Ei nyt varmaan ollut tarkoituksena kuvan nimestä sitä luntata... Jos ei pysty itseään sen verran hillitsemään, että pitää kuvatiedostojen nimiä alkaa muuttamaan, niin huh huh.
Kyseessä siis tosiaan BMW 2004 Automatic vm.1973. Valmistettu Etelä-Afrikassa 1404 kappaletta. Glas 1700 -pohjainen kori, BMW 2000:n kone ja tekniikka, BMW 2800 CS:n etumaski ja etuvilkut ja e12 520:n etuvalot.
Ei nyt varmaan ollut tarkoituksena kuvan nimestä sitä luntata... Jos ei pysty itseään sen verran hillitsemään, että pitää kuvatiedostojen nimiä alkaa muuttamaan, niin huh huh.
Kyseessä siis tosiaan BMW 2004 Automatic vm.1973. Valmistettu Etelä-Afrikassa 1404 kappaletta. Glas 1700 -pohjainen kori, BMW 2000:n kone ja tekniikka, BMW 2800 CS:n etumaski ja etuvilkut ja e12 520:n etuvalot.
Täsmennetään vielä että moottori on tietenkin legendaarinen kaksilitrainen aatamin eevan kanssa pyörittelemä M10. BMW 2000 tarkoittaa siis Neue Klasse-mallia, jonka alustarakenne tuossa varsin erikoisessa buuribemarissa oli. Minulla on tuollaisen esite jossain arkiston syövereissä.
Täsmennetään vielä että moottori on tietenkin legendaarinen kaksilitrainen aatamin eevan kanssa pyörittelemä M10. BMW 2000 tarkoittaa siis Neue Klasse-mallia, jonka alustarakenne tuossa varsin erikoisessa buuribemarissa oli. Minulla on tuollaisen esite jossain arkiston syövereissä.
Offtopic:
M05 legendaarinen moottori ?
Check ! pidetään tästä lausunnosta kiinni
On-topic:
Luulin tota ensin joksikin "isoksi bemariksi" , mitä niitä sedaneita oli 2500/2800 ?? jne.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment