Originally posted by iikka
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitä autovahaa käytätte???
Collapse
X
-
Tuo edellä mainittu kone on paras mahdollinen noista vaihtoehdoista, portaaton säätö on tarpeen auton pintoja hioessa/kiillottaessa.
Itse vetelin oma koslan töissä, prestan chroma 1500 kiillotus tahnalla ja sitten chroma swirl removerilla ja sitten päälle cartec ultrapolish wax tai vastaava ja sen jälkeen autoglym liquid hardwaxin, kiiltoa ihan riittävästi arkikäyttöön
Comment
-
-
Ensimmäistä kertaa kokeilin muutamia viikkoja sitten Korrekin Uuden auton vahaa kun kerta ilmaiseksi purkin sitä sain. Lopputulos oli kyllä todella erinomainen. Kolme vai neljä kertaa olen vahauksen jälkeen sienellä pessyt auton ja vesisateissa jne ajellut ja vaha on edelleen todella sitkeästi pinnassa. Ei voi kyllä muuta kuin suositella
Korrek TFX on myös hyvää tavaraa.Corvette C4 LT4 TURBO
Ex. e46 320d touring, e36 M3, 328i cab, e30 2x316, 318i, 320i cab kv/tv, 320i touring, 320i 2d, 324td touring, e34 520i, e32 730i, 735i
Comment
-
-
Autoglymin tuotteilla on menty jo useampi vuosi, eli ensin punaista ja sen jälkeen kultaa, ja pesu glymin shampoolla. Pinnasta tulee hyvä ja kiiltävä, mutta kesto on harmittavan huono. Itsellä ei aika enää riitä kerran kuussa tehtävään vahaukseen, joten merkin vaihto on edessä. Olisikohan Korrek parempi.. :think
Comment
-
-
Originally posted by Tojopa View PostAutoglymin tuotteilla on menty jo useampi vuosi, eli ensin punaista ja sen jälkeen kultaa, ja pesu glymin shampoolla. Pinnasta tulee hyvä ja kiiltävä, mutta kesto on harmittavan huono. Itsellä ei aika enää riitä kerran kuussa tehtävään vahaukseen, joten merkin vaihto on edessä. Olisikohan Korrek parempi.. :think
Sai reiluun 20 ja Suomessa 75e tossa paikallisessa kaupassa. Aiemmin olen käyttnyt korrekin tfx:ää ja vahapinnan kesto on ollut todella hyvä.
Comment
-
-
Last edited by alspe; 03-03-2009, 16:54.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
Comment