Announcement

Collapse
No announcement yet.

Millä ajoit kortin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Robi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 7606
    • Vantaa

Originally posted by Milana
    Originally posted by hOGi

Milana: Sinäkö kiltti - viesteistä päätellen ihan jotain muuta. No, mun autossa pääsisit kyllä ajelulle, mutta et kuskin paikalla. Kiinnostaisko? :wink:
    Enpäs edes tiedä millä vekottimella sä mua ajelemaan olisit viemässä. Ja tämä tyttö ei ihan joka bemarin kyytin nousekaan ihan vaan koristeeks. vaadin sen kaikista kauneimman. ja sä et sitä taida omistaa... :wink:
    joo ei...se ajelee isukkinsa avobemulla, sillon kun saa lainaks
    Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
    Tiedustelut priva tai 0452210069

Current
    E61 530d
    E39 530d
    E39 520iA
    E46 330xd
    E28 528i

Comment

• hOGi
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 1295
      • Espoo

Originally posted by hOGi

Milana: Sinäkö kiltti - viesteistä päätellen ihan jotain muuta. No, mun autossa pääsisit kyllä ajelulle, mutta et kuskin paikalla. Kiinnostaisko? :wink:
      Enpäs edes tiedä millä vekottimella sä mua ajelemaan olisit viemässä. Ja tämä tyttö ei ihan joka bemarin kyytin nousekaan ihan vaan koristeeks. vaadin sen kaikista kauneimman. ja sä et sitä taida omistaa... :wink:
      Nyt menee kyllä rankasti itsekehun puolelle, mutta menköön tämän yhden ja ainoan kerran, kun nyt rupesit "herjaamaan"... Täytyy vain mainita, että tuolta hyllystä löytyy yksi pokaali tältä vuodelta... BTCF nr. 1. Tietty lähellekään kaikki klubin autot ei ollu mukana ja kauneushan on subjektiivinen käsite.

Toisaalta, mä tuskin jaksaisin lähteä Turkuun asti yhtä tyttöä ajeluttamaan, varsinkaan kun en edes ole kuvaa nähnyt. Voihan se olla että sä et jostain syystä sopis esim. mun auton väriin :wink:
      www.epicit.fi | www.biitsi.fi | www.zonga.fi

Comment

• Milana
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2003
        • 358
        • Espoo

kun kuvan saat ni heti lähdet...?

Liikenneturvallisuus kunniaan...
        "Mä en koskaan pysty nukkuun autossa,paitsi jos mä ite ajan"
        "Jaahas, otetaan mopopojat takaluukkuun" *jarrut lukkoon*

Comment

• hOGi
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 1295
          • Espoo

kun kuvan saat ni heti lähdet...?
          Ensiinäkin se tietty riippuu täysin tuosta kuvasta. Todennäköisesti mä en heti kuitenkaan sinne lähde - mutta tietty jos mun silmät tippuu päästä kun ton kuvan nään, niin ehkä mä sitten ajelen ennätysvauhtia Turkuun.

Mutta ei, en mä taida lähteä vaikka olisit Janina Frostell. Kun en edes harrasta mitään yhden yön suhteita, ja muuhun ei tällä kertaa ole aikaa - mä kun joudun menee duuniin kello 7.00. :lol: Mut seuraavan kerran kun oon tulossa Turkuun päin, niin katellaan tilannetta uudestaan, ehkä...

Oletko muuten huomannut, että me tehtiin susta aika nopeella aikataululla yksi klubin tunnetuimmista inside-henkilöistä? Muistele tunti pari aikaisemmin postaamaani viestiä, jossa kerroin että seuraava jakso koskee sua. Näin se homma etenee. Mitäköhän viihdykettä me keksittäis ihmisille seuraavaksi, sä alat olla jo menneen talven lumia... Nykyiset x-sukupolven pullamössöihmiset kun ei jaksa keskittyä yhteen asiaan kovin kauaa :wink:

Comment

• Milana
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2003
            • 358
            • Espoo

joo, ja mä kun olen tosiaan niin tylsä ja mitäänsanomaton niin sarjanne suosio laskee roimasti jos musta monen osan tähteä kaavailette.

ja meillä jokaisellahan on omat salaisuutemme. :wink:
            toisilla luurangot sun muut sotkut pysyy visusti kaapissa ja piilossa vaikka kuinka tarkkaan yritettäis syynätä.

ehkä tein kannattaa hankkia joku huomattavasti mielenkiintoisempi kohde niin pysyy foorumin suosio. 8)

ehkäpä se sitten selviää joskus jos satutaan pyörimään samassa paikassa samaan aikaan, että kuinka mielenkiintoinen janina frostell look-a-like mä ollenkaan mahdan olla. :lol:

Comment

• hOGi
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 1295
              • Espoo

joo, ja mä kun olen tosiaan niin tylsä ja mitäänsanomaton niin sarjanne suosio laskee roimasti jos musta monen osan tähteä kaavailette.

ja meillä jokaisellahan on omat salaisuutemme. :wink:
              toisilla luurangot sun muut sotkut pysyy visusti kaapissa ja piilossa vaikka kuinka tarkkaan yritettäis syynätä.

ehkä tein kannattaa hankkia joku huomattavasti mielenkiintoisempi kohde niin pysyy foorumin suosio. 8)

ehkäpä se sitten selviää joskus jos satutaan pyörimään samassa paikassa samaan aikaan, että kuinka mielenkiintoinen janina frostell look-a-like mä ollenkaan mahdan olla. :lol:
              Sait juuri ruinattua itsellesi vielä yhden jatko-osan. Perustellaan tätä vaikka sillä, että toistaahan Kauniit ja Rohkeatkin itseään ja silti niiden suosio on jatkunut vuosia.

No joo, mutta kerropa vielä ennen mainoskatkoa, miksi niin kovasti yrität vakuutella olevasi tylsä ja mitäänsanomaton, mutta muistat kuitenkin mainita luurangoista kaapissa? Ja katsojat muistakaa, että turha odottaa että neiti Milana avaisi luurankokaapin ovea - eihän X-fileissäkään koskaan päästä perimmäisten kysymysten juurelle. Mutta olis tosiaan kiva tietää, miksi niin tylsä ja mitäänsanomaton hissukka haluaa julkisuutta BMW-foorumilla?

Comment

• Milana
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2003
                • 358
                • Espoo

ehkäpä tää on mun 15 minuuttia kuuluisana. eipä ole hääviä ollut. 8)

antakaa jotain parempaa tai jättäkää kokonaan ilman.

Comment

• Robi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2002
                  • 7606
                  • Vantaa

parempaa olis tarjolla....otatko vastaan :wink:
                  Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
                  Tiedustelut priva tai 0452210069

Current
                  E61 530d
                  E39 530d
                  E39 520iA
                  E46 330xd
                  E28 528i

Comment

• hOGi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2003
                    • 1295
                    • Espoo

Harmi, ei sun saanut aikaan edes kunnon väittelyä tai sanasotaa. Meikäläinen ja suurin osa muistakin katsojista huokaa tylsistyneenä ja vaihtaa kanavaa. TV Shopkin on kiinnostavampi.

No, ainakin sä olit oikeassa - hajuton ja mauton, eikä edes paljoa pippuria. Et olis pärjänny edes kokkisodassa, saati sitten sanaisessa peitsenkalistelussa mua vastaan.

"... Ja jos tilaat kahdenkymmenen sekunnin kuluessa, saat toisen purkin Motoruppia kaupan päälle..." Eihän tällaista sontaa jaksa kukaan - mä meen nukkumaan...

Comment

• Milana
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2003
                      • 358
                      • Espoo

ehkäpä tää on hyvä väli pitää mainoskatko ja jokainen voi vetäytyä omiin kylmiin ja (luultavasti) myös tyhjiin sänkyihinsä miettimään syntyjä syviä ja näkemään kauniita ja rohkeita unia btcf:n saippuoopperan uusimmista käänteistä.

öitä.

EDIT: ja miksipä mä tästä sanasotaan oisin ryhtyny. sä olet ihan amatööri näissä puuhissa. tarvitaan taas kerran paljon enemmän jotta mut saa edes harkitsemaan sanasotaan ryhtymistä...ja kyllä sä sen sitten huomaat kun mä siihen ryhdyn...promise.

Comment

• Juhis
                        BTCF Honorary Member
                        • Jul 2002
                        • 19178
                        • -

Milana:

ei oo kiva nukkua kylmässä sängyssä. tuu tänne niin kyllä sut pidetään lämpimänä. mä en ala hakemaan ketään mistään koska jos ihmisellä on oma tahto ei sitä tarvi taluttaa paikasta toiseen vaan jokainen tietää itse minne haluaa mennä ja kenen seurassa liikkua. mä en ole koskaan bongannut muijia autolla ja jos muija kattoo vaan autoa niin mua ei sellaisen muijan seura kiinnosta. tosin kyllähän mäkin katson muijan persettä ja tissejä joten kai se uroon auton kyttääminen sallitaan..

ps. robi ja hogi: ootteko te tosiaan NOIN puutteessa tänään?

pps. jokohan olis aika mennä nukkumaan.. :oops:
                        All good things come to those who wait.

Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

Sound Factory Bar & Nightclub

Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

Comment

• Milana
                          Bimmer Fanatic
                          • Jul 2003
                          • 358
                          • Espoo

kyllä juhis sun lämpimänä pitämiset tiedetään. :lol:

Comment

• crane
                            BTCF Member
                            • Mar 2003
                            • 6392
                            • Ex Lappilainen, nykyään etelä

menee mutta ei olis kyllä pahitteeksi sängynlämmitin(tai vaikka kaksi) talvipakkasille kun puskee kumminki päälle -40 mittariin.
                            (ja arvatkaa ketkä on pihalla 8h tai enemmän päivässä sillon tekemässä töitä :roll: )

Comment

• Milana
                              Bimmer Fanatic
                              • Jul 2003
                              • 358
                              • Espoo

joo...ollaan huomattu. :lol: eikä oo eka otsikko minkä alle off topic juttua on viime yönä kerääntyny. :roll:

mitä mitä? :shock: kuuma kesä ollu aikaa etkä oo lämmittäjää talven varalle hankkinu. miehet. logiikan pikkujättiläiset. 8)

Comment

• crane
                                BTCF Member
                                • Mar 2003
                                • 6392
                                • Ex Lappilainen, nykyään etelä

mitä mitä? :shock: kuuma kesä ollu aikaa etkä oo lämmittäjää talven varalle hankkinu. miehet. logiikan pikkujättiläiset. 8)
                                jooeiooo tullu hankittua pitäisköhän moista alkaa katteleen..nnnoooh eipä tässä kiirettä 8)

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎