en muista joko oon tähän vastannu mutta kuitenkin.. toinen auto vasta menossa ja kummatki ollu pemareita ja niin tulee AINA olemaan Elikkäs puhasverisiä ollaan!
En ole puhdasverinen enkä luultavasti tule edes pysymään ikuisesti bemareissa. Hyviä käyttöautoja mutta harrastusmielessä ei oikein löydy mallistosta sitä mitä itse haluan. Sydän sykkii kuitenkin ahdetuille bensakoneille ja niitä ei ole BMW kauheasti tehnyt ja jonkun 325:n tai 320:n jälkiahtaminen ei vaan nappaa. No ehkä ämmät menisi harrastepelinä, E30 M3 ahdettuna... uuuh.
Mutta tällä hetkellä olen kyllä 100% tyytyväinen bemariin. On nää hyviä pirssejä.
Nissan Skyline GT-R 1992 TA
BMW 525dA M-Sport 2003
ja silloin kun mikään ylemmistä ei toimi: Toyota Hilux
yksi syrjähyppy tapahtu tossa kun saabin ostin ja nyt vannon kautta kiven ja kannon että bemareissa pysyn, jos sanani syön niin saksalainen insinööri minut vieköön
Kolmas auto vasta menossa ja ensimmäinen kunnon auto edelliset olivat vain perseen liikuttajia eli numero 1 erittäin "menevä" 86 vuoden mitsubishi colt 1.2 litrasella koneella, numero 2 vuoden 99 nissan primera 1.6 tehopadalla ja sitten tämä nykyinen bmw 535i ja tästälähtien pysyn merkki uskollisena bemaristina (ainakin toivottavasti)
Lähes mikä vaan käy kunhan se on takavetoinen ja vanha. Sekä kunto pitää olla hyvä.
Ranskalaista en ottais edes grilliltä(noh ehkä joku harvinaisuus kelpaisi).
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Tulin "järkiini" vasta vuonna 2003. Sitä ennen omistuksessa ollut lähinnä jopotia ja muita kotteroita
Datsun 100A -78
Toyota corolla KE20 -76 (persekorolla)
Toyota corolla coupé KE25 -73
Toyota corolla DX -85
Toyota corolla sedan -88
Toyota corolla fx -89
Opel Vauxhall -74
Toyota corolla sedan -88
Toyota corolla fx-95
Bmw 318i E30 - 88
Bmw 325i E36 coupé- 92
Bmw 328iA E36 coupé -95 (nyt)
Enpä kyllä ole. Toistaiseksi ajoautona pysyy Mersu, harkinnassa on vaihtaa tuo dieseli loppukesästä W126 420/500 ässään. Älkää vetäkö herneitä, mutta noissa (vanhemmissa) Stuttgartilaisissa on vaan tietyt asiat suunniteltu järkevämmin, helpompi huoltaa kotioloissa ja halvemmat osat. Joskus tulevaisuudessa varmaan siirryn kokonaan Bemarikantaan, ei nimittäin uusien Mersujen laadussa ole paljoa kehumista.
Comment