Onko näissä vanhoissa pikkubensamineissä jotain tyyppivikoja?
Venäjänkromia taitaa olla kaikissa mutta tuo tekniikkapuoli kiinnostaa. Onko nämä hihnalla vai ketjulla?
Onko näissä vanhoissa pikkubensamineissä jotain tyyppivikoja?
Venäjänkromia taitaa olla kaikissa mutta tuo tekniikkapuoli kiinnostaa. Onko nämä hihnalla vai ketjulla?
Ketjuvikoja, öljyvuotoja ja pensapumppuvikoja....muuten soivia vehkeitä.
Onko näissä vanhoissa pikkubensamineissä jotain tyyppivikoja?
Venäjänkromia taitaa olla kaikissa mutta tuo tekniikkapuoli kiinnostaa. Onko nämä hihnalla vai ketjulla?
CVT-laatikolle on vaikea löytää korjaajaa jos pärköää.
Tuo näyttäisi olevan manuaali. Voi olla myyjän tuntien kolaritaustaa.
Ihmettelin samaa viimeksi täällä juuri. Kuulemma ihan eri auto.... Ei mitään järkeä hinnassa.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Täytyy käydä muutamaa katsomassa, tulisi tosiaan kolmosautoksi mutta ei projektikuntoiset oikein nappaa
Katso nyt suoraan sitte R53 Cooper S:ää. Saa suoraan 6V laatikon, kestävän perusmoottorin. Remmiahdin ryydittää kyytiä mukavasti ja ahtimen ujellus lisää ajofiilistä! Chili-paketillisissa on jopa etuperän lukko vakiona.
Katso nyt suoraan sitte R53 Cooper S:ää. Saa suoraan 6V laatikon, kestävän perusmoottorin. Remmiahdin ryydittää kyytiä mukavasti ja ahtimen ujellus lisää ajofiilistä! Chili-paketillisissa on jopa etuperän lukko vakiona.
Onko noin? Vai tuliko LSD vasta 05 Chili-pakettiin? Olisi toki kiva jos omassa 04 Chilissä olisi, mutta oon ymmärtänyt että ei ole :think
Oon ymmärtänyt että lukko olisi vakiona: Chilit 05+ ja Checkmate varustellut
* E93 335 M-Sport -08 * E83 3.0sD -07 * Mini R55 Clubman S -07 * Peugeot 406 Coupe V6 -01 *
Katso nyt suoraan sitte R53 Cooper S:ää. Saa suoraan 6V laatikon, kestävän perusmoottorin. Remmiahdin ryydittää kyytiä mukavasti ja ahtimen ujellus lisää ajofiilistä! Chili-paketillisissa on jopa etuperän lukko vakiona.
Itse kyllä tykkäsin R50 Cooperista enemmän kuin tuosta R53 Cooper S:stä. Juu, ässä kyllä kulkee liukkaasti, mutta ei R50:lläkään jalkoihin jää ja R50 oli kaiken kaikkiaan paljon mukavampi ajaa. Jousitus oli mukavasti pehmeämpi, vaikka mulla olikin siinä H&R:n madallus, vaihteisto oli sulavaliikkeisempi, kytkin kevyempi käyttää jne. Ohjaus molemmissa mikroautomaisen tarkka ja tuntuma tiehen mahtava. Ja kyllä aika huono tuuri pitää olla, että kohdalle sattuu särkyvä laatikko. Ei niitä nyt niin paljon hajoa.
PS. mitähän vakuutusyhtiö korvaisi, jos tuollaisen tai vaikka vastaavan E34 M5:n ajelisi paalikuntoon.
Joskus ysärin lopulla kävin sulan automyyntialueen liikkeessä koeajamassa ja hieromassa kauppoja E500 lankusta, jäi kaupat jostain 2-3tmk tekemättä. En muista pyyntiä mutta ei se yli satkua ollut. Olis ehkä kannattanut vaan ostaa ja säilöä :think
Comment