Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 3.0 csl
Collapse
X
-
BMW E30 325i 1988 Delphin Metallic
BMW E34 5XXi 1990 Delphin Metallic
Honda Civic EF 1989 Auringonpolttama Punainen
-
-
Originally posted by Freak View PostCosmosschwarz metallic
Mun E36 M3 oli cosmos. Umpi surkein väri mitä bemarilta on tullut. Ainoa samalle viivalle pääsevä on dimantinmusta. Kummatkin kiillotettuna tummanharmaan jätesäkin värisiä ja likaisena käytetyn jätesäkin värisiä.. Mitä enemmän puunaa, sitä vähemmän näyttää mustalta. Ei oikeen palkitse missään vaiheessa omistamista. Henk koht mielipie vain
Ei mustaa mutta jos musta niin jethro ruosteen musta eli ”jeti black”.
Originally posted by pyroz View PostKaikki muu on tusinapommeja paitsi juurikin Dakar GelbLast edited by Remotion; 27-11-2022, 22:37.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostSama jos 1,3 corolla olisi Dakar Gelb, näyttää hyvältä mutta ei kulje mihinkään.
jr66 positiivinen kommentointi ei petä tälläkään kertaa
Olen kyllä samaa mieltä, eihän nuo vanhat pommit kulje enää mihinkään.
Mun joku karvalakki teslakin jättää melkein tilanteessa kuin tilanteessa vakio e36 M3 ihan 6-0.
Mutta jos vakavasti puhutaan, niin mielestäni M42 moottori on teho-kulutus-luonne -suhteeltaan todella oiva ja toimii kyllä e36 kopassa oikein kivasti. Mieluummin M42 kuin esim. M50/52B20.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostM42 on hyvä kone. Toisaalta 1,3 corolla kulkee paremmin kuin vakio alle 2-litrainen kaasari-m10.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Ei kyllä herättänyt mitään tunteita. Olisi tehneet jonkun kunnon keskimoottorisen laitoksen eikä tuollaista tuollainen jatkohengitettyä M4:sta kauhealla hintalapulla. Siinä missä alkuperäinen CSL kääntäisi edelleen ihmisten päät kadulla, ei tuo uusi versio kiinnosta kuin lappuliisoja sakkopaikalla. Kenellä on paalua, ostaa mielummin jonkun 911 GT2/GT3 RS:n. Saa reilusti paremman auton kaikilla mittareilla ja jää vielä salkullinen rahaa yli.
Comment
-
-
Originally posted by Danukos View Postjr66 positiivinen kommentointi ei petä tälläkään kertaa
Olen kyllä samaa mieltä, eihän nuo vanhat pommit kulje enää mihinkään.
Mun joku karvalakki teslakin jättää melkein tilanteessa kuin tilanteessa vakio e36 M3 ihan 6-0.
Mutta jos vakavasti puhutaan, niin mielestäni M42 moottori on teho-kulutus-luonne -suhteeltaan todella oiva ja toimii kyllä e36 kopassa oikein kivasti. Mieluummin M42 kuin esim. M50/52B20.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
Comment