Toi mustangi kyll aiheutti omistus haluja, Tosin suomen verotus/tulli pitää siitä huolen että hinta on varmaan jossain 150-200€ välissä. Ihme kun ei ottanu super snake versiota tolle reissulle:think.
Harri Rovanperällä on sellanen super snaikkis :P On varmaa aika kiva peli ku potkua löytyy
Edit: niin ja uusin jakso oli pitkästä aikaan hirveintä paskaa mitä saarivaltakunnasta on suollettu ulos...
Jos tuota olisi vielä joutunut katsomaan puoli tuntia pitempään, niin olisin varmaan halunnut satuttaa itseäni.
Jaa minä just olin tulossa kirjottamaan että olipa paskin ja turhin jakso ikinä
En nyt menisi sanomaan, että paska tai erityisen turha jakso, mutta kieltämättä aika lattea. Ei mitään erityisen uutta tai tavanomaisesta poikkeavaa, mutta toisaalta ei mitään pahoja epäonnistumisiakaan. No, se uutisosio oli aika turha ja rugby-ottelu oli aikalailla samantyylinen kuin mitä on jo vuosien saatossa totuttu näkemään pariin otteeseen.
Aina silloin tällöin olen päätynyt lukemaan Final Gear -foorumin kommentteja jaksoista kun olen käynyt hakemassa uusimman jakson, niin siellä on kyllä varsin mielenkiintoiset jaksokeskustelut olleet aina käynnissä. Vaikka jakso olisi ollut täysin paska, niin kommentit ovat lähes aina luokkaa että fu*ing oossom ja arvosanaksi annetaan 9 tai 10. Ja vielä huvittavampaa on lukea niitä kommentteja missä jaksoa haukutaan keskinkertaiseksi, mutta annetaan arvosanaksi kuitenkin 8-10.
Edit: niin ja uusin jakso oli pitkästä aikaan hirveintä paskaa mitä saarivaltakunnasta on suollettu ulos...
Jos tuota olisi vielä joutunut katsomaan puoli tuntia pitempään, niin olisin varmaan halunnut satuttaa itseäni.
Top Gearissä on aikojen saatossa ollut mun muistiin tasan yksi edustusautovertailu: bmw vs Mersu ja sekin radalla . Nuohan on matka-autoja parhaasta päästä, niin eikö ne voisi kehitellä jonkun kisan noille? Olihan siinä taloudellisuusajokisassa Jagen dieselikin, prkl. Luulis että alkaa clarksoniakin kiinnostamaan kun laitetaan vähän alpinaa ja amg:tä pitkinä versioina perseen alle.
Tai sitten mä vaan olen marginaaliryhmää kiinnostukseni kanssa.
Olipas mehukas eilinen Fifth Gear-jakso! Mukana aika laaja esittely uudesta Huyarasta ja olihan tuolla klassikoissa mukana myös E30 cabrio. Voi lämpimästi suositella!
Comment