Alfat ja Lanciat vetoaa kyllä meikäläiseen, etenkin uus 159 on tosi kermanen laitos.
B8 A4 sekä Seat Exeo käyvät myös omaan silmään. Bertonen muotoilemassa Astra coupessakin on jotain kiehtovaa.
Vanhemmista voisin kuvitella ajavani W201:sellä tai W202:sella. Xantiastakin saisi pienellä laitolla (mm. kylkien sheivauksella) hienon. A-koppainen Vectra 2000:nenkin on komea, harmi ettei saa automaattina.
Onhan noita muitakin mitä kelpuuttaisin, tässä ehkä realistisimmat ja tärkeimmät kuitenkin.
Isommat autot kuten maasturit ja tila-autot ei juurikaan koskaan ole kiinnostaneet, mutta poikkeuksen tekee Range. Sellaisella kehtais ajella vaikka ois vähän vanhempikin versio. Itse asiassa korimalliin tykästyin jo joskus alle kouluikäisenä ja tollanen joku 2000-luvun alun malli Bemarin V8-koneella ois melko mukava kakkosauto nytkin.
Pari 911:sta omistaneena siinä se on. M3 vaihtuu tod näk 911 (996 Mk2) parin vuoden sisällä. Tosin RS6 kiinnostaa perheautona ja leikkikaluna olis kiva omistaa M635CSI, Ur-Quattro, Alfa Spider (S4- eli jotain vm. 90-94), Saab 900 Turbo Cab ( kirkkaan keltaisena), Pösö 205GTI Cab, talviautoksi 4km työmatkalle Wrangler, Wagoneer tai Range tai jotain muuta yhtä pervoa.. Sitten kun kasvaa aikuiseksi niin 930 ( 911 turbo -> vm. 89) lienee se mun valinta. Vähän kaikkee pitäis olla..
Takaveto opelit kelpaa edelleen, ja niitä on eniten ollutkin. Nykyään kriteerit on mulla vähän löyhemmät.. eli kunhan on takavetoinen saksalainen lukkoperällä ja manuaalivaihteistolla, ja sitte vähä sitä tehoakin.
Ja joo, kyllä mä voisin käyttöautoksi ottaa Audi RS6:sen.
käyttöauto: E92 335i -07
kesäauto: Opel Manta A -72
kilpa-auto: Toyota Soarer "Supersoaker" -94 650hp 850nm
Noh, vajaa vuos käyttöauton virkaa ollut Mersu jo toimittamassa, että näemmä sellaisella eikä kyllä huonoa sanottavaa ole. Ja uudeksi harrasteautoksi onkin alkuvuonna Amerikasta saapumassa Fordin F100:nen pikkis, eli sellaisellakin tulee ajeltua joskus tulevaisuudessa..
123 mersu kelpais timanttikunnossa OM606 nokalla. 24x Volvo talveksi olis mieletön ja lisäksi tietenki HJ61 toyota. Ja listaa kyllä riittäs vaikka kuinka.
Comment