Seisoin tänään Tampereella liikennevaloissa kun viereiselle kaistalle pysähtyi Autokoulu Ilveksen musta E92 Mä oon NIIN käynyt väärässä paikassa autokoulun....
Jenkkikortin ajoin aikoinaan omalla Cadillac coupe DeVillellä. Vieläpä kuorma-autokortin.
Oli yx sivu enemmän kysymyksiä ja piti muistaa kävellä auton ympäri ennen liikkeelle lähtöä.
Taisi vielä olla yksi peruutuskoe enemmän kuin henkilöautokorttiin, mutta automaattivaihteisella cupeecäkkylällä
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Seisoin tänään Tampereella liikennevaloissa kun viereiselle kaistalle pysähtyi Autokoulu Ilveksen musta E92 Mä oon NIIN käynyt väärässä paikassa autokoulun....
Tais olla kyseinen auto, kun omaa korttia ajelin, niin autokouluopettaja höpötti jotain, kun "musta uuden korimallin bemari" oli ajettu hämeensillan jälkeen katutolppaa päin
Itse ajoin autokoulussa:
Honda Jazz vm. 2011
Oman auton rattiin hypänneenä jälkeenpäin lähinnä vain nauratti kyseisen riisikulhon "ajo-ominaisuudet"
Jaa'a. Taisi olla autokoulun Toyota Corolla kun inssin ajoin AD 2004. Muistan vain sen että siinä oli ihan kelvot penkit, automaatti-ilmastointi ja niin olematon jalkatila, ettei omilla hehtaarimonoilla oikein mahtunut polkimille.
1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind: 1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
Comment