Moottori näyttää ihan samalle, mitä oli -83-86 cherryissä ja sunnyissa.
The S-Cargo was equipped with a 1.5 L E15S 4-cylinder petrol/gasoline engine, a 3-speed automatic transmission, and air conditioning. It was based on the B11 Station Nissan Sunny
Nissan S-Cargo, toi on samaa perhettä kuin Pao, Figaro ja BE-1, kaikki perustuu Micraan.
En usko.
Because of its origins at Pike Factory, (Nissan's special project group), the S-Cargo—along with the Nissan Figaro, Be-1 and Pao—are known as Nissan's "Pike cars."
Perustuu Be-1 jonka tekniikka perustuu micra K10 mutta s-cargon tekniikka sunnyyn ja alusta be-1 malliin.
On se kumma miten paljon keskustelua ja mielenkiintoa voi yks Micra täällä synnyttää
Noh, asiasta toiseen. Eikös tätä huutokaupattu aiemmin useamman kerran ja kerran korkein (hylätty) huutokin oli yli nykyisen pyynnin? Vai muistanko väärin :think
2 vuotta akuilla enää takuuta, jos sattuu sen kestämään saa varata +15k€ uusiin. Ja ilman akkutakuuta ja orkkis akuilla on kun väärää rahaa autoliikkeille, ei huoli kukaan
Noh, asiasta toiseen. Eikös tätä huutokaupattu aiemmin useamman kerran ja kerran korkein (hylätty) huutokin oli yli nykyisen pyynnin? Vai muistanko väärin :think https://www.nettiauto.com/bmw/m3/12294171
Itsekkin seurasin kesällä tämän ämmä huutokauppaa ja jotain 26000e pintaan taisi parhaimmillaan nousta. Mielestäni ihan hyvä hinta jenkkituonti kolariautosta. Myyjällä oli optimistinen käsitys tuon arvosta kun nettiautossa taisi olla 35000 euroa:think Nyt laskenut jo seitsemän tonnia siitä. Olisi kannattanut myydä huutokaupassa kesällä, ei tuosta enää tälle talvea kukaan enempää maksa
Siinä tapauksessa on nim takatuuppari entinen M3. On ollut aikoinaan myös BTCF messuosastolla ja vaikka mitä. No, noista aijoista on aikaa jo yli 10v, siihen aikaan oli ainakin asiantuntevalla harrastajalla.
Comment