Originally posted by [BMW]
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Alkanut kausi on ollut hyvä. Mutta se CL600 (tjsp) sai kyllä mielen matalaksi, miksi ei täällä, miksi ei minulla. OK, parin 7-sarjalaisen kanssa eläneenä se arki on vielä jotenkin muistissa, samoin isokokoisten koneiden vakuutusmaksut ja bensankulutus mutta.. Jos joutuu ajamaan paljon, niin silläkin alkaa olemaan väliä, missä tilassa viettää päivästään vähintään tunnin, työmatkoilla paljon enemmän.
Kun vanha Top Gear veteli viimeisiään 2000-luvun aivan alussa, niin eräs juontaja osti omilla rahoillaan juuri tuollaisen Turbo Bentleyn (11k£?) ja tarkoitus oli raportoida elämästä enemmän. Valitettavasti mitään ei kuulunut (BBC World esitti silloinkin vain leikellyn puolituntisen), toivottavasti nyt saadaan ihan asiareportaasia. En muista nimeä, "nimi" kuitenkin, esim. se joka sain Porsche 928:ien hinnat Isossa-Britanniassa nousemaan yhdessä yössä tekemänsä kehuvan jakson jälkeen. Ei Tiff, se kolmas.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Eipä ollut erityisen kehumista uusimmassa jaksossa. Muutoin ihan OK, mutta se juna episodi oli mielestäni täysin turha. Tämä viimeisin jakso on aika pitkälle sitä samaa tuttua tasoa, mitä Top Gear on viimeiset muutamat kaudet ollut, jos ei lasketa tämän kauden aiempia jaksoja.
May "yllättäen" sai pitää hiuksensa...
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostAlkanut kausi on ollut hyvä. Mutta se CL600 (tjsp) sai kyllä mielen matalaksi, miksi ei täällä, miksi ei minulla.MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostHuoh toi E05, ehkä paskin jakso IKINÄ tähän mennessä Mua ei napannu noi tankit sun muut yhtään. Pitää säästellä toi uusin myöhemmälle, jospa se ois vähän parempi
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostEipä kaukana ole, ettenkö haukkuisi yhtä huonoksi, kuin 05 jaksoa. Sinällään ei huono, mutta selkeästi oli havaittavissa, että ei ollut oikein tarpeeksi aineistoa laittaa tähän viimeiseen jaksoon, joten venytettiin sitä sähköautovertailua ja sitä viimeistä vammaisten kisaosuutta tarpeettoman pitkäksi. Lupausta jaksossa kuitenkin oli, kun se sähköautovertailukin aavistuksen muistutti sitä perinteistä laadukasta Top Gearia, missä ei vedetä huumoria överiksi, vaan osataan soveltaa asiallisuutta ja huumoria sopivassa suhteessa, jolloin kokonaisuudesta tulee niin paljon parempi. On tähän mennessä ainakin itseäni alkanut ärsyttää nämä samat toistuvat sketsit.
Itse nautin eniten noista challengeista, vaikka onhan sarjassa jo ostettu 100 kertaa rahamäärällä x tietyntyylinen auto, niin silti ne ainakin minua jaksavat viihdyttää joka kerta Mielenkiintoista olisi nähdä jakso missä ostettaisiin normaalit autot, jotka sitten tuunattaisiin ja styylattaisiin tietyllä rahasummalla - jonka jälkeen tulisi jotain testejä jne Ja tämä tehtäisiin tyylikkäästi eikä mitään puusta tehtyjä korisarjoja jne :think
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostJeremy Clarksonin oma "Powered Up" DVD tuli julki 7.11 ja löytyy nyt vaikkapa torrenttina.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostJeremy Clarksonin oma "Powered Up" DVD tuli julki 7.11 ja löytyy nyt vaikkapa torrenttina.
Huomenna vois ottaa muutaman kaljan ja kattella tän.
-Timo
Comment
-
-
Parempaan suuntaan menee nämä Clarksonin omat dvd-julkaisut. Tämä viimeisin Powered Up oli jopa yllättävän asiallinen täysin autoihin keskittyvä julkaisu, ilman turhia mukahauskoja pelleilyjä. Silti Clarkson osaa pitää pelkällä puhumisella mielenkiinnon yllä, eikä katsoja tylsisty.
Eihän tämä parhaiden TopGear-jaksojen tasolle yllä, mutta suosittelen silti jokaisen autoista kiinnostuneen katsomaan tämän. Vähän enemmän olisi saanut 1M-coupea esitellä, mutta hyvä näinkin.f22 220i
Comment
-
Comment