Originally posted by Juhi$
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Talviauto?
Collapse
X
-
Originally posted by aakoo View PostNiitä on muutamalla eri arvoisella termarilla. Meikän edellisellä termarilla oli viisarin verran alle puolivälin, nykyisellä viisarin verran yli.
///M5:ssa viisarin vajaa...
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostKaikki E34 ja E36 jotka olen omistanut, ovat olleet ihan yhtä lämpöisiä kotteroita kuin muutkin autotOliskohan niissä jotain vikaa jos ei lämpene ?
Eipä toi M60 lämmennyt siniseltä ylös kun sen pari vuotta sitten joulukuussa hain, syynä 5c liian kylmä termostaatti. Termostaatti vaihtoon ja johan alkoi lämpöä puskemaan, lämpömittarin neula pysyy viisarin verran yli puolivälin kesät talvet ja kabiiniin tulee tarvittaessa polttavan kuumaa ilmaa
Nytten käytössä kaverin E28 525i, joka on jopa epätodellisen lämmin. 5 km työmatkalla pitää laittaa puhallusta jo pienemmälle.
Edit: 240 vulva oli myös erityisen lämmin ja muutenkin mukava biili talvella. Kunnon panssirivaunuLast edited by ruupanen; 14-10-2011, 07:00.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
itellä ku on vakiintunut tuo e30 harrastukseksi nii oo kans tavannu hommata talveksikin 4syl e30:n. Paitsi että nyt mahto tulla pidempi tuttavuus tästä nykyisestä talvipirssistä ku osottautui nii hyväksi kunnoltansaeli siis tuo sigun zinnoberrot.
Itse on ainaki tullu huomattua näissä e30 et mitä orginaalimpi ja parempi kuntoinen ni lämpenee paremmin. ilmeisesti löytyy kaikki äänieristeet yms jutut ja kaikki ilmaputket on paikoillansa. Vuosi sitten oli itellä tuo 325i e30 touring alla ja jumalauta se oli kylmä talvella. Mut sitten tuli 316i e30 tilalle joka oli ollu ns.normikansalaisen työmatka ajossa nii jumaliste sinne tuntu että paistuu ku tuli nii lämmintä sisään.
Ja vielä loppuun se että totta minäki mieluusti talvella että kesällä ajelelisin uudemmilla ja paremmin varustelluilla autoilla mut ei tällä hetkellä näillä tuloilla ku talous vaatii 2 autoa lapsen takia.
E36Ticompact -95 HELLROT-: orava : connection-
EX:E30///M3 replica Tic
EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi
Comment
-
-
Talvella raiskataan E46:sta ja kesällä nautiskellaan E30:lläMystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
106 GTi:llä pitäisi päästellä ensi talvi. Tosin Englannin poika ei vissiin saa aikaseksi lähettää uutta moottoria siihen, joten hyvin mene täälläkään. Tekisi mieli jotain E34:sta. Toistaiseksi lasketellaan kohti talvea vm. -70 W114 Coupe MB:llä, joka lähtee kyllä talviunille ensilumien tultua.
Comment
-
-
volvo 740 glt eli hiukan harvinaisemmalla koneella, 2.3 16v ja 155 hepokattia tehtaan lukkoperällä
tehtiin siihen koneremppaa, 11 kpl uusia venttiileitä ja ohjurit ja kumit. Pitäis niputtaa kiinni ja tehdä vielä jakopää kuntoon. Kehtaa ajella myyryä-E34 525ia Touring
-E36 323ia Touring ///M
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostImprezan kävin katsomassa eilen ja se oli kyllä melkoinen pettymys, tosin kuvatkaan ei luvanneet paljoa.
Tänään E36 320i 91 sedania katsomaan. Alkaa nyt sille näyttämään että jos tämä ei tärppää valitsen 0-vaihtoehdon ja ajan tolla rs 197:lla talven.Jos ei tääkään ole hyvä niin kyllä niitä vehkeitä tulee myyntii vielä ennen lumia!
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostEli se siis on ihan normaalia että on viisarin verran puolenvälin yli? Kun olen tuota joskus ääneen miettinyt ja sellaistakin "varmaa tietoa" olen kuullut sanottavan että pitäisi olla tasan keskellä. Tulipahan tämäkin selväksiDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Ne bemarit missä on talvella tarennut, eivät kyllä todellakaan ole lämmenneet yhtä nopeaan mitä nuo riisikipot mitä ollut.
Se on uskomatonta miten tuollainen 80-90 luvun taitteesta oleva matolaatikko, eli nissan tai toyota alkaa puhaltamaan lämmintä jo 1min käynnistyksen jälkeen.
Ja kuten kuqi sanoi, ei muuten tarvitse sääliä. Ostat syksyllä 300e suomesta ja myyt keväällä afrikkaan 500e summalla, niin vakuutuksetkin maksoi itse itsensä
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Ajelkaa motorsporteilla talvet ne lämpee.. S38:n kun lyö tulille ei montaa kilometriä tarvitse ajella niin kyllä pukkaa kuumaa...
Köyhempää voi tietty yskittää se 23l/100km keskikulutus mutta onhan se leppoissaa kolmosella näpytellä menemään...
Ei sikseen mun mielestä e30:it mitä on ollut talvikäytössä ne on paremminkin liian kuumia kuin kuin kylmiä. Tämä jo todetuksi josain topicissa on tullutkin.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
Comment