Joo eipä kai sitä linjausta olla muuttamassa, kun jenkki- ja aussiversiota vedetään samalla kaavalla. Tosin aussiversiota ei pysty kattomaan yhtään sen mongerruksen ja jatkuvan Holden liputuksen takia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Esko View PostJoo eipä kai sitä linjausta olla muuttamassa, kun jenkki- ja aussiversiota vedetään samalla kaavalla. Tosin aussiversiota ei pysty kattomaan yhtään sen mongerruksen ja jatkuvan Holden liputuksen takia.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostTuli kateltua noi TG Amerikan kolmannen kauden ekat jaksot ja ihan viihdyttävää tavaraa nekin. Ekassa jaksoissa vertailtiin jenkkirekkoja ja tokassa oli tosiaan toi muskeliautovertailu. Alkuperäinen Top Gear tuntuu olevan todella pahasti uudistamisen tarpeessa. Ei vaan jaksa kiinnostaa enää noi hölmöilyt ja taiteelliset hidastepätkät. Lisää racea, naama vastaan naama vertailuja jne. Best Motoring pätkät on edelleen parasta mitä auto-ohjelma voi tarjota!Last edited by PP440; 24-02-2012, 20:48.
Comment
-
-
Originally posted by PP440 View PostHmh eikös tossa ole kummiskin season 2 menossa ? http://www.finalgear.com/shows/topgearusa/2/ viimesin episode 10 missä on noi muskelit ? Mikäs toi rekkajakso sitte on?
Comment
-
-
Taas tuuttaa uutta jaksoa ulos. Nyt nukkumaan ja heti kun silmät aukee niin...
E70 X5 40d + F31 330d
Ex Harraste: E34 M5 Turbo maililla 331km/h
Myyty tämäkin335d E91 perheauto
Vanhemmat Ex: E36/7 Z3M Coupe 1999, E38 730i 1995, E34 525iax 1993, E39 540ia 1996
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostTais olla kauden paras jakso nyt. Ainaki itse tykkäsin.
Comment
-
-
Asiallinen jakso ja vaikka en fanaattinen saabisti olekkaan, niin lopun omistus kyseiselle merkille oli kyllä mielenkiintoista katsottavaa...
Ja se Maserati...
Juurikin mustana mulle kiitos heti ja vaikka ei se piru toimisikaan, kuin kerran kuussa kunnolla, kuten kunnon Italialaisen kuuluu niin omistus haluja laite herätti minussa silti.
Mersusta tuli mieleen lähinnä jonkun lippa vinossa ajavan junnun siipiviritelmä (ei herneitä, jos joku siitä tykkäsikin).
Toivottavasti loppukausi on myös yhtä hyvää materiaalia.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostVoisi Clarkson poikineen ottaa tästä mallia. Ei mitään liruvaa vettä konepellillä tai väkisin keksittyä läppää jostain kehnosta ominaisuudesta. Tuosta saa niin paljon irti, että melkein tuntuu kuin olisi itse ajamassa kyseistä autoa.
P.S 4. maaliskuuta esitellään F10 M5 Top Gearissä.
Ei ehkä ihan yllä Top Gearin tasolle viihdyttävyytensä eikä tasonkaan puolesta. Top gearissa sentään ymmärretään ylistää autoja niissä kohdissa kun ne hyviä on ja huonoja puolia tietty haukutaan, ja mikä parasta yleensä aina on verrokki testattavalle ajoneuvolle. Tuo Mclarenin video on ihan pelkkää ylistystä eikä mitään puutteita oteta huomioon, ja aivan saletin varmaa on se että tuolla autolla on jopa Suomen loistavilla kaduilla aivan vitun paska ajaa koska ei sitä autoa mihinkään kuoppasille sorateille oo suunniteltu.
Sitten asiaan eli viimesimpään Saab memorial jaksoon. Ois ollu kiva nähdä ja kuulla vähän enemmänkin nuista Saabin vanhoista malleista, esim minkä vitun takia Sonetti on joskus ees tehty. Ei varmaan Saabin tehtaalta enää pahemmin tietoja saa. Eivät kuulemma ole ees pitäneet kirjaa nuista vanhoista harvinaisemminsta 900 Aero Turboista sen kummemmin.Last edited by ThemeJ; 28-02-2012, 21:14.Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Comment
-
-
Originally posted by ThemeJ View PostAika surkeen olonen arvostelu ja turhaa ylistämistä. Jos mclaren on niin hyvä ja pehmee ajaa niin minkä takia kamerakaan ei pysy paikallaan "normiajossa" vaan heiluu joka kuopan tahtiin. Tilavaa konttiia myös mainostaa, mahtuu kaks ostoskassia max. Eniten ehkä silti vituttaa ton äijän naama. Peura ajovaloissa -ilme koko arvostelun ajan.
Ei ehkä ihan yllä Top Gearin tasolle viihdyttävyytensä eikä tasonkaan puolesta. Top gearissa sentään ymmärretään ylistää autoja niissä kohdissa kun ne hyviä on ja huonoja puolia tietty haukutaan, ja mikä parasta yleensä aina on verrokki testattavalle ajoneuvolle. Tuo Mclarenin video on ihan pelkkää ylistystä eikä mitään puutteita oteta huomioon, ja aivan saletin varmaa on se että tuolla autolla on jopa Suomen loistavilla kaduilla aivan vitun paska ajaa koska ei sitä autoa mihinkään kuoppasille sorateille oo suunniteltu.
Luit näköjään tuon mun kirjoituksen ihan ajatuksella. Sanoin nimenomaan, että tuollaiset turhat taiteelliset otokset on jätetty pois ja keskitytään niihin aktuaalisiin auton ominaisuuksiin ja ajettavuuteen. Jos auto on hyvä, niin sitä oikeasti kehutaan ja moitteet tuodaan ilmi. Top Gearissä taasen Jeremy vetää ihan hatusta päivän fiiliksen mukaan noita kommentteja onko auto hyvä vai huono. Tuoreimman Top Gearin jaksossa Jeremy totesi ajellessaan mersulla, että Maseratin perässä on vaikea pysyä radalla. Nopealla kierroksella mersu kuitenkin suorastaan murskasi Maseratin.
Katoppas huvikseen mitä Jeremy totesi tuosta Mclarenista. Ei sekään tainnut paljoa miinuksia löytää ja miten nyt brittiautosta olisi sellaisia muutenkaan löytynyt?
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostOlet varmaan sitten ajanut tuhansia kilometrejä tuollaisella Mclarenilla, kun pystyt väittämään ylistämistä ihan turhaksi? Tämän hetken yksiä hienoimpia urheiluautoja ja varmaankin ihan loistava niillä osa-alueilla, mihin se on suunniteltu. Tuskin monestakaan urheiluautosta löytyy "esiasetukset" soralle tai vaikka mudalle. Mistä lähtien urheiluautoissa on ollut tilaa lasten rattaille, kahdelle koiralle ja 4 hengen perheen matkatavaroille? Jos Harrisin naama vituttaa, niin Clarksonin naamataulussako ei sitten ole mitään vikaa? Punaista nenää vaille pelle hermanni. Heterona miehenä keskityn ohjelman sisältöön, enkä ohjelmassa esiintyviin miehiin..
Luit näköjään tuon mun kirjoituksen ihan ajatuksella. Sanoin nimenomaan, että tuollaiset turhat taiteelliset otokset on jätetty pois ja keskitytään niihin aktuaalisiin auton ominaisuuksiin ja ajettavuuteen. Jos auto on hyvä, niin sitä oikeasti kehutaan ja moitteet tuodaan ilmi. Top Gearissä taasen Jeremy vetää ihan hatusta päivän fiiliksen mukaan noita kommentteja onko auto hyvä vai huono. Tuoreimman Top Gearin jaksossa Jeremy totesi ajellessaan mersulla, että Maseratin perässä on vaikea pysyä radalla. Nopealla kierroksella mersu kuitenkin suorastaan murskasi Maseratin.
Katoppas huvikseen mitä Jeremy totesi tuosta Mclarenista. Ei sekään tainnut paljoa miinuksia löytää ja miten nyt brittiautosta olisi sellaisia muutenkaan löytynyt?
http://www.youtube.com/watch?v=conGj0HoZH8
Mitä taiteelliseen otokseen tulee niin eräässä toisessa jaksossa nuo just kuvaa porssea vesipisaroiden peittämänä ja tuota Mclarenia kuvataan välillä millin päästä ja välillä pimeessä hallissa. Eli wtf ootkohan nyt varmasti ite lukenu omat kirjotelmat?
Etkö tossa just sanonnu että Clarksoni vetää ihan hatusta nuiden autojen arvosteluja, ei vissiin sitte kannata tuota Clarksonin Mclaren ylistystä pahemmin tähän linkittää? Ja mitä tohon TG viimeseen jaksoon tulee niin ohan siinä mersussa voimaa reippaasti enemmän ja varmaan 300kg kevyempi kuin Maserati? Ehkä tavalliselle kuljettajalle on helpompi ajaa tommosta helpommin käsiteltävää Maseratia kuin tommosta Mersua mikä on ihan ympäri rataa. Ammattikuski varmaan saa näistä autoista ihan erilailla tehot tiehen kuin tavallinen pulliainen ja se puolestaan näkyy tossa Stigin ajamassa kierrosajassa.
Jos puolestaan itellä olis varaa tommonen Mclareni ostaa, liekkö Suomessa hinta jossain 500 000e kieppeillä, niin tuskinpa kiinnittäisin huomiota johonkin peräkontin tilavuuteen. Sanoohan se järkikin että tommosta autoa ei mihinkään päivittäiseen rullailuun oo tarkotettu, mutta ajasin sillä silti aina hymy naamalla.
Ennenkaikkea haluaisin vertailukohteen johonkin toiseen autoon joka painii samassa hinta/laatuluokassa ja josta löytys vielä ominaisuudet joita itse kaipaan. Tämä siis jos pitäisi auto ihan sokkona ostaa jonkun ohjelman suositusten perusteella. Harrisin kertoman mukaan pitää nyt sitte vissiin ostaa Mclaren eikä esim Rolssia, kärjistettynä. Top Gearista vaan saa yleensä aina jonkun vertailuauton siihen esiteltävän rinnalle.
Kunhan sanon vaan, mutta eipä tuo Top Gearia parempi ohjelma ole millään tavalla.Last edited by ThemeJ; 29-02-2012, 13:35.Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Comment
-
-
Originally posted by ThemeJ View PostSoran/lumen/asvaltin esiasetukset löytyy ikivanhasta evo mitsustaki. Enkä tuossa autoa haukkunu vaan tuota turhaa ylistämistä. Jos tarkotus on osottaa että tommosella superautolla voi ajaa päivittäin normaalit ajot ja kehutaan kuinka pehmeä ja hieno sillä on päästellä pitkin kuluneita asvalttiteitä, nii ohan se nyt perkele oleellinen huomio että kamerakaan ei pysy paikallaan kun alusta on niin kova ja peräkonttiin mahtuu just ja just kaks ostoskassia? Vittuako sitä keksimään väkisin jotain sellasta mitä auto ei todellakaan tarjoa. Ei varmasti Mclarenilla olla mietitty että joku tommoseen tunkee mitään lastenvaunuja peräkonttiin. Eiköhän niillä oo rataominaisuudet ollu numero uno ja kaikki kaupunkihiiviskelyt perheen pienimpien kans ihan taka-alalla.
Mitä taiteelliseen otokseen tulee niin eräässä toisessa jaksossa nuo just kuvaa porssea vesipisaroiden peittämänä ja tuota Mclarenia kuvataan välillä millin päästä ja välillä pimeessä hallissa. Eli wtf ootkohan nyt varmasti ite lukenu omat kirjotelmat?
Etkö tossa just sanonnu että Clarksoni vetää ihan hatusta nuiden autojen arvosteluja, ei vissiin sitte kannata tuota Clarksonin Mclaren ylistystä pahemmin tähän linkittää? Ja mitä tohon TG viimeseen jaksoon tulee niin ohan siinä mersussa voimaa reippaasti enemmän ja varmaan 300kg kevyempi kuin Maserati? Ehkä tavalliselle kuljettajalle on helpompi ajaa tommosta helpommin käsiteltävää Maseratia kuin tommosta Mersua mikä on ihan ympäri rataa. Ammattikuski varmaan saa näistä autoista ihan erilailla tehot tiehen kuin tavallinen pulliainen ja se puolestaan näkyy tossa Stigin ajamassa kierrosajassa.
Jos puolestaan itellä olis varaa tommonen Mclareni ostaa, liekkö Suomessa hinta jossain 500 000e kieppeillä, niin tuskinpa kiinnittäisin huomiota johonkin peräkontin tilavuuteen. Sanoohan se järkikin että tommosta autoa ei mihinkään päivittäiseen rullailuun oo tarkotettu, mutta ajasin sillä silti aina hymy naamalla.
Ennenkaikkea haluaisin vertailukohteen johonkin toiseen autoon joka painii samassa hinta/laatuluokassa ja josta löytys vielä ominaisuudet joita itse kaipaan. Tämä siis jos pitäisi auto ihan sokkona ostaa jonkun ohjelman suositusten perusteella. Harrisin kertoman mukaan pitää nyt sitte vissiin ostaa Mclaren eikä esim Rolssia, kärjistettynä. Top Gearista vaan saa yleensä aina jonkun vertailuauton siihen esiteltävän rinnalle.
Kunhan sanon vaan, mutta eipä tuo Top Gearia parempi ohjelma ole millään tavalla.
Mitä tuli tuohon taiteellisuuteen, niin noilla vesipisaroilla kuvasin yleisesti heidän tapaa tuottaa videomateriaalia, en tarkoittanut yksittäistä tiettyä autoesittelyä. Yleensä noihin visuaalisiin tehosteisiin tuhlataan melkein puolet jonkun auton esittelystä ja lopun aikaa ajetaan sitten kahvassa pitkin poikin.
Eikai se Clarkson brittiautosta voi pahaa mennä sanomaan? Sieltä Clarksonin suusta nyt tuppaa vaan tulemaan melkoista tuubaa toisinaan. Vähän samalla lailla kun May on innostunut nyt dissaamaan noita Nürburgringillä testattuja autoja ja ne on kaikki paskoja, koeajoi niitä tai ei.
Tuossa ohjelmaformaatissa mitä Harris nyt tekee, on myös noita koeajoja missä verrataan useampaa autoa toisiinsa, jos niitä mielii katsoa. Lisää löytyy esim. Autocarin pätkistä, joissa Harris on myös mukana. Tuolla Harrisin videon postaamisella halusin painottaa, että haluaisin enemmän irti noista Top Gearin autotesteistä. Vähemmän tota taiteellista pisarapaskaa, enemmän kertomista millainen auto on oikeasti ajaa eikä yhdellä kommentilla "this is brilliant" ja sitte vedetään taas kahvassa. Ei ollut tarkoitus ylistää omalta osalta, miten hieno joku Mclaren on autona vaan tuoda näkemystä miten autosta voisi kertoa enemmänkin.
Comment
-
Comment