Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mattamustien maalattujen pintojen elvytys (e46)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikae34
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 4985
    • Forssa

Originally posted by Cunttory View Post
    Sehän hyvä että wurthin maaleista on positiivisiakin kokemuksia. Omasta mielestä paskinta maalia pysyvyydeltään mitä olen koskaan kilikolipullosta suihkinut mihinkään materiaaliin ja samat kokemukset sinkkispraysta.
    Minulla ei ole kokemusta wurthin muista paukkumaaleista kuin tämä mattamusta. Joka siis on satiini. Kokemuksia varmasti löytyy laidasta laitaan, kuten kaikesta. Jokainen kokeilee itse ja tekee omat valintansa. Minä olen ollut hyvin tyytyväinen ainakin tuohon tuotteeseen ja tiedän muitakin.
    Auto on liikkumaväline.

Comment

• Pantse
      BTCF Member
      • Jun 2005
      • 151
      • Oulu

Originally posted by mikae34 View Post
      Minulla ei ole kokemusta wurthin muista paukkumaaleista kuin tämä mattamusta. Joka siis on satiini. Kokemuksia varmasti löytyy laidasta laitaan, kuten kaikesta. Jokainen kokeilee itse ja tekee omat valintansa. Minä olen ollut hyvin tyytyväinen ainakin tuohon tuotteeseen ja tiedän muitakin.
      Hyvät kokemukset täälläkin Wurthin mattamustasta. Täyttää tosiaan paremmin kuin monet muut, ja antaa siten hyvän pinnan.
      Nykyiset : BMW X1 e84, BMW 125i m-sport, BMW K1200S
      Ex: BMW 325i turbo e30, BMW M3 e92 dkg, BMW 330i e90, BMW 320Cia e46, BMW 320i e36, BMW 325i "Hartge" e30, BMW 316 e30

Comment

• aae30
        BTCF Member
        • May 2010
        • 2690
        • .fi

Originally posted by Cunttory View Post
        Sehän hyvä että wurthin maaleista on positiivisiakin kokemuksia. Omasta mielestä paskinta maalia pysyvyydeltään mitä olen koskaan kilikolipullosta suihkinut mihinkään materiaaliin ja samat kokemukset sinkkispraysta.
        mistä niistä sinkkispraysta tämä mielipide on? omassa testissä ainakin (muistaakseni) "vaalea sinkki" tjsp.,
        ja joku rost stop quattro vaikutti molemmat hyviltä, ellei parhailta mitä nyt spraylla sinkkiä yrittäny:think.
        yli vuoden ollut jo ulkona säiden armoilla eräs ruostuvasta tekemäni teline, enkä kesällä löytäny
        pientäkään pilkkua ruostetta maalatuilta alueilta. erittäin kuluvalta tuntui kyllä, että riittoisaks en haukkuis.

hyllyssä vielä kolmas wurthin spraysinkki jonka nimeä en muista, mutta en ole vielä vain keksinyt käyttöä.
        Sorry I'm Not Sorry
        E34 540iA 93 sedan
        E34 540iA 93 sedan
        E39 530iA 00 touring

Comment

• mikae34
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 4985
          • Forssa

Alkaa karata aiheesta mutta menköön. Linkin tuotetta suosittelen kyllä sitten lämpimästi kaikille mätähommia tekeville siitä syystä, että kestää hitsausta. Voit maalata piiloon jäävät ja hitsata. Hitsaus ei polta tätä pois. Näyttöä raa’an mustan lattaraudan ruostumattomuudesta tällä maalattuna on nyt parin vuoden ajalta. Mitään ruostumiseen viittaavaa ei ole tässä ajassa. Siis ainoastaan maalattu tällä maalilla. Ei muuta päällä ja osat jatkuvassa kosteudessa ulkona.
          Auto on liikkumaväline.

Comment

• Cunttory
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2004
            • 1772
            • Kuopio

Originally posted by aae30 View Post
            mistä niistä sinkkispraysta tämä mielipide on? omassa testissä ainakin (muistaakseni) "vaalea sinkki" tjsp.,
            En muista enää tarkkaa mallia, monta vuotta jo aikaa kun kyseisen merkin tuotteita sain kokeilla. Tuon värikuvauksen perusteella varmaan samaa sinkkiä oli minullakin käytössä.
            Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎