Kirjoitus on kuin mustalaisen,millä turun murre. Vaikka olisi kuinka hieno auto ja halpa,niin en ostaisi tuommoiselta onk teil,vaik eik teil oo.
Sekuntiakaan ei pystyis olemaan samassa huoneessa edes.
Kirjoitus on kuin mustalaisen,millä turun murre. Vaikka olisi kuinka hieno auto ja halpa,niin en ostaisi tuommoiselta onk teil,vaik eik teil oo.
Sekuntiakaan ei pystyis olemaan samassa huoneessa edes.
+1
Tuli päänsärky kun luki ilmoituksen alusta loppuun.
"ketju hypännyt rattaalta ja hajottanut kahdeksan hammasta rattaasta, jonka vuoksi todennäköisesti ketjun vaihto ei ainoastaan riitä."
Paljonkohan maksaa teetettynä ennakoivasti tuo ketjunvaihto hilppeineen...
Vähän aiheen vierestä. Etuvetoinen A4 on aika torso, vähän kuin etuvetoinen Octavia tai Passat, ja koko auton pointti menee ilman quattroa, paitsi että poikittaismoottoriset konsernisisaret on alustan osalta paljon helpompia huoltaa ja tilavampia.. Siinä vaiheessa, kun A4:ssa on kunnon sporttisisusta ja yli 200 hevosvoimainen kone ja kardaani taakse, on se ihan kunnon ajajan auto, missä kutoskoneinen kolmossarjalainenkin.
Vähän aiheen vierestä. Etuvetoinen A4 on aika torso, vähän kuin etuvetoinen Octavia tai Passat, ja koko auton pointti menee ilman quattroa, paitsi että poikittaismoottoriset konsernisisaret on alustan osalta paljon helpompia huoltaa ja tilavampia.. Siinä vaiheessa, kun A4:ssa on kunnon sporttisisusta ja yli 200 hevosvoimainen kone ja kardaani taakse, on se ihan kunnon ajajan auto, missä kutoskoneinen kolmossarjalainenkin.
Plus tuo yksilö vielä harmaalla pappa sisustalla. Jos ilmaiseksi saisi niin harraste mielessä voisi kuntoon laittaa. Saisi tonnin pari vaivan palkkaa myydessä.
Kaveri olisi vaihtamassa työautoa tällaiseen uudempaan ransvestiittiin.
Muutamalla tutulla tällasia lyhyellä korilla ja mittaristo on vähän väliä (3-4 kertaa vuodessa) kuin joulukuusen valot.
Otanta sinänsä pieni mutta onko tollaset tavannu oikeasti olla ihan paskoja?
Kriteerit uudelle työpakulle: tollanen oikeasti pitkä koppi, alle 50tkm ajettu ja takaveto.
Tulee olemaan aina lastattuna täyteen, eli koppi tyhjänä ei ajoa ollenkaan. Siksi pitkä kun täytyy mahtua 3m kanttikone.
Kaveri olisi vaihtamassa työautoa tällaiseen uudempaan ransvestiittiin.
Muutamalla tutulla tällasia lyhyellä korilla ja mittaristo on vähän väliä (3-4 kertaa vuodessa) kuin joulukuusen valot.
Otanta sinänsä pieni mutta onko tollaset tavannu oikeasti olla ihan paskoja?
Kriteerit uudelle työpakulle: tollanen oikeasti pitkä koppi, alle 50tkm ajettu ja takaveto.
Tulee olemaan aina lastattuna täyteen, eli koppi tyhjänä ei ajoa ollenkaan. Siksi pitkä kun täytyy mahtua 3m kanttikone.
Mitähän mietteitä? Ettei ihan paskaan sortuisi.
Meillä yrityksessä missä olen töissä on tälläisä Transitteja yli 10 kpl ja ei todellakaan ole ole ollut mitään ongelmia. Juuri vanhin 2015 mallinen millä oli ajettu 220tkm vaihtui uuteen ja tässä ei ollut yhtäkään vikaa koko aikana. Tosin meillä ei ole yhtään noita extrapitkää, normi pitkiä vaan ja etuvetoisia. Aiemmin oli Graftereita ja Boxereita ja niissä vikoja riitti jonkin verran. Itsekkin ajellut näillä isoilla pakuilla jonkin verran ja kyllä hyppään mielummin Transitin rattiin kuin esim. boxerin, Grafterin tai Spinterin rattiin.
Comment