Melko monella c-kortti. Mua isävainaa rahaa säästääkseen kusetti, sanoi ettei kannata ajaa kuorma-autokorttia, kun joutuu vaan kavereitten muuttokuormia ajeleen viikonloppuisin. Sikatemppu, olen jälkeenpäin ajatellut.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Melko monella c-kortti. Mua isävainaa rahaa säästääkseen kusetti, sanoi ettei kannata ajaa kuorma-autokorttia, kun joutuu vaan kavereitten muuttokuormia ajeleen viikonloppuisin. Sikatemppu, olen jälkeenpäin ajatellut.
no mullakin tuo on ainakin tähän asti ollu turha kortti..koulussa nyt ajelin kuorma-autoa ja vetelin kärryä tyhjänä, mutta siihen on sitten jäännytkin vaikka koulutukseltani olen kuorma-auto kuski eli logistiikka tuli käytyä..
Opel Kadetilla. Ny on AB kortti. Ekaan ajotuntiin tulin sillai, että ajo-ope sattui näkemään, että hyppäsin kuskin penkiltä kun se tuli hakee mut ajotunille. Tokas vaan, että oot sitte vissiin ennenkin ajanu
Opel Kadetilla. Ny on AB kortti. Ensimmäiseen ajotuntiin tulin sillai, että ajo-ope sattui näkemään, että hyppäsin kuskin penkiltä, silloin kun se tuli hakee mut ajotunille. Tokas vaan, että oot sitte vissiin ennenkin ajanu
AB: Autokoulun tuliterä Ford Taunus 1.6 LX vm. 1980 (ajettu ennen meikäläistä n. 2000 Km). Lisäksi suurin osa ajo-opetuksesta ajettiin hiekkateillä Ajo-opettajan kommentti sladissa ajetun hiekkatien mutkan jälkeen: NE ON KUULE IHAN ERIKSEEN NE AJOT JOSSA NÄIN AJETAAN, KOETETAAN NYT KESKITTYÄ VAIN NIIHIN INSSIAJOSSA VAADITTAVIIN ASIOIHIN! C: Taisi olla joku 1975-79 vuosimallin Bedford kuorma-auto synkronoimattomalla vaihdelaatikolla. No, tulipahan välikaasu ja kaksoispoljenta tutuksi.
Comment