Originally posted by e46 ci
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eipä tuo uusin jakso nyt normaalista poikennut, aika lailla samaa meininkiä kuin aiemminkin. Pitkän tauon tosiaan pitivät ja ehdin jo olettaa, että parempaa on luvassa, mutta saa nyt nähdä, miten homma jatkuu. Eipä sillä, on tuo yksi niistä harvoista sarjoista, joita jaksaa katsoa sen 15 tuotantokautta ilman että menee kokonaan kiinnostus sarjaan.
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostEdit. Esim se Skoda pätkä vaikutti todella väkinäiseltä, etenkin kilpa-ajo ferraria vastaan.
Vähän kaksijakoiset tunnelmat sarjasta. Parhaimmillaan parasta viihdettä mitä voi seurata, mutta toisaalta taas näitä tylsempiä jaksoja saa ihan jo kelata pikakelauksella läpi. No, tästä ei varmaan pääse taas kuin ylöspäin.
Comment
-
-
Entistä enemmän ollaan menossa viihteen puolelle ja autoarvostelut jäävät vähemmälle huomiolle...
Sen uuden Paganin osalta olen kyllä Clarksonin kanssa samaa mieltä, että se ei enää vaikuta yhtä hyvältä kuin ennen. Ei nyt sillä, että minulla varaa moiseen olisi, mutta kyllä Zonda vie voiton ja kirkkaasti.
Olen kai sitten liian nuori ymmärtääkseni, mikä ihmisiä tuossa 250 GTO:ssa niin viehättää? Mielestäni aika yliarvostettu Fefe ja siitä seurauksena, niitä ostavat vain ihmiset, jotka seisottavat sitten sitä autoa tallissa hamaan tulevaisuuteen asti.
Comment
-
-
Nyt oli kyllä e30 hyvin esillä . Itellä ei ole myöskään koskaan tullut mieleen se, että mitä sieltä käytetyn auton hytistä löytyykään Kerranki tuli katottua vieraatkin kun Simon Pegg ja Nick Frost olivat. Zonda R oli kyllä aika makia, paljonpaljon hienompi kuin normi-Zonda. Itse en pidä siitä, kun näyttää, että istutaan jonkinmoisen kuplan sisällä. Mutta minkä ihmeen takia Clarksonilla oli se betonilaatta kontissa? Itse kyllä pidin e30ssä 20kg hiekkasäkkiä kontissa, mutta talvella...I. BMW E30 320i
II. Lada 2107 1700i
III.BMW E36 325i
IV. BMW E34 524TD
-Deus Ex Machina-
Comment
-
Comment