Isälle luovutin auton lainaan ja käväisi sillä eilen joensuussa. Sanoi himpun päälle 8l sadalle vievän. Pääasiassa matka-ajoa. Itse en ole koskaan viitsinyt kulutuslukemia seurailla. Kaikki on mennyt, mikä on tankattukin..
e34 525 24v ilman vanosta:yleensä hieman alle 10l/100km josta n70% matkaa ja 30% "kaupunki"ajoa. Kenkimällä pääse helposti yli kymmenen lukemiin, mutta silloin ei kulutusta lasketa. Pelkkää matkaa tehdessä 8,5l. Alla 225/255 rengastus.
M3smg 2004.. Kaupungissa 13,9l normaalisti, mut jos kenkii isosti niin reilu 17l sadalla
kalajoelta stadiin palatessa täysin nopeusrajoitusten mukaan (muija ajoi) niin 9,3l , ikinä ite en ole kyllä alle 10l lukemia nähnyt..
kesälomareissun kulutus kohtuu rauhallisella ajolla oli 7,4l ja koko auton omistamisen ajalta (eli noin 20tkm) kulutus taitaa olla 8,4l. Auto -01 525i.
Hyvin tyytyväinen olen ollut kulutukseen, eikä ole Dieseliä yhtään ikävä.
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
itella on tuo suora 6 e36ssa kopassa ja se vie 11litraa satasella, keskikulutus siis...
Jeps, maantiepainotteisella ajolla olen päässyt samanlaisella biilillä 8.6l/100km, tässäkin saa käyttää jo taloudellisen ajon niksejä...Enkat on 8.3l/100km... Noh, ...... on!
Comment