En tiedä,miten tämän korimallin jarrut,mutta edelliseen piti laakerit/navat päivineen vaihtaa,jos levyt piti vaihtaa.
Siitähän sitä laskua sitten tulikin.
Levy on navan alla näissäkin. Oikealla ulosvetäjällä niin pyöränlaakeri saattaa jäädä ehjäksikin. Itselle onnistui eteen vanhoilla laakereilla mutta takaa meni uusiksi.
Hyvää tietoa, kiitos.
Tilanne jo niin epätoivoinen että fiattia lähdettiin kilpailuttamaan. Ihan uuudesta siis tarjous halvempi kuin käytetty transu.
Lahden myyjälle soiteltiin ja kysyttiin aivan kaikki viat ja naarmut sun muut epäkohdat. Vaikutti olevan hyvä ja tilattiin forssaan.
Maksoitko toimitusmaksun? Joku kertoi, että oliko Sakalla se oli pari sataa ja monta viikkoa sai tapella, että sen sai takaisin kun ei hyvää autoa huolinutkaan :think
Juu kaveri makso, ei muuten suostunut toimittaa forssaan. Vartin vänkäämisen seurauksena ei saa varaus/toimituskuluja takas mutta suostui "ilmaiseksi" tuomaan jonkun muun auton forssaan katottavaksi.
Ideahan oli että auto on vähän ajettu ja vuoden vanha, myyjän kehumakin. Maksaa pari sataa ja se hyvitetään auton hinnassa.
Todellisuus menikin lyömään vasten kasvoja ja vaikka ei oltaiskaan ostamassa mitään, silti aiheutetaan heille lisäkuluja kun kerta on mahdollisuus vetää "koko rahan edestä".
Haluaisko joku sivistää näistä absijutuista? Itsellä -90 E34.
eipä niissä oikein mitään tietämistä ole - abseja molemmat, mutta e39:sin ikäisestä moottoria swapatessa
uudempi on parempi, jos haluaa mahdollisimman alkuperäiseen tyyliin homman toteuttaa mm. ilman
moottorinohjaukselta puuttuvaa oikeaa nopeussignaalia(vakkari dme:llä jne.), jota vanhasta ei ulos saa.
oon (iha vaa netist kuvia selaamalla) päätelly, ettei kaikis e34 malleis ole edes samaan aikaan tehtaalla
vaihtunu vanhemmast uudempaan:think, mutta -93sia e34v8seja löytyy ainakin molemmilla järjestelmillä.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Pikanen pesu ja tuplahintaan myyntiin Hyvin näkyy kuskin penkin alareunassa vielä home, kun ei kiireessä käsi oo ylettäny noin pitkälle. Hyvillä varusteilla kieltämättä, tätä kattelin sillon kun tuli edelliselle omistajalle myyntiin muutama päivä sitten.
Viidessä vuodessa tullut vain 3000 kilometriä ja 15k:n kuitit :think. Myyjänä nick PL.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Viidessä vuodessa tullut vain 3000 kilometriä ja 15k:n kuitit :think. Myyjänä nick PL.
On sillä viiteen vuoteen enemmän ajettu kuin 3000km. En tiedä näistä mutta kyllähän moniin BMW malleihin saa 15k€ rahaa menemään jos kaikki "tyyppiviat" kerralla / peräjälkeen teettää.
Minkähänlainen yksilö tämä olisi? Jostain syystä alkanut E31 polttelemaan.
On sillä viiteen vuoteen enemmän ajettu kuin 3000km. En tiedä näistä mutta kyllähän moniin BMW malleihin saa 15k€ rahaa menemään jos kaikki "tyyppiviat" kerralla / peräjälkeen teettää.
Minkähänlainen yksilö tämä olisi? Jostain syystä alkanut E31 polttelemaan.
Juu kaveri makso, ei muuten suostunut toimittaa forssaan. Vartin vänkäämisen seurauksena ei saa varaus/toimituskuluja takas mutta suostui "ilmaiseksi" tuomaan jonkun muun auton forssaan katottavaksi.
Ideahan oli että auto on vähän ajettu ja vuoden vanha, myyjän kehumakin. Maksaa pari sataa ja se hyvitetään auton hinnassa.
Todellisuus menikin lyömään vasten kasvoja ja vaikka ei oltaiskaan ostamassa mitään, silti aiheutetaan heille lisäkuluja kun kerta on mahdollisuus vetää "koko rahan edestä".
Tuossa tilanteessa lisäkulujen aiheuttaminen Kamuxille on yksinomaan myyjän sekä myyjäliikkeen vastuulla. Mikäli olisivat puhelimessa rehellisesti kertoneet mitä näkevät esim. kylkiosumien kohdalla - ei autoa olisi luultavasti tarvinnut edes toimittaa sinulle tarkasteltavaksi.
Hienoon kuntoon kyllä Transit saatu alle vuoden käytöllä. Täytyy myös nostaa hattua vaihteeksi Kamuxin ostoporukalle millaisen helmen he ovat ottaneet myyntiin. Ilmeisesti auton tarkastukset ja koeajot tehnyt autoista todella ymmärtävä - ainiin eihän näitä nykyään tehdä. Suoraan kuvaamoon ja myyntiriviin, asiakas maksaa viulut.
Halpaa ajoa. Ja joku juosten menee hakemaan vielä tommoisen🤣😂
Jos joku laskee harrasteessa kilometrihintaa, saattaa olla joku muu harrastus olla soveliaampi. Vaikka juokseminen, ei saatana sekään, kuluu lenkkarit joka kilometrillä.
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment