Mallisarja tulee vasta 2010 , tai 2009 syksyllä ensin sedanina ja farkku vasta vuoden jäljessä , siis viissataseen.
E90/91 on kyllä säälittävän pieni takaloosteriltaan ja tiloiltaan paitsi kuskin osalta. Muuten hyvä ja hiljainen auto. Uusi A4 on huomattavasti tilavampi, tein monenmoista kokeilua kun yritin saada väkisin perusteltua itselleni E91 kopan koon riittävyyttä. Piti myöntää ettei mahdu.
Hanki ennemmin vähänajettu 500-srj saksasta, saat herkut mukaan ja pidä autoa sen verran kauan ettei arvonlasku ala mallisarjan vaihdoksen yhteydessä keljuttamaan. Uusi 520dA ei ole "suhteettoman" kallis sekään, mutta ota huomioon että varusteisiin uppoaa helposti 10k€ jotta saa edes suthkoht samat kilkkeet sisään kuin johonkin muuhun jaappanin kippoon tms. Business malleissa on ihan hyvät peruskilkkeet mutta aika karvahatuksi auto jää jos ei ruksi tavaraa lisää, niitä on suomi pullollaan..
E90/91 on kyllä säälittävän pieni takaloosteriltaan ja tiloiltaan paitsi kuskin osalta. Muuten hyvä ja hiljainen auto. Uusi A4 on huomattavasti tilavampi, tein monenmoista kokeilua kun yritin saada väkisin perusteltua itselleni E91 kopan koon riittävyyttä. Piti myöntää ettei mahdu.
Hanki ennemmin vähänajettu 500-srj saksasta, saat herkut mukaan ja pidä autoa sen verran kauan ettei arvonlasku ala mallisarjan vaihdoksen yhteydessä keljuttamaan. Uusi 520dA ei ole "suhteettoman" kallis sekään, mutta ota huomioon että varusteisiin uppoaa helposti 10k€ jotta saa edes suthkoht samat kilkkeet sisään kuin johonkin muuhun jaappanin kippoon tms. Business malleissa on ihan hyvät peruskilkkeet mutta aika karvahatuksi auto jää jos ei ruksi tavaraa lisää, niitä on suomi pullollaan..
Comment