Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XXXVI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nonmerce
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2009
    • 218
    • northernside

Originally posted by BMW525Xda View Post
    Joskus ysärin lopulla kävin sulan automyyntialueen liikkeessä koeajamassa ja hieromassa kauppoja E500 lankusta, jäi kaupat jostain 2-3tmk tekemättä. En muista pyyntiä mutta ei se yli satkua ollut. Olis ehkä kannattanut vaan ostaa ja säilöä :think
    Kyllä kyllä

Comment

• konsumies
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 1046
      • Turkkussesss

Originally posted by Esko View Post
      Katso nyt suoraan sitte R53 Cooper S:ää. Saa suoraan 6V laatikon, kestävän perusmoottorin. Remmiahdin ryydittää kyytiä mukavasti ja ahtimen ujellus lisää ajofiilistä! Chili-paketillisissa on jopa etuperän lukko vakiona.
      Tässä on ajatuksena ostaa pienikulutuksinen konsernin bensavehje, jolla sisko voi ajella vuoden ja sitten tuo oma teinix saakin kortin. Budjetti on ~3k tässä vaiheessa niin jää remmivehkeet vielä kauppaan.

Järkevää bemaria ei tuolla rahalla saa joten olen vilkuillut minejä. Jos tuohon rahaan tulee hyviä ehdotuksia vastaan sana on vapaa.

Tällainen olisi tietysti yksi vaihtoehto https://www.nettiauto.com/bmw/116/12060999
      mutta meillä on jo yksi valkoinen ykkönen pihalla
      Seat Leon Cupra ST
      F20 116d
      e87 116i

Comment

• BMW525Xda
        BTCF Member
        • Feb 2014
        • 8681
        • Xxxxxx

Originally posted by konsumies View Post
        Tässä on ajatuksena ostaa pienikulutuksinen konsernin bensavehje, jolla sisko voi ajella vuoden ja sitten tuo oma teinix saakin kortin. Budjetti on ~3k tässä vaiheessa niin jää remmivehkeet vielä kauppaan.

Järkevää bemaria ei tuolla rahalla saa joten olen vilkuillut minejä. Jos tuohon rahaan tulee hyviä ehdotuksia vastaan sana on vapaa.

Tällainen olisi tietysti yksi vaihtoehto https://www.nettiauto.com/bmw/116/12060999
        mutta meillä on jo yksi valkoinen ykkönen pihalla
        Linkin 116 on kyllä huomattavasti miniä fiksumpi, jos käyttöautona mietit etkä elämäntapakulkineena. Mä katselin jälkikasvulle clubmannia mutta kyllä mä päädyn aina E6x bemareita katselemaan, niissä käyttökulut on murto osia suuremmat kuin noissa mikroautoissa mutta autoa 10x enemmän.

Omat kriteerit:
        Diy huollettavuuden helppous
        Turvallisuus
        Valot
        Neliveto
        Automaagi

Tyttärillä jotain ihan muuta luultavasti.
        Last edited by BMW525Xda; 17-04-2021, 09:54.

Comment

• bmw323it
          BTCF Member
          • Mar 2008
          • 1822
          • N/A

Linkin 116 on kyllä huomattavasti miniä fiksumpi, jos käyttöautona mietit etkä elämäntapakulkineena. Mä katselin jälkikasvulle clubmannia mutta kyllä mä päädyn aina E6x bemareita katselemaan, niissä käyttökulut on murto osia suuremmat kuin noissa mikroautoissa mutta autoa 10x enemmän.

Omat kriteerit:
          Diy huollettavuuden helppous
          Turvallisuus
          Valot
          Neliveto
          Automaagi

Tyttärillä jotain ihan muuta luultavasti.
          https://www.nettiauto.com/mini/clubman/11991726
          Minä taas nimenomaan ostin tyttärille nuo Minit lähinnä siksi että samanhintaluokan nelisylinteristen bemareiden koneissa on ihan liikaa älyttömän kalliita vikoja ja e46 tuntui liian vanhalta. Tytärten kriteeri oli kyllä meilläkin jotain ihan muuta. Tuo ykkönen mm todettiin liian rumaksi autoksi.
          Nyt:
          BMW 530e (g30)
          BMW 335i (e90)
          BMW 323iC (e36)
          BMW 850i (e31)
          Golf GTE
          ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

Comment

• BMW525Xda
            BTCF Member
            • Feb 2014
            • 8681
            • Xxxxxx

Originally posted by bmw323it View Post
            Minä taas nimenomaan ostin tyttärille nuo Minit lähinnä siksi että samanhintaluokan nelisylinteristen bemareiden koneissa on ihan liikaa älyttömän kalliita vikoja ja e46 tuntui liian vanhalta. Tytärten kriteeri oli kyllä meilläkin jotain ihan muuta. Tuo ykkönen mm todettiin liian rumaksi autoksi.
            Joo, auto on valinta kysymys. Mun tyttäristä yksi sai kortin 2vkoa sitten. Oltiin tossa turun motarilla opettelemassa cruisen käyttöä, otettiin 90kmh mittariin (gps 85) ja ajeltiin lojolta espoota kohti. Takaa tuli porintien liittymää ennen rekkakuski ja lähti loivassa alamäessä ohittamaan, rekka hyytyi seuraavassa ylämäessä ja tämä tähtikuski kuvitteli että mun tytär kiihdytti, mulkero pisti vilkun päälle ja alkoi siirtyä päälle, otin viimetingassa ratista kiinni ja ohjasin 15cm irtoerolla auton pientareelle ja käskytin tyttöä polkemaan jarrua. Likka meni paniikkiin ja sai kohtauksen, täysin lukkoon ja toimintakyvyttömäksi. Sain vielä ohjeistettua ajamaan porintien rampista alas turvalliselle alueelle. Siinä itkua 10min. Tämmönen pohjustus miksi mulle auton turvallisuus tyttärien käytössä on nro1.

Harmi etten päässy rekkapenan kanssa kyynäräetäisyydelle.

Mutta tästä ei ole spartalaisempi kuin puucee

Comment

• isolohko
              BTCF Member
              • May 2004
              • 900
              • Kymenlaakso

Originally posted by Aksuuu View Post
              https://www.nettiauto.com/bmw/520/12055945

Tätä alkuviikosta menossa kokeileen ostohousut jalkaan vedettynä :think
              Hyvät varusteet, kohtuu kilometrit ja b47. ”Poistettu myynnistä”? Mitäs tälle mahtoi tapahtua?

e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

Comment

• Haju69
                Administrator
                • Nov 2005
                • 16344
                • Leppävirta

Originally posted by isolohko View Post
                Hyvät varusteet, kohtuu kilometrit ja b47. ”Poistettu myynnistä”? Mitäs tälle mahtoi tapahtua?
                Myyty tuolla lukee.
                LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

Comment

• tiko4tiko
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2020
                  • 773
                  • Lappeenranta

Originally posted by bmw323it View Post
                  Joo vähän näin kävi meilläkin, mun ehdotukset olivat liian rumia, isoja tai muuten vaan vääränlaisia. Minimiehto oli automaattivaihde. Miniin valinta päätyi sattumalta DSG-vaihteista kun en suotunut ostamaan. Hyvin on Mini toiminut, ei valittamista /vikoja. Kyseessä on hieman perusminiä isompi 5 ovinen sama kuin tässä.

Tämä malli perustuu bemarin 2-sarjan active tourerin pohjalevyyn.
                  Mini, E24, E90, G70
                  exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05

Comment

• Aksuuu
                    Bimmer Fanatic
                    • Sep 2007
                    • 294
                    • Rauma

Originally posted by isolohko View Post
                    Varattuna mulle.
                    I4 e40 Msport
                    Kia Rio 1.2 -21
                    ex. 520d F11 LCI -16
                    ex. 520d F10 LCI M Sport -14
                    ex. 320d E90 -06
                    ex. Audi A3 2.0 TDI 8P -07
                    ex. 320i E36 Coupe -95

Comment

• tiko4tiko
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2020
                      • 773
                      • Lappeenranta

https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/11890052
                      On tuo jo kallis, mutta tämä on jo aika käsittämätön.

Muista hyvin kun pääsin Saksasta vieraisilla olevan tädin uuden mustan GTI:n ('78) kyytiin kuutostiellä. Olihan Golf sähäkkä peli verrattuna perheemme 1.2 farkku Corollaan ja muutenkin tuon ajan autokantaan Suomessa, täällä itä-Suomessa Ladoka 1200L oli perheensiirrin numero uno
                      Mini, E24, E90, G70
                      exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05

Comment

• E39Fin
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2013
                        • 1761
                        • HKI/Orimattila

Joo, auto on valinta kysymys. Mun tyttäristä yksi sai kortin 2vkoa sitten. Oltiin tossa turun motarilla opettelemassa cruisen käyttöä, otettiin 90kmh mittariin (gps 85) ja ajeltiin lojolta espoota kohti. Takaa tuli porintien liittymää ennen rekkakuski ja lähti loivassa alamäessä ohittamaan, rekka hyytyi seuraavassa ylämäessä ja tämä tähtikuski kuvitteli että mun tytär kiihdytti, mulkero pisti vilkun päälle ja alkoi siirtyä päälle, otin viimetingassa ratista kiinni ja ohjasin 15cm irtoerolla auton pientareelle ja käskytin tyttöä polkemaan jarrua. Likka meni paniikkiin ja sai kohtauksen, täysin lukkoon ja toimintakyvyttömäksi. Sain vielä ohjeistettua ajamaan porintien rampista alas turvalliselle alueelle. Siinä itkua 10min. Tämmönen pohjustus miksi mulle auton turvallisuus tyttärien käytössä on nro1.

Harmi etten päässy rekkapenan kanssa kyynäräetäisyydelle.

https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/11890052

Taas kerran ammattikuski liikenteessä... Ikävä kyllä itselläkin viime vuosina paskoja kokemuksia, joiden takia arvostus ammattilaisia kohtaan on kärsinyt. Sellaisia euroopanomistaja temppuja, että ihmettelee miten voivat itseään ammsttilaiseksi kutsua. Ja joo, varmasti suurin osa on asiallisia, mutta luottamus on vedetty vessanpytystä alas.

Toivottavasti tyttärelle ei nyt jäänyt pysyviä henkisiä haavoja vaan uskaltaa liikkeelle.

Vähän toisenlaista stuttgartilaista mielessä: https://www.nettiauto.com/porsche/944/12059753
                        Jaguar XF Sportbrake R-sport.
                        E39 523iA Oxfordgreen

Comment

• Petri.Kekkonen
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2006
                          • 7397
                          • Oulu

Originally posted by E39Fin View Post
                          Vähän toisenlaista stuttgartilaista mielessä: https://www.nettiauto.com/porsche/944/12059753
                          Kai tuossa on kW:t ja hv:t menny sekainen kuitenkin?
                          E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                          E39 523i M Sport '00, Titansilber

Comment

• BMW525Xda
                            BTCF Member
                            • Feb 2014
                            • 8681
                            • Xxxxxx

E30 cab

590tkm E60

Ei se hullu joka pyytää, 5000 autosta.

Radalle

Pelottavin auto jolla olen ajanut, joskus 18v länsiväylää täysii, herranpieksut että on ajo ominaisuutta
                            Last edited by BMW525Xda; 18-04-2021, 08:58.

Comment

• Petri.Kekkonen
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2006
                              • 7397
                              • Oulu

Kai tää jotain sukua tuolle oli:

Vois olla kiva harraste:
                              Last edited by Petri.Kekkonen; 18-04-2021, 10:42.
                              E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                              E39 523i M Sport '00, Titansilber

Comment

• BMW525Xda
                                BTCF Member
                                • Feb 2014
                                • 8681
                                • Xxxxxx

16000->17950
                                Kannattais kokeilla toiseen suuntaan, ollut jo vuoden myynnissä.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎