Onko kukaan kysellyt tästä?
Ollut jo kauan ”varattuna”.
Tämä oli minulla viikon ja jouduin perumaan kaupat rikkinäisen ohjaustehostimen pumpun takia, joka vuosi hydraulinesteet mäkeen pumpun kyljestä ja säiliöstä.
Auto seisoi palautuksen jälkeen huollon pihassa useamman viikon ja sitten katosi.
Ennen kauppojen perumista selvitin sen verran, että aktiiviohjauksella ja dynamic drivellä olevaa pumppua ei saa mistään ja joku paisuva hydrauliletku ja säiliö piti ainakin vaihtaa huolto-ohjeen mukaan. Toivottavasti ovat löytäneet korvaavan osan.
Näitä nimittäin seisoo muutama muukin huollossa odottamassa uutta pumppua
Ihan hienoja Mantoja, mutta tuossa vaiheessa se orkkismaisuus tois lisäarvoa.
Nää Bemarit taas näyttää siltä ilman sopivaa autoa ostettuine vanteineen, että nuo vanteet, venyt ja kaaret on niin kamalaa katsottavaa että skippaisin ne romut siitä päältäkin mieluiten. E30 on ihan kiva katsella, paitsi noita teinien raiskattavana olevia on vaan nähty liikaa, kiintiö ns täysi
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Minua häiritsisi enemmän tuossa tuo karvalakki-ilmastointi. Kuka tinkii tuollaisesta varusteesta tämän arvoisessa autossa kun tilaa autoa..? Varmaan sama, joka jättää ne sporttipenkit tilaamatta.
Minua häiritsisi enemmän tuossa tuo karvalakki-ilmastointi. Kuka tinkii tuollaisesta varusteesta tämän arvoisessa autossa kun tilaa autoa..? Varmaan sama, joka jättää ne sporttipenkit tilaamatta.
No ei tuon takia minusta kannata autoa jättää ostamatta. Automaatti-ilmastointi termostaatilla, minkä olennaisen ominaisuuden nyt missasin?
Eikö tää nyt oo muutenkin kolhittu yksilö kun katselee noita saumoja edestä ja konepellin irvistystä mm. Toinen umpio myös vaikuttaa uudemmalta, ja jotain pikkujälkeä mm. etulokasuojassa ja helmassa jne.
Ehkäpä tämä kyseinen tilaaja alunperin oli ottamassa pykälää pienempää, mutta päätti että "karsitaanpa hiukan tuota varustelistaa, niin samaan rahaan saa isomman numeron taakse" :think
Nuo varusteethan on lopen vaan hifistelyä lisänä, siksi niitä kutsutaan LISÄvarusteiksi
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Comment