Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XXXIX

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aae30
    BTCF Member
    • May 2010
    • 2728
    • .fi

    Originally posted by Pulliaine_ View Post
    https://m.nettiauto.com/bmw/528/1302...nt=13&vifNav=Y

    Onko jopa hyvä jos on suomen ainoo? 🤣🤣
    on. erittäin porno sisävalaistus virka-ajoneuvossa.
    Sorry I'm Not Sorry
    E34 540iA 93 sedan
    E34 540iA 93 sedan
    E39 530iA 00 touring

    Comment

    • Kräki
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2018
      • 1090
      • Espoo

      Kirjoitus on kuin mustalaisen,millä turun murre. Vaikka olisi kuinka hieno auto ja halpa,niin en ostaisi tuommoiselta onk teil,vaik eik teil oo.
      Sekuntiakaan ei pystyis olemaan samassa huoneessa edes.

      Comment

      • Tmba
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2009
        • 267
        • Nurmijärvi

        Originally posted by Kräki View Post
        Kirjoitus on kuin mustalaisen,millä turun murre. Vaikka olisi kuinka hieno auto ja halpa,niin en ostaisi tuommoiselta onk teil,vaik eik teil oo.
        Sekuntiakaan ei pystyis olemaan samassa huoneessa edes.
        +1

        Tuli päänsärky kun luki ilmoituksen alusta loppuun.
        E91 325xiA + E90 325i
        Ex: E39 540iA, E91 Alpina D3 #003, E91 325xiA, E90 330iA, E46 325 CiA M-sport, E46 325Ci cabrio + muunmerkkiset

        Comment

        • Cunttory
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2004
          • 1772
          • Kuopio



          "ketju hypännyt rattaalta ja hajottanut kahdeksan hammasta rattaasta, jonka vuoksi todennäköisesti ketjun vaihto ei ainoastaan riitä."

          Paljonkohan maksaa teetettynä ennakoivasti tuo ketjunvaihto hilppeineen...
          Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

          Comment

          • Urpo_rotta
            BTCF Member
            • May 2012
            • 5273
            • Pirkkala

            Originally posted by Cunttory View Post
            https://www.nettiauto.com/audi/a4/13024838

            "ketju hypännyt rattaalta ja hajottanut kahdeksan hammasta rattaasta, jonka vuoksi todennäköisesti ketjun vaihto ei ainoastaan riitä."

            Paljonkohan maksaa teetettynä ennakoivasti tuo ketjunvaihto hilppeineen...
            Sanoisin että 800-1200€

            On kohtuu työläs mutta helppo tehdä
            E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
            E34 525i -90 twinturbo 427/519

            N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
            VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
            Kysy jos tarvetta

            Comment

            • VilleP
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 2299
              • Vantaa

              Huonolla tuurilla myös kansiremontin saa tehdä.
              F11 530xd LCI
              S2 Avant

              Comment

              • kimmon
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2006
                • 1461
                • Tuusulantien päässä...

                Originally posted by VilleP View Post
                Huonolla tuurilla myös kansiremontin saa tehdä.
                Aivan varmasti saa tehdä.
                Vain vieraita merkkejä ja mopoja tällä hetkellä

                Comment

                • Topi08
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2008
                  • 4465
                  • .

                  Originally posted by Pulliaine_ View Post
                  https://m.nettiauto.com/bmw/528/1302...nt=13&vifNav=Y

                  Onko jopa hyvä jos on suomen ainoo? 🤣🤣
                  "288tkm

                  laatikkoöljyn lisäys 3dl"

                  Olisi nyt edes öljyt vaihtaneet kokonaan eikä vain lisänneet

                  Comment

                  • A^A
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2006
                    • 2168
                    • Seinäjoki

                    Originally posted by Topi08 View Post
                    "288tkm

                    laatikkoöljyn lisäys 3dl"

                    Olisi nyt edes öljyt vaihtaneet kokonaan eikä vain lisänneet
                    Eikai tuollaiseen 1000€ e39 nyt enää kannata mitään isoja remontteja / huoltoja tehdä

                    Bongaus: https://www.nettiauto.com/bmw/440/13014303

                    Nätti avo, väristä nyt ei ihan saa taas selvää kun on niin ylimuokattuja kuvia..
                    EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91

                    Comment

                    • Kraftwerk
                      Bimmer Rookie
                      • Mar 2022
                      • 133
                      • Joensuu area

                      Originally posted by Cunttory View Post
                      https://www.nettiauto.com/audi/a4/13024838

                      "ketju hypännyt rattaalta ja hajottanut kahdeksan hammasta rattaasta, jonka vuoksi todennäköisesti ketjun vaihto ei ainoastaan riitä."

                      Paljonkohan maksaa teetettynä ennakoivasti tuo ketjunvaihto hilppeineen...
                      Vähän aiheen vierestä. Etuvetoinen A4 on aika torso, vähän kuin etuvetoinen Octavia tai Passat, ja koko auton pointti menee ilman quattroa, paitsi että poikittaismoottoriset konsernisisaret on alustan osalta paljon helpompia huoltaa ja tilavampia.. Siinä vaiheessa, kun A4:ssa on kunnon sporttisisusta ja yli 200 hevosvoimainen kone ja kardaani taakse, on se ihan kunnon ajajan auto, missä kutoskoneinen kolmossarjalainenkin.
                      F11 -16 535d xD M-Sport Champagner Quarz Met

                      Comment

                      • VilleP
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 2299
                        • Vantaa

                        Originally posted by Kraftwerk View Post
                        Vähän aiheen vierestä. Etuvetoinen A4 on aika torso, vähän kuin etuvetoinen Octavia tai Passat, ja koko auton pointti menee ilman quattroa, paitsi että poikittaismoottoriset konsernisisaret on alustan osalta paljon helpompia huoltaa ja tilavampia.. Siinä vaiheessa, kun A4:ssa on kunnon sporttisisusta ja yli 200 hevosvoimainen kone ja kardaani taakse, on se ihan kunnon ajajan auto, missä kutoskoneinen kolmossarjalainenkin.
                        Plus tuo yksilö vielä harmaalla pappa sisustalla. Jos ilmaiseksi saisi niin harraste mielessä voisi kuntoon laittaa. Saisi tonnin pari vaivan palkkaa myydessä.
                        F11 530xd LCI
                        S2 Avant

                        Comment

                        • 6Fears7
                          Bimmer Rookie
                          • May 2014
                          • 38
                          • Keski-Suomi



                          Kuvista saa melkein selvää mitä ollaan myymässä

                          Comment

                          • icecold
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2009
                            • 2337
                            • 🌍



                            - Irmscher korinosia
                            Zetassa harvinaista palikkaa.

                            Comment

                            • |foder|
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2006
                              • 7099
                              • Forssa



                              Kaveri olisi vaihtamassa työautoa tällaiseen uudempaan ransvestiittiin.
                              Muutamalla tutulla tällasia lyhyellä korilla ja mittaristo on vähän väliä (3-4 kertaa vuodessa) kuin joulukuusen valot.
                              Otanta sinänsä pieni mutta onko tollaset tavannu oikeasti olla ihan paskoja?

                              Kriteerit uudelle työpakulle: tollanen oikeasti pitkä koppi, alle 50tkm ajettu ja takaveto.

                              Tulee olemaan aina lastattuna täyteen, eli koppi tyhjänä ei ajoa ollenkaan. Siksi pitkä kun täytyy mahtua 3m kanttikone.

                              Mitähän mietteitä? Ettei ihan paskaan sortuisi.
                              Nyt:
                              E82 135i -11

                              Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

                              Comment

                              • miyli
                                BTCF Member
                                • Dec 2008
                                • 2091
                                • Naantali

                                Originally posted by |foder| View Post
                                https://nettiauto.com/ford/transit/1...nt=10&vifNav=Y

                                Kaveri olisi vaihtamassa työautoa tällaiseen uudempaan ransvestiittiin.
                                Muutamalla tutulla tällasia lyhyellä korilla ja mittaristo on vähän väliä (3-4 kertaa vuodessa) kuin joulukuusen valot.
                                Otanta sinänsä pieni mutta onko tollaset tavannu oikeasti olla ihan paskoja?

                                Kriteerit uudelle työpakulle: tollanen oikeasti pitkä koppi, alle 50tkm ajettu ja takaveto.

                                Tulee olemaan aina lastattuna täyteen, eli koppi tyhjänä ei ajoa ollenkaan. Siksi pitkä kun täytyy mahtua 3m kanttikone.

                                Mitähän mietteitä? Ettei ihan paskaan sortuisi.
                                Meillä yrityksessä missä olen töissä on tälläisä Transitteja yli 10 kpl ja ei todellakaan ole ole ollut mitään ongelmia. Juuri vanhin 2015 mallinen millä oli ajettu 220tkm vaihtui uuteen ja tässä ei ollut yhtäkään vikaa koko aikana. Tosin meillä ei ole yhtään noita extrapitkää, normi pitkiä vaan ja etuvetoisia. Aiemmin oli Graftereita ja Boxereita ja niissä vikoja riitti jonkin verran. Itsekkin ajellut näillä isoilla pakuilla jonkin verran ja kyllä hyppään mielummin Transitin rattiin kuin esim. boxerin, Grafterin tai Spinterin rattiin.
                                Last edited by miyli; 27-07-2022, 19:26.
                                Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
                                Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
                                Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

                                Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
                                Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



                                Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
                                1/4 maili 11.8 / 205 km/h
                                0-200km/h 11.40s
                                100-200km/h 6,00s
                                http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

                                Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎