Niin, varmasti isompikoneisemmat repii enemmän tiliän tyhjäksi kuin 3 litranen.
Sulla ilmeisesti turbot pysyny myös kunnossa?
Juu, turbojen kanssa mulla ei ole ollut ongelmaa.
Jos itse on tarkoitus autoa ropata ja tilaa siihen löytyy, niin sitten mä en näe mitään ongelmaa N54:ssa. Jos taas pitää kaikki teettää muualla, niin voi se kalliiksi tulla.
On kyllä nätti tuo Lotus, saa kuolaamaan. Osuva kommentti mittaristolle. Arvostan toki selkeyttä ja ihan perusjuttuja, tavallaan ei vikaa. Mutta onhan tuo täysin kuin jonkun vanhan työkoneen mittaristo
Hieno huomio tuolle E91 takapuskurille, en katsellut tarkkaan, mutta selvensikin pointin juutu hyvin näistä "M-Sportatuista" kun ne yleensä ei tosiaankaan vastaa sitä mitä pitäisi olla.
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Toimiessaan kivaa suorituskykyä tarjoava paketti, mutta pitäähän se ymmärtää jos moottorin kyljessä kaksi turboa, tunnustusti vikaherkkä polttoainepuoli ja kalliit suuttimet, tulee näillä kilometreillä jossain kohtaa kulumaa ja vikoja. Lisäksi tehokas ja vääntävä turbotekniikka, ei vaihteistokaan pääse helpolla.
Ostaa pois jos tykkää kyydistä ,mutta jättää sen 5000€ säästötilille jemmaan ettei mene yöunet ku vikavalo syttyy tai alkaa nykimään.
Kappas vain, en tunnista tästä stoorista omaa autoani lainkaan. Minulla on ollut tuo N54 335i nyt 14 vuotta ja 110 tkm ja vähemmän siinä on ollut vikoja kuin bemareissa yleensä. Aikanaan takuuaikana vaihdettiin korkeapainepumppu, ja joskus noin 10v sitten vaihdoin siihen vesipumpun, mutta siinä kaikki normaalien määräaikaishuoltojen lisäksi.
Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Onneksi kaikkia Bemareita ei tehdä maanantaina. Toimiessaan n54 hieno mylly ja sellainen oli vuosia sitten alla jonkin aikaa.
Alle 100tkm ajettu yksilö. Yksi puola pimahti omistusaikana, vaihdoin kaikki varmuuden vuoksi. Osa suuttimista oli vaihdettu aikaisemmin vaikka pienet kilsat korkeapainepummu myöskin alle 50tkm kohdalla mennyt rikki.
Tässä koneessa vaan tuo about 250tkm voi tuoda mitä vaan vastaan.
Tuohonkin sitten saapi pahimmillaan varata ylimääräisen kymppitonnin akun vaihtoon. Itsekin tuollaista ajattelin joskus mutta nyt kun nämä hybridien akkuongelmat ovat tulleet esille niin eipä kyllä käytetty hybridi kiinnosta enään pätkääkään.
Tuohonkin sitten saapi pahimmillaan varata ylimääräisen kymppitonnin akun vaihtoon. Itsekin tuollaista ajattelin joskus mutta nyt kun nämä hybridien akkuongelmat ovat tulleet esille niin eipä kyllä käytetty hybridi kiinnosta enään pätkääkään.
Minäkin noista olin kiinnostunut juuri sen vuoksi kun kuvittelin ennen mitään aihetutkimusta että pienempi akku ois halvempi uusia ja kesto kuitenkin samaa luokkaa. Noh, autoteollisuus käytäntöineen ja lataussyklien sisäistämisen jälkeen mielipide on juuri sama kuin itselläsi
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Jos tämä olisi liikkeellä myynnissä, pyytäisivät varmaan 4 tonnia enemmän.
Tuo nettiauton uusi ulkoasu on kyllä aika järkyttävä. Mainoksille varattu enemmän huomiotilaa, kuin itse ilmoituksille ja autojen kuvat pitää kliksutella yksitellen näkyviin, jos ei avaa itse ilmoitusta.
Hidas, kömpelö ja ärsyttävä.
Comment