Se nyt on meillä Suomessa ihan sama mitä tehdään, vaikka kukaan ei käyttäis julkisia ja ajeltais vaikka jollain V8-jenkkiraudoilla se ei koko maailman kannalta näy vielä missään
Se nyt on meillä Suomessa ihan sama mitä tehdään, vaikka kukaan ei käyttäis julkisia ja ajeltais vaikka jollain V8-jenkkiraudoilla se ei koko maailman kannalta näy vielä missään
Aamen.
Ja en muuten varmasti vähennä! Jos olisin rahamies niin vittuillakseni ostaisin jonkun 850:sen ja käyttäisin huvikseni tyhjäkäynnillä vähän väliä kun vouhottavat tästä suomen autoilusta
"Minä ajan tällä Toyota ekohybridisähköpelastetaanmaailma Priuksella olen hyvä ihminen" Voi vittu
En varmaankaan vähennä autoilua, mutta voisin harkita jonkun pikkuruokaisen diisselin (BMW) laittamista. Sama kait se millä kehonsa kuljettaa paikasta A paikkaan B. Osin myös siitä syystä että se on luonnon ohella kukkarolle ystävällistä. Harraste/kesäautoilu sitten erikseen.
En kyllä vähentäisi, johonkin se raja on vedettävä. Ajan mitä ajan, ne on muut tyypit jotka voivat halutessaan vähentää sitä ajoa jos niin pahaa tekee.
Kyllä mä ainakin olen maksanut verojen muodossa niin monta tuhatta euroa että omatunto ei soimais vaikka jättäisin V8:sin laulamaan tiiliskivi kaasupolkimella loppuviikoksi :think
Todelliset saastuttajat on jotain ihan muita kuin liikenne. Ja vielä kun suhteutetaan liikenteen välttämättömyys, ei autoilijalla tarvitse olla huonoa omatuntoa vaan olla YLPEÄ autoilustaan
Sitten rupean varjelemaan tätä maailmaa kun ensin Kiinalaiset, Ryssät ja Jenkit ym tekevät samoin.
Joten sama asia pähkinänkuoressa: Niin paljon suollan maailmaan paskaa kuin ikinä vain kykenen, ei kiinnosta vittuakaan tuollaiset eko touhut.
Minun nähdäkseni se kaikki eko hömpötys eri muodoissa sekä asioissa on vain eräänlainen keino myydä meille "uutta" tekniikkaa.
Joka asiassa mainostetaan jotain maapallon pelastamista... Rahastusta se loppupeleissä vain on kun tarpeeksi pitkälle asiaa mietitään.
Mä olen just ajatellut ostaa jonkun reilusti kuluttavan bensavehkeen harraste autoksi ja kun 30v bensa maksaa 15€ litra menen näyttämään paikallisen amiksen pihalle pojille missä on parkkis täynnä sähköautoja että "näillä ei poijjaat köyhät ajele tänäpäivänä"
Oikeastihan koko perkeleen "luonnonsuojelu" on mennyt ihan bisnekseksi ja päättäjät ei itsekään enää tiedä mikä on oikeasti luontoystävällistä ja mikä ei, joten maailma ei tästä pahene kärpäsen paskaa enempää vaikka jokainen suomalainen ajaisi hummerilla.
Samanlaista trendivouhotusta kun esim. kaikenmaailman "light" tuotteet silloin kun ne tuli ja mites kävikään, ihmiset vaan lihoaa entisestään..
Näistä kaikista sivuvaikutuksista voisi jatkaa vaikka kuin pitkään mutta se menisi jo rankasti offtopiciksi joten jätetään vaahtoaminen sikseen vaikka veri näistä vouhotuksista päähän jo nousikin..
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Paskanmarjat. Säästää nyt luontoa jälkeläisille (joita en koskaan tule hankkimaan) ja tinkiäkseen oman elämän kokemuksista, voi vitalis. Kerran täällä vaan eletään, miksi sitten alkaa kitsastelemaan?
Tässä oivasti kiteytettynä myös omat ajatukseni. Pari autoa, vene, mönkkäri, moottorisaha ja puolenkymmentä muuta polttomoottorilaitetta on ahkerassa käytössä
Oma ekologinen jalanjälkeni on 14 hehtaaria. Aariakaan en anna pois
Aika pitkälti näillä linjoilla mennään. Käytännössä en "turhia ajoja" harrasta, mutta sauhu alkaan nousta, jos joku alkaa moralisoimaan tai arvostelemaan autonkäyttöäni tai yksilönvapauttani rajoittamaan.
P.S. Näitä kommentteja ei ituhipeille kannata näyttää .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment