Joo, näin wanha jätkä voi ylpeydellä kertoa, että autokoulussa oli Toyota Camry ja BMW E30 (muistaakseni 316 tai 320) . Voitte arvata kumpaa pidin parempana ajettavana. Siltä pohjalta san sillä Bemukalla enimmäkseen ajaakin . Opettaja on naureskellut aina jälkeenpäinkin, että minä lähdin aina liikkeelle kuin ruusperi .
OT: Sain kortin silloin kun muuttui se laki, että A-kortti ei tulisi automaattisesti B-kortin kylkiäisenä. Myöhästyin kolme päivää vaikka ikä olisi ollut jo täynnä. Tajusin vasta liian myöhään . No ehkä parempi näin...
BMW 316i 1.8 valvetronic <- melkein kaikki ajotunnit
Seat Ibiza 1.4 <- pimeeajo ja inssi
Seat Cordoba 1.2 <- liukkaalla radalla tuli mentyä
Opel Astra <- ajotunnilla ja 2. vaihe
Hymiöillä arvostelu ko. autosta
G21 330e xdrive -21 - Exät: F34 320iX -14, E39 530iA Touring -01, BMW 328iM coupe -96+ muita tuotteita
A1: Yamaha DT
B: Volkswagen jetta -06 sekä Honda accord -04
C: Ei mitään käryä merkistä eikä mallista
Perskule 1h 30min päästä inssi Pitää ottaa bemun avaimet taskuun mukaan onnea tuottamaan.
OT: Onnea suoritukseen. Itse tein pari virhettä inssissä, mutta ne eivät haitanneet, koska huutelin ne samantien ääneen itse. Sen varaan ei kannata laskea, että se inssi ei niitä huomaisi
Autokouluauto oli Mazda 323 Sedan 1.5 -91. Yllättävän pirteä peli, sitä seurannut Nissan Primera oli paljon laiskempi ja ajettavuuskaan ei ollu yhtä tunnollista. Kirjallisissa maksimivirheillä läpi, "insinööriajossa" onneksi myös kerralla läpi. Autokoulu ei vuonna -93 ollut mitenkään halpaa, menikö siihen joku 8600,- markkaa. Olihan sitä käydä hiljattain pakolliseksi tulleelle liukkaan ajon radalla, mutta ei se oikeasti mitään opettanut. Pimeä-ajokin tuntui kohtuullisen hinnakkaalta valoshowsta, jonka olisi voinut katsoa (ja kokeakin) videolta.
Kuten Hesarissakin todettiin, autokoulu maksaa paljon ja hinnat ovat yllättävän yhdenmukaisia kaikkialla. Kilpailuvirastolla voisi hyvinkin olla tutkimista, ainakaan -93 itselläni ei ollut autokoulun jälkeen rahaa mihinkään. Jee..
Comment