->Pyyhkäsen Selloon tai Omppuun seur.kerran automaattisesti kahteen ruutuun yhtäaikaa...
"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Elikkä mun autolla vois nytte mennä hyvin tonne parkkiin, kun eihän kortitonta voi "sakottaa" parkkeeraamisesta tonne paikoille. Enhän ole voinu mitenkään olla ajoneuvon kuljettaja
Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne - Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
On kyllä hassua, ettei Parkcom noudata edes omiaan sääntöjään. Sakottaa kuin paraskin kotipoliisi. Jos kerran sisääntuloväylän lapussa ei ole kieltoa kahden ruudun pääle parkkeeramisesta niin ei PC voi sakottaa siitä. Ois kyl hauska vähän leikkiä noiden kanssa. Ja toinen on toi 15min parkkeerausaika kiekolla. Mitähän virkaa kiekolla on tossa tapauksessa??
Tarkoittaako tämä, että saan 40€ Joulurahaa ks. puljusta
Kiva kiva!
..ja sitä että saan heivata pöytälaatikosta mäkeen peukalonhangallisen maksulappuja + OK perinnän "karhukirjeitä" joiden tulo tosin loppui kun auton senhetkisistä kuljettajista ei ollut tietoa auton omistajan ollessa matkoilla, humalassa, ihan missä tahansa muualla
Bad whiskey is better than wine
---------------------
Arvataan että ne ei mitään maksa jos ei mene penäämään, karhuamaan, nostamaan oikeusjuttua tms. Ja jos tuo iltalehden uutinen toteutuu, eli homma katsotaan laittomaksi, ei niillä ole mitään mistä maksaa.
Sainpa tuossa itekkin ParkPatrol-yksityisoikeudelliselta "sakon", kun unohtui kiireessä parkkikiekko mäkkärin parkkiksella. Taidan jättää maksamatta.
Tammiston mäkillä? Ne käy tiuhaan siellä. Kerran ajoin just parkkii ja olin kävelemäs sisää, ku huomasin ne siellä sakottelemassa ja johan panin juoksuks laittamaa kiekon. Nainen vaa naureskeli mulle. Oli lähellä tulla kallis ateria.
Meinaaks toi nyt sitä että yksityisparkkipirkkojen lapuista ei tarvii välittää hevon v*'ua?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Voi vittu! Mä olen oikeen tahallani vetänyt yhden paikallisen kebabin viereen linttani aina ihan sikamaiseen vinoparkkiin, mut ei saatana lapun lappua. Mistä täällä oikeen kohistaan? Miks mä en pääse ikinä samaan leikkiin muitten kaa? Saatanan sisäpiiriläiset...
Comment