Millähän ilveellä tai silmänkäännöllä rahamies jolla on 150k€ auto kiikarissa saadaan näitä polttokrematorioita ostamaan kun alkaa tuossa hintaluokassa vaan sähkärit olemaan paljon mielenkiintoisempia, mitenkään siis M3 dissaamatta hienohan se on mutta mutta..
Polttokrematorio vai sähkövatkain, siinäpä pulma. Onneksi ei kosketa itseä. Molemmissa hyvät puolensa, mutta totta puhuttuna sähköautojen jälkeenmyyntiarvo taitaa ns. oikeasti vanhana olla aika sontaa. Vi ska se
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Itse toivoisin ehjää kuskin penkkiä noilla kilometreillä.
Ei se alcantarapenkki vain kestä, meidän nelikuutiossa oli jo 125000 ajettuna huonommassa kunnossa kuin tuossa näyttäisi olevan. Enemmän mua toi rikkinäinen sumari häiritsee, varmaan toinenkin jo vaihtokunnossa. Auton väri on kyllä mainio ja varusteet vanteita myöten kohdillaan.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Numeroiden mukaan kyllä joo, mutta eikö tuo oo niin massaa kuin vain pystyy sähköauto olemaan Sisältä tuo on just kuin joku karvalakki, mittaristot ja katkaisijat niin askeettiset, melkeen kasuaali 80-luvun pirssikin näyttää siltä että siihen on uhrattu enemmän vaivaa minun silmääni.
Sit siinä on sellainen, että sama minkä Teslan ostat, niin se on "Tesla" ei sitä mallia paina päähän muut kuin autospesialistit, naapuria ei sen kummemmin saa kateelliseksi. Toki moisellahan ei merkitystä oo. Mutta kyllä tuolla hintaa taitaisin itse ostaa mielummin vaikka sen ylihintaisen VW:n, eli Porschen. Toki niissäkin vanhemmat on eri juttu.
Heh, kaikenlaisia autoja tuli mietittyä ja kokeiltua pari kuukautta sitten mutta juuri tuommoinen Model S 90D tuli talliin. Nopeus, mukavuus, laatu, tilat ja kulut kaikki omasta mielestäni parhaassa tasapainossa. Ei F10 ja ja ei edes G30 pystyn oikeasti kilpailemaan - kannattaa käydä kokeilemassa.
Millähän ilveellä tai silmänkäännöllä rahamies jolla on 150k€ auto kiikarissa saadaan näitä polttokrematorioita ostamaan kun alkaa tuossa hintaluokassa vaan sähkärit olemaan paljon mielenkiintoisempia, mitenkään siis M3 dissaamatta hienohan se on mutta mutta..
Kerran olen huonommat myyntikuvat jossain ilmoituksessa nähnyt,mutta nyt en muista milloin ja missä. Jos olet foorumilaisia,niin panosta vähän lisää kunnon kuviin: https://www.nettiauto.com/bmw/m5/12416713
Heh, kaikenlaisia autoja tuli mietittyä ja kokeiltua pari kuukautta sitten mutta juuri tuommoinen Model S 90D tuli talliin. Nopeus, mukavuus, laatu, tilat ja kulut kaikki omasta mielestäni parhaassa tasapainossa. Ei F10 ja ja ei edes G30 pystyn oikeasti kilpailemaan - kannattaa käydä kokeilemassa.
Ei kiitos, mun pari tonnia vuodessa ei oikeuta pistään noin paljon rahaa autoon kiinni. Sähköauton hiljaisuus kiehtoo, mutta liekö sekin oikeasti hiljaista kun ajellaan maantienopeutta.
Uusin auto ikinä on ollut 7 vuotta vanha, senkin totesin liian uudeksi. Kun Teslaan tulee 7 vuotta ikää, akkutakuu taitaa päättyä ja aletaan miettimään onko käsissä kasa ongelmajätettä, noin kärjistäen?
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
"Chaos sanoi:
WBAUP7C56BVM54382
Kiitti, tuo olikin se vanha tuttu pitkään Suomessa jo pyörinyt tulva-auto Onkohan rekkari vaihtunut, kun ei sillä löytynyt mitään Biltema/Motonet"
Onhan noita vastaavia tapauksia ollut, Suomessa jostain syystä tuijotetaan aina sitä ensirekisteröintiajankohtaa niin tiukasti. Harvoin toki näin räikeitä on että korimallikin ehtii jo vaihtua välissä.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment