Mitä sen jälkeen kävi, paljonko maksoi uusia vai pistettiinkö normaalit tilalle?
Oli varmaan niin kalliit jarrut ettei paljoa käytelty LUL
Se olisi kiva tietää...veikkaan että joka nurkkaan saa uudet levyt / Palat ja tarvittaessa satulatkin (jotka varmasti on myös erilaiset keraamisissa) samaan hintaan kuin yhden keraamisen levyn ja palat...
Panameran takajarrujen (levyt+palat) hinta Suomessa Porschella. Etuset sitten varmaan vielä hieman enemmän. Ei ole persaukisten touhua tuollaisen auton ylläpito.
Panameran takajarrujen (levyt+palat) hinta Suomessa Porschella.
Ei ole mitenkään poikkeukselliset hinnat keraamisille levyille. Hinnoittelu on ihan vastaava jokaisen autovalmistajan tiskillä kun näitä lähtee uusimaan. Tuosta vaikka vertailuksi BMW:n vähän pienemmän levyn hinta:
Ei ole mitenkään poikkeukselliset hinnat keraamisille levyille. Hinnoittelu on ihan vastaava jokaisen autovalmistajan tiskillä kun näitä lähtee uusimaan.
Näin on. Tulee silti varmasti isolle osalle hinnat yllärinä.
Keraamiset kestää kilometrejä hieman eri tavalla. Jotkut ajaneet 400tkm jopa.
Juu, mulla oli vuosi sitten myynnissä Q7 V12 TDI keraamisilla jarruilla, joku 320 tkm ajettu, takalevyt ja satulat oli vaihdettu TAKUUSEEN 290 tkm kohdalla vaikka autolla oli ~10 vuotta ollut silloin ikää, jonkun kamppanjan takia.
Aiemmin autoon oli vaihdettu toinen jarrusatula (suomiauto, tuli 2. omistajalta minulle). Etulevyt oli alkuperäiset ja niissä ei ollut silminnähden minkäänlaista kulumaa...
Keraamisten huono puoli on niiden huono pito märkänä ja kitinä tietyillä keleillä.
Enkä suosittele niitä sellaisille jotka ajaa paljon sorateitä, kivi kun jää sopivasti väliin niin levy on äkkiä entinen. Lisäksi renkaanvaihdossa kannattaa olla ohjuritapit, levystä kun voi vanteen kolauttamalla murtua pala.
Itellä on jo toinen Possu keraamisilla jarruilla menossa. Voisin ostaa ilmankin mutta en muutenkaan viitti noilla sorateitä ajaa joten kelpaa ne keraamisetkin...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Panameran takajarrujen (levyt+palat) hinta Suomessa Porschella. Etuset sitten varmaan vielä hieman enemmän. Ei ole persaukisten touhua tuollaisen auton ylläpito.
Hölmö se on joka moiset marmorilta hakee, merkistä riippumatta.
Esim. 997:n kokonaisia käytettyjä jarrulevy&satula sarjoja on e-bayssa näkynyt kahden tonnin pintaan ja kuten jo mainitsin,
ei ne jarrut siitä mihinkään kulu jos niitä ei "väärinkäytetä". Kolariautosta vaan käytetyt tilalle jos pääsee hajoamaan...
Tämän legendan kohdalla veikkaan kyllä, että ostaja tulee maan rajojen ulkopuolelta.
Jos olisin myyjä niin ottaisin yhteyttä suoraan Dennis Collins'iin...Jos ei muuta hän varmasti tietäisi tuolle ostajan jos ei itse viitsi ihan kahvikävellä suomeen asti.
Täytyy kyllä sanoa, että näinkin pienessä maassa on melko kirjava määrä harvinaisia autoja. :think
Tämän legendan kohdalla veikkaan kyllä, että ostaja tulee maan rajojen ulkopuolelta.
Eipä varmaan moni osannut edes aavistella, että mitä nuo muutaman kymmenen vuoden päästä tulee maksamaan, kun noita uutena ostelivat.
Ostaja varmasti löytyy ulkomailta. Täältä suomesta lähtee aika paljon kalustoa nyt ulkomaille. Kyseisen auton hintaan en anna kommenttia. Toisille halpa ja toisille kallis.
Comment