Onpas taas hintaa laitettu. Olin ostamassa jo puolitoista vuotta sitten paljon vähemmän ajettua F30 320xia noin 17te ja siinä oli jo ketjuremppakin tehty
Ei tulis ihan ekana mieleen maksaa yli 45 ke A3:sesta 1.4 koneella, vaikka ois masturboivat penkit.
Ihan hyvin noi kulkee jos on plugari mutta isoja kilometrimääriä tuolla tekniikalla varustetut autot tuskin tulee näkemään, ellei matkan varrella ole uusittu vähintään puol autoa
Jep moottori on aika synkkä, miettisin kaks kertaa.
Ikinä en ole minkään harrastekikottimen ostoa perustellut järkisyin. Jos semmoinen pitää saada niin silloin ei auta muuta kuin lyödä kättä taskuun. Eikä sillä, en juuri kyseistä Alpinaa ostaisi vaikka raha polttelisikin taskussa
Myyntikuvissa 2014 kuitti jossa uusittu lohko, männät, remmiahdin yms - yht. 17 955€. Laskennallisesti seuraava remontti olisi sitten edessä ensi vuonna Samanlainen luottoheppa Alpina H1 kone kun esim. e39m5 restorations kanavalla aiheutti murheita.
Eikös tämä ole se jolla 500-600tkm todellisuudessa höylätty menemään…
Myyntikuvissa 2014 kuitti jossa uusittu lohko, männät, remmiahdin yms - yht. 17 955€. Laskennallisesti seuraava remontti olisi sitten edessä ensi vuonna Samanlainen luottoheppa Alpina H1 kone kun esim. e39m5 restorations kanavalla aiheutti murheita.
Jep moottori on aika synkkä, miettisin kaks kertaa.
Kyllähän se nyt yleensä näkyy että noita kiertopommeja, joita ei ole edes varaa huoltaa sen koron jälkeen on pakkomyynnissä. Ihan merkistä riippumatta.
Myyntikuvissa 2014 kuitti jossa uusittu lohko, männät, remmiahdin yms - yht. 17 955€. Laskennallisesti seuraava remontti olisi sitten edessä ensi vuonna Samanlainen luottoheppa Alpina H1 kone kun esim. e39m5 restorations kanavalla aiheutti murheita.
Surullisinta on, että noita Barumeita ja muuta ihan luokatonta paskaa näkee ihan M2 / M4 & saman hintaisten E AMG ja RS Audien -tasoisten high performance vehkeiden alla. Autotapahtumissa, -miiteissä, autoliikkeissä ja chattiautossa. Mulla on tossa saatanan painavassa edustusrottelossakin Michelinin Pilot Sport 4:t alla, ihan vain koska miksi pilata upean bemarin (aivan sama mikä mallisarja) ajettavuus, ajomukavuus, pito ja muut melko olennaiset tekijät markkinoiden halvan pään Kiinan skeidalla - tai edes viittä vaille sellaisella. On noita facelift seiskojakin, siis 70ke autoja, näkynyt chattiautossa jollain GT Radialin tyyppisillä paskoilla, siis mitä ***** ??
Mahtaa olla talous tiukilla jos vedetään jollain Sakan / Kamuxin 9% vuosikorollisella osarilla M2 pihaan ja takarenkaat jos (kun) joutuu uusimaan niin on pakko säästää 200e / pari sillä, että ottaa Contin tai vastaavan sijaan jotkin LingLongin alle
Ei vissiin paljoa ajettavuus merkitse, sen sijaan se, että saadaan somekanavat täyteen jotain ämmällä mingailua osarit tapissa. Tää on nykypäivää hei?
Kyllähän se nyt yleensä näkyy että noita kiertopommeja, joita ei ole edes varaa huoltaa sen koron jälkeen on pakkomyynnissä. Ihan merkistä riippumatta.
Ja Gripmax Suregrip Pro winter kitkat takaa etenemisen säässä kuin säässä. Välillä ihmettelen miten markkinoilla tuollaisiin renkaisiin edes törmää, ja saa vielä itselleen perusteltua niiden ostamisen.
No tämä
Surullisinta on, että noita Barumeita ja muuta ihan luokatonta paskaa näkee ihan M2 / M4 & saman hintaisten E AMG ja RS Audien -tasoisten high performance vehkeiden alla. Autotapahtumissa, -miiteissä, autoliikkeissä ja chattiautossa. Mulla on tossa saatanan painavassa edustusrottelossakin Michelinin Pilot Sport 4:t alla, ihan vain koska miksi pilata upean bemarin (aivan sama mikä mallisarja) ajettavuus, ajomukavuus, pito ja muut melko olennaiset tekijät markkinoiden halvan pään Kiinan skeidalla - tai edes viittä vaille sellaisella. On noita facelift seiskojakin, siis 70ke autoja, näkynyt chattiautossa jollain GT Radialin tyyppisillä paskoilla, siis mitä ***** ??
Mahtaa olla talous tiukilla jos vedetään jollain Sakan / Kamuxin 9% vuosikorollisella osarilla M2 pihaan ja takarenkaat jos (kun) joutuu uusimaan niin on pakko säästää 200e / pari sillä, että ottaa Contin tai vastaavan sijaan jotkin LingLongin alle
Ei vissiin paljoa ajettavuus merkitse, sen sijaan se, että saadaan somekanavat täyteen jotain ämmällä mingailua osarit tapissa. Tää on nykypäivää hei?
Yllä sanotulla viittaan A.I linkkaamaan ilmoitukseen. Haiskahtaa sellaiselta myyjältä kenen kanssa itse en välttämättä haluaisi olla missään tekemisissä.
Myös auto on sellainen minkä kanssa ei halua välttämättä tehdä lähempää tuttavuutta...
Yleensä itseääni kiinnostavan ilmoituksen pikaisen silmäilyn jälkeen käännän katseeni ilmoittajan tietoihin. Varsinkin kun ilmoituksen lisätiedoissa ilmoitetaan toinen puhelinnumero johon pitäisi ottaa yhteyttä, ensimmäisten hälytyskellojen pitäisi jo soida. Miksi? Koska 99/100 tapauksissa käyttäjä on aiemmin blokattu nettiauton adminin toimesta esim. epärehellisestä kaupankäynnistä, jobbauksesta yms yms. johtuen. Sitten nämä bannatut henkilöt rekisteröityvät uudelleen vaimon/tyttöystävän/äidin/koiran/sukulaispojan puh. numerolla koska omalla numerolla eivät pysty luomaan uutta käyttäjää. Se 1/100 tapaus on sitten sellainen, että on unohtanut käyttäjätunnuksensa salasana eikä pysty palauttamaan sitä sähköpostiinsa koska käyttäjätunnuksen tiedoissa oleva sposti on vanha eikä enää toimi.. Näissä tapauksissa otetaan yhteyttä nettiauton asiakaspalveluun, selitetään tilanne ja sieltä saa apua käyttäjätunnuksen salasanan palauttamiseen tai vanhan tunnuksen oikeanlaiseen sulkemiseen, että pystyy luomaan samalla puhelinnumerolla uuden.
Itse saalistin näitä jobbareita ja huijareita muutaman vuoden kun olin ko. firmassa duunissa
Yllä sanotulla viittaan A.I linkkaamaan ilmoitukseen. Haiskahtaa sellaiselta myyjältä kenen kanssa itse en välttämättä haluaisi olla missään tekemisissä.
Ja Gripmax Suregrip Pro winter kitkat takaa etenemisen säässä kuin säässä. Välillä ihmettelen miten markkinoilla tuollaisiin renkaisiin edes törmää, ja saa vielä itselleen perusteltua niiden ostamisen.
Leave a comment: