Mahtaiskohan ton saada laitettua siihen E30sen kasettitelineen paikalle, onkohan ihan pölön näkönen siinä sitte, ei voi tietää.
Tottakai saa jos jaksaa vähän patentoida, mutta helvetin rumahan se on, antaa halvan vaikutelman. Makuasioitahan nämä on mutta itse tilaisin jonkun neliskulmaisemman vähemmän koristellun...
Itsekkin huomasin et oli kiinastakin saatavilla halvalla noita facelift valoja. Ongelmaksi tulee tod.näk. suomessa vaadittavat hyväksynnät.
Paitsi ettei ne ikinä katso ajovaloista mitään hyväksyntiä normaali vuosikatsastuksessa, jos umpiot näyttää vakioille.
Itse en ainakaan muista katsastusmiehen mitään muuta tutkineen kuin tuninki takavaloja.
Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Paitsi ettei ne ikinä katso ajovaloista mitään hyväksyntiä normaali vuosikatsastuksessa, jos umpiot näyttää vakioille.
Itse en ainakaan muista katsastusmiehen mitään muuta tutkineen kuin tuninki takavaloja.
Joo, mutta entäs jos/kun valokuvio on päin p**settä ja mahdoton saada oikeaksi?
Minulla ainakin kävivät kaikki tekstit läpi, tietenkin saattoi kiinostaa onko xenonit lailliset.
Ei ole kokemuksia, mutta kai huomasit että noissa on postitus 250$. Aika halpaa sanoisin. Halvemmalla saat samanlaiset valot, kun vaihdat .com tilalle .de
Haaaalp?
Älkää kysykö miksi.
Millä hakusanoilla löytyy iipeistä keltiset umpiot e34:een?
Itse olen kuuklen transaattorilla monta päivää yrittänyt keksiä uusia hakusanoja, ei nii ei ei ei...
Comment