Mistähän tuo kuskin penkin nahan halkeilu [KLIK] johtuu kun tässä kai varustelistan mukaan oikea nahka eikä keinonahka?
Kymppitonnin kipossa voisi vielä mennä mutta yli 50 000e autossa haluaisi jo ehjiä penkkejä tai no ehkä ei kaikkia haittaa, jos auto on vain A -> B liikkumisväline
^ nahkaa ne penkit on suurilta osin, mutta haljennut osuus on ekonomien päätöksellä kuitenkin jo kerniä, eli keinonahkaa. Tätä samaa tyyliä on käytetty jo yli 15v, mm e70 korissa jne. Joissain nappanahka sisuistoissakin nuo reunat on kerniä, kori ja penkkimallista riippuen. Olisi hauska tietää paljonko isossa mittakaavassa näissä säästetään kun käytetään kerniä siellä mihin ei yleensä selkä tai perse osu
E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex | Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä RikunAutofix.fi
Mistähän tuo kuskin penkin nahan halkeilu [KLIK] johtuu kun tässä kai varustelistan mukaan oikea nahka eikä keinonahka?
Sivut on tekonahkaa. Tuotak annattaisi yrittää GW:n piikkiin... Eteinkin F15:ssa noita on paljon vaihdettu comfort penkkeihin, itsekin olen pariin saanut menemään GW piikkiin.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Sivut on tekonahkaa. Tuotak annattaisi yrittää GW:n piikkiin... Eteinkin F15:ssa noita on paljon vaihdettu comfort penkkeihin, itsekin olen pariin saanut menemään GW piikkiin.
Jo on älytöntä tuokin taas...tuo keinonahka on niin umpisurkeaa materiaalia että sitä ei auton penkkeihin ikinä saisi laittaa kun tulos on sitten aina tämä.
Jo on älytöntä tuokin taas...tuo keinonahka on niin umpisurkeaa materiaalia että sitä ei auton penkkeihin ikinä saisi laittaa kun tulos on sitten aina tämä.
Ja sitä roskaa muuten löytyy autoista kokoajan enemmän ja enemmän.
Ja on juurikin noita vajaa 100t-km ajettuja ja verhoilut paskana.
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Toinen mihin kiinnitin huomiota on keskikonsolin muovisomisteen aika hirveä kunto Omassa 540 e39 ei ollut läheskään noin naarmuilla, vaikka ikäeroa sen 17 vuotta onkin ja kilometrejä parisataa kiloa enemmän Onko 5-sarjalaisten sisustan laatu laskenut?
Ja sitä roskaa muuten löytyy autoista kokoajan enemmän ja enemmän.
Ja on juurikin noita vajaa 100t-km ajettuja ja verhoilut paskana.
”Vegan leather”… jepjep onhan se tapa sanoa tekonahka/muovi. Mutta tosiaan, kyllä noita haljenneita sivuja tulee näkymään paljon aitonahkaisissakin bemarin penkeissä kun on säästetty. G11 nappanahkasisustassa tuntui sentään olevan kokonaisuudessaan nahkaa.
Toinen mihin kiinnitin huomiota on keskikonsolin muovisomisteen aika hirveä kunto Omassa 540 e39 ei ollut läheskään noin naarmuilla, vaikka ikäeroa sen 17 vuotta onkin ja kilometrejä parisataa kiloa enemmän Onko 5-sarjalaisten sisustan laatu laskenut?
Se on tuo "piano lakattu" muovipinta mikä menee helposti naarmuille pelkästä väärällä kankaalla pyyhkimisestä(mikrokuitu). Se on melko pehmeää materiaalia.
Sivut on tekonahkaa. Tuotak annattaisi yrittää GW:n piikkiin... Eteinkin F15:ssa noita on paljon vaihdettu comfort penkkeihin, itsekin olen pariin saanut menemään GW piikkiin.
Sama mullakin on ollut useampi ja kilsat heitelleet 70-190tkm ja sama halkeama. Ihan ominaisuus kun noikin tuosta vanhenee
Siinä on käynyt perinteiset, eli jäänyt projekti seisomaan. Onkohan edes leimattu Suomeen ikinä. Hinnasta voisi olla montaa mieltä, etenkin jos osapuutteita enemmänkin.
E: kauankohan on seissyt taivasalla ilman sytytystulppia/tulpanjohtoja
Se on tuo "piano lakattu" muovipinta mikä menee helposti naarmuille pelkästä väärällä kankaalla pyyhkimisestä(mikrokuitu). Se on melko pehmeää materiaalia.
Millä sitä pitäisi pyyhkiä?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment