Joo. Pappa-kerhon lehdessä Bemaristissä 3/2004 oli vähän enemmän juttua sekä mallista että autosta. Tuolta löytyy myös jotain senaikaisia kuvia: http://www.tuug.fi/~miska/040905_CER-588/
Oliko se joku oma sukupolvensa M5-kaaressa? Vaikka jonkun omaa kultaa ei mainittukaan, on kai aika päivänselvää, että 4. polven Mfemmat ovat uusina myynnissä tätä nykyä.
"Jimi Hendrix poltti kitaransa, mutta te ette pysty polttamaan edes kirjanpitoanne. Excel-taulukko kun ei pala." Valtteri Väkevä
Oliko se joku oma sukupolvensa M5-kaaressa? Vaikka jonkun omaa kultaa ei mainittukaan, on kai aika päivänselvää, että 4. polven Mfemmat ovat uusina myynnissä tätä nykyä.
Ei oma sukupolvi. Mutta täysin eri asia kuin 315hv 3.6 moottori.
Oliko se joku oma sukupolvensa M5-kaaressa? Vaikka jonkun omaa kultaa ei mainittukaan, on kai aika päivänselvää, että 4. polven Mfemmat ovat uusina myynnissä tätä nykyä.
No sikäli, kun kyseistä 3.8 mallia valmistettiin melkein puolet kauemmin, kuin 3.6:sta niin aika olennainen asia, mutta mitäpä pienistä.
Ei kukaan mitään pahastunut asiasta, mutta jos alkaa faktaa lyömään pöytään, niin pitää olla tarkkana kuin porkkana Varsinkin kun Halli aina tykkää listata noita speksejä...
Mutta tosiaan viihdettähän tuo kaikki loppupeleissä. Jotenkin vain kaipaamaan esim. niitä Tiff Needelin 5th gearissä E60 M5:lla vedettyjä loputtomia kahvoja
No sikäli, kun kyseistä 3.8 mallia valmistettiin melkein puolet kauemmin, kuin 3.6:sta niin aika olennainen asia, mutta mitäpä pienistä.
Ei kukaan mitään pahastunut asiasta, mutta jos alkaa faktaa lyömään pöytään, niin pitää olla tarkkana kuin porkkana Varsinkin kun Halli aina tykkää listata noita speksejä...
Kun kerran ite aloitit faktoilla leikkimisen, niin tässä E34 M5 valmistusmäärät:
E34 M5 3.6: 8079
E34 M5 3.8: 3014
E34 M5 3.8 touring: 891
Yhteensä siis 12249 kappaletta. Eli kyllä se 3.8 on pahasti vähemmistössä kun E34 M5:stä puhutaan.
Comment