Originally posted by ViperHawk
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ebaysta bongailtua...
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Supersport coiloverit e36:seen
Eli tekeeköhön näillä mitään. Eivät ainakaan ainakaan ole hinnalla pilatut.
Ja mitä eroa on naillä:http://cgi.ebay.de/SUPERSPORT-Gewind...QQcmdZViewItemBMW F11 520da -12
EX: BMW E91 320da -06
EX: BMW E46 330dt -02
EX: BMW E36 325I -92
Comment
-
-
Supersportit:
Ensimmäisessä säätyy vain etupää, takana kiinteä 40mm madallus. Jälkimmäisessä molemmat päät korkeussäädettäviä.
Minun tietääkseni halpismerkki, mutta muuta en osaa sanoa kun en ole kokeillut.
Comment
-
-
Originally posted by juhani87Eli tekeeköhön näillä mitään. Eivät ainakaan ainakaan ole hinnalla pilatut.
Ja mitä eroa on naillä:http://cgi.ebay.de/SUPERSPORT-Gewind...QQcmdZViewItemF33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by janitodella paskat.. tuttavalla oli vajaan viikon kiinni ja otti pois..Last edited by juhani87; 16-04-2006, 17:09.BMW F11 520da -12
EX: BMW E91 320da -06
EX: BMW E46 330dt -02
EX: BMW E36 325I -92
Comment
-
-
Niin, kiinnostaisi tietää vikaa oli Supersporteissa?!? Autossani on ollut kyseinen alusta jo kolme vuotta ja toimii edelleen (korkeussääd. etupäällä, kiinteä takamadallus). Minulla ei ainakaan pahaa sanottavaa. Toki autoni on ihan normaalissa käytössä, en aja radalla. Tuohon rahaan en odottanut paljoa, mutta yllätyin positiivisesti, hinta-laatusuhde on kyllä kohdillaan.BMW i4 40eDrive M-Sport -22
BMW 328i Touring M-Sport -13
Comment
-
-
Originally posted by JamBBaOnkohan kellään kokemusta Supersportin alustasta E34:seen? Näyttäis ebayn kautta saavan keulasta säädettävän setin 449 eurolla.
Comment
-
-
Originally posted by cojamaTuossa on kunnon sisusta E30:seen tosin voi olla kopiot...
Item numerolla 8062872558, korjatkaa joku menemään suoraan sivuille minä en osaa.Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
-
Originally posted by ankkulinäistäkö puhe? meinasitko kopioilla, että olis verhoiltu esim. cabrion takapenkki ja jotkut saman näköset kuppijakkarat alkuperäismallisella kankaalla? en kyl usko. jos on, niin tolla viimeistelyllä mulle kelpais kopiokin
Comment
-
Comment