Sääliksi käy, jos on pelkkiin Bemareihin juminut. Itselläni on ollut myös muita merkkejä ja mukavaa vaihteluahan ne on olleet. Kuinka moni voi sanoa kaverilleen, joka voittaa lotossa ja ostaa Ferrarin, että paskan ostit? Tai olisit ostanut mielummin Bemarin.. Kyllä mun mielestä maailma on täynnä paljon kiinnostavia automerkkejä. Totta kai BMW on kokonaisuutena yksi parhaimmista. Mutta ei todellakaan se ainoa oikea. Mulla on enemmänkin periaatteena se, että tarvii päästä kokeilemaan useita erilaisia autoja, kuin jumia yhden ja saman auton kanssa monta vuotta. Ja mikäs siinä sivussa, jos kokeilee välillä jotain muutakin automerkkiä. Tietääpähän ainakin, miksi ajaa BMW:llä..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Oletko puhdasverinen BMW-omistaja?
Collapse
X
-
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
-
-
Jo kuudes peneri menossa, nyt E36 M3:nen. Kyl muutkin merkit kiinnostaa mut jotenkin vaan aina tullu hommattuu peneri. Jos haluis kaikista huolettomimman menopelin ni pitäs hommata joku japsi, mieluiten toyota mut ku ei siinä vaa oo sitä jotain...Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
ei ole vielä yhtään autoa ollut, mutta pian omistan leikisti yhen bemarin. Tietystikin! (eihän niitä muita autoja ole olemassakaan)[oo=[][]=oo]
[o_\____/_0]
BMW e46 330dA -00 touring
EX: Opel vectra a 1,6i -90 "iceblue"
Peugeot 205 lacoste 1,4 -85
Mazda 323f 1,8i 16v -90
Honda accord 2,0 16v -91
Honda civic 1,5i 16V -90 "jäätävä rässi"
Comment
-
-
Jaa-a! AKE:n tiedoista löytyy mun kohdalta pari tahraa, eli mun omistuksessa olleet B ascona ja etuveto corolla... No, joskus 15-vuotiaana ostin tuon askon naapurista ja piti laittaa se kuntoon ja myydä pois, siksi laitoin sen nimiini. Yllätys yllätys kunto olikin jotain ihan muuta ja rallisessioiden jälkeen myin sen pois.
Korollan taas ostin työkaverilta pilkkahintaan syksyllä -01 talviautoksi, kun 635CSi oli menossa ekana talvena talvisäilytykseen. Niinhän siinä kävi, että eihän terve ihminen sellaisella saatanalla voi ajaa ja niin otin E24:n käyttöön jo marraskuun lopulla.... Tosin ajoin sillä vain pakolliset ajot, kuivalla ja suolaamattomalla kelillä. Onneksi sain sen korolla nimisen koirankopin myytyä hyvään hintaan, ja sen jälkeen en japseja ole harkinnut edes paskahuussiksi saati sitten talviautoksi! Oikeita autoja on sitten sen jälkeen ollut talvikäytössä mm. 518i -85, 730iA -88 ja 520i -89.
Penareita on tullut vuosien varrella omistettua useampikin nykyisen 635CSi:n ja talviautojen lisäksi mm. 728i -80, 520i (3.5) -81, 735i -83, 1502 -77, 520 -80...
Comment
-
-
Olen vääräuskoinen, mutta...
... mulla on tietoo yhdestä 100% penarifanaatikosta, joka otti kerran penarikaupoissa vaihdossa mitusbishin Ja vihas joka helevetin sekuntia, mitä sillä ajoi. Mitsu tuli vielä hieman pitkänä, eli se piti rekisteröidä uuden omistajansa nimiin, ennen kuin meni kaupax! Hahhah haa. No, ehkä mitusbishi vielä menee, mutta että B-Ascona, tahi rocolla. Ei hevletti
Comment
-
Comment