no ei oo mulle varsinaiusesti sattunut mutta porukoitten autoon on menty mooonet monet kerrat.. ja viime vuonnakin pöllivät auton neljäö kertaa ja ilkivaltaakin on tapahtunu niin vitun paljon että ei sitä ees enää jaksa ihmetellä jos on virtalukko paskana tai jotai semmosta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Onko autosi/osia yritetty viedä/viety?
Collapse
X
-
If NISMO Means NISSAN MOTORSPORTS..
Then HOMO Must Mean HONDA MOTORSPORTS
Yamaha R1 2007
Ex:SUZUKI GSX-R 600 k4
Ex:KTM 625SMC Supermoto -05
OPEL CORSA GSi turbo ic -89
OPEL CORSA TR 20NE -85 "sekajäte"
Ex: BMW E36 328i -09/97 Hellrot
Ex: BMW E30 316 -84
Ex: BMW E30 316 -87
Ex: BMW E30 318i -86
Ex: BMW E28 518i turbo -86
-
-
Turussa omalla parkkipaikalla 1½ vuotta sitten väänsivät 316:sta lukon väkisin paskaksi ja veivät Sonyn soittimen ja levyt (onneksi poltettuja). Onni onnettomuudessa oli poljin-ratti lukko, muuten olisi hyvin todennäköisesti lähtenyt autokin. :(F10 520d, E91 320d, E39 525iA Touring, E34 525iA, E30 325i, E30 316, E21 320
Comment
-
-
mulla on saksassa ollut keskellä yötä m5 touringissa ovet auki ja avaimet virtalukossa. ei oo pöllitty.
viimeiset kolme viikkoa on ollut 19" vanne+rengas paketti ja pari 275/35/18 rengasta tuossa pihalla pinossa. ei oo pöllitty.
aikaisemmin oli ainakin kuukauden 17" hartget samassa kohdin oven vieressä pinossa tossa pihamaalla taivasalla. ei kiinnostanut ketään.
pahinta mitä mun pihalla on tapahtunut on kuin m3:sta ja yhdestä 325i coupesta pöllittiin pyyhkijän sulat. eli tällaista täällä saksanmaalla.. vituttais olla köyhä ja VITUN TYHMÄ suomalainen autovaras!!!All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Häläri muistuttaa aina aamulla jos joku VITUN KÖYHÄ on yrittäny tehä jotain mun -SuperStarille-1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
-
-
Pari kertaahan auto ollu "lainassa" jollain helvetin narkkarilla, mutta onneks on löytäny aina takas kotiin melko pienin vahingoin
Ja suomessahan ei varasteta autoja vaan kyseessä on luvaton käyttöönotto :!: Voi vittu, sama äijä voi lainailla vaikka kuinka monta kertaa eikä poliisit tee yhtään mitään...ei muka kerkee selvittää rikoksia, kumminkin tossa tuusulan tielläkin on joka puskassa sinivuokko tutkan kanssa zoomailemassa.Hiroshima 1945 - Tschernobyl 1986 - Windows 1998
e36 325i "taxi"
Comment
-
-
Kerran on menty sisälle ja viety popit ja säretty sisustukset. No kaks viikkoo kerkes olla auto ehjä ja taas oli käyty iskeen kuskin ja kontin lukot paskaks mut sisään ei ollu menty/päästy. No auto seiso juhannuksena neljä päivää kotipihas tääl hämeenlinnan opiskelija slummissa ni eikö taas ollu lukkopesät suurentunu sen verran ettei enää ihan pieni meisseli riitä luko ropaamiseen. Vituttaa ku mun auto on ainoo joka on saanu huomiota varkailta osakseen meidän parkkiksella tai onhan se mukava ku joku haluis välttämättä käydä istuskeleen siel :palvo: No sanottakoon ettei täs meidän pihas kyl sitten muita "autoja" ookkaanMRDJBMWTUNING
Comment
-
-
Eilen aamulla häläri huusi pariinkin otteeseen, eipä mitään tosin näkynyt että olisi tehty. Ei parane mennä vaan liian lähelle tai tökkimään ylimääräistä tuota autoa-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
Comment