Originally posted by Esko
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ebaysta bongailtua...
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Bongatkaapa joku mulle alkuperäinen/kaltainen vaihdekepin nuppi halavalla. Itse löysin tuon http://www.ebay.de/itm/BMW-Schaltkna...item1c218a7329 Mutta silmää häiritsee tuo ///M lätkä.E39 525d -00
E39 523i-96
E30 316 -86
Comment
-
-
Originally posted by Krynx View PostBongatkaapa joku mulle alkuperäinen/kaltainen vaihdekepin nuppi halavalla. Itse löysin tuon http://www.ebay.de/itm/BMW-Schaltkna...item1c218a7329 Mutta silmää häiritsee tuo ///M lätkä.
Comment
-
-
Originally posted by Sampoq View PostE39 525d -00
E39 523i-96
E30 316 -86
Comment
-
-
Oon tälläsiä vanteita nyt metsästänyt muutaman päivän ja nyt tarvis vähä lisä infoo ebay tilauksiin.
Paljonko olisi suunnilleen rahdit Suomeen? Varmaan saisin selville myyjältäkin mutta ajattelin kysyy täältä alustavasti. Ja toiseksi, niin enhän mä joutuisi noista maksamaan mitään tulleja tai alveja Suomeen?
Comment
-
-
Originally posted by Sammo View PostOon tälläsiä vanteita nyt metsästänyt muutaman päivän ja nyt tarvis vähä lisä infoo ebay tilauksiin.
Paljonko olisi suunnilleen rahdit Suomeen? Varmaan saisin selville myyjältäkin mutta ajattelin kysyy täältä alustavasti. Ja toiseksi, niin enhän mä joutuisi noista maksamaan mitään tulleja tai alveja Suomeen?
Sieltä valikoimaan sopivia ja sähköpostia matkaan.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View Post
Tossa antamassasi linkissä on vanteissa ihan eri specsit kun mitä olen etsimässä. Ja katoin kyllä aikasemmin tuolta BM sivuilta ja sieltä löytyi vain yksi setti mutta sekin väärän värisenä,
laitoin kyselyä sinne, että saako niitä myös eri värisenä. Eivät ole vielä vastannut.
Ja jostain luin ettei BM enää lähettäisi vanteita Suomeen yksityisille, eli pitäisi jonkun firman nimiin tilata?
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostPakko avautua kun taas kyrsii...
Miksi pitää pistää tarjousvaihtoehto jos 84 euro osasta tulee 80 euron tarjouksella välittömästä decline, ei edes counter offeria. Vituttaa tämmöset...Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Sama homma toisen myyjän kanssa joka myy AP:n madallusjousia samaan 84 euroon, ei kelvannu 80 euroa.
Mutta miksi pitää ylipäätänsä mahdollista tarjoustanappulaa jos ei paria euroa ole valmis tiputtaa, perjaatekysymys
Toki jos ostaa kymmenen settiä kerralla niin vois olettaa että sit sais tarjouksenki ehkä läpi.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Krynx View PostOnkohan tuo mistään kotoisin. Jotenkin tökerön näköinen tuo sauma :think Siis onhan noita halpoja paljon jopa itsekkin osasin ne löytää. Haussa siis "laadukas"Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
Comment