle menisi,mutta ei helvetti kyllä millekkään sporttiautoa hakevalle.
Sporttiselta ehkä näyttää,mutta ei sillä viivalle lähetä edes normikotteron kanssa.😂
Hintakin on ainakin 4tonnia yläkanttiin.
Kävin autoa katsomassa niin siisti yleisilmeeltää ja toimivalta tuntui. Ratti, penkki, vakkarin nappula, käsijarrukahva yms siistit. Kiveniskuja hyvin vähän keulassa. Kilometrit pitänee paikkansa, pystyykö näissä ees kilsoja rullaileen jotankin? Sähköinen huoltokirja vaan loppuu 51tkm kohdalle ja ei ole mitään huoltolappuja autossa tämän jälkeen. Pari watsapp kuvaa näytettiin jotka osoittivat 80tkm kohdalla olevan joku huolto, kaikki saksaksi niin vähän hankala sanoa mikä ja olikohan 130tkm kohdalla toinen huolto. Laput kadonnut matkalla saksasta suomeen ilmeisesti. Siltikin tuossa 80-130 välillä 50tkm ilman mitään tietoa huolloista. Ei kyllä mene ihan mun jakeluun että tämän hintaluokan vehkeessä huoltolaput katoaa tai niistä ei pidetä huolta?
Oliko huoltokirjan leimat kuitenkin vihreät? Jos huollettu muualla kuin merkkarilla, niin niitähän ei sinne kirjaan tule, ennen kuin pyytää merkkiliikettä ne sinne lisäämään. Esim huollon yhteydessä.
Niiiiin voimapuoli on sit ihan oma juttunsa noissa. Eihän tuo tommosena mihinkään liiku. Turbon kun vaihtaa niin 420hv/800nm saa ulos. Tai näin ainakin maailmalla on saatu.
1.4 moottori tuskin kestää minuuttia noilla tehoilla vakio kangilla ja männillä.
Alfoista ottavat samasta moottorista 280hv ja 400nm, tais olla stage3 virityssarja.
Comment