Ok, kiitti raportista. Täytyypä käydä keskiviikkona vilkaisemassa. Joo, aika paljon nelivetoja. Oliko teillä puhetta, oliko siellä paljon nelivetomiehiä paikalla? Kyllä mäkin tuota takavetoisoppia olen hakemassa, nelikolla osaan mennä kylki edellä ihan riittävästi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Talviajokoulu helmikuussa 2009
Collapse
X
-
c0fein
Korjaan vielä noita autoja mitä tässä koulutuksessa käytetään, eli:
2x 318dA nastoilla
2x 320i kitkoilla
2x 330xdA (nastoilla?)
2x 320xdA (nastoilla?)
ja vika sprintti ajettiin 320i:llä
Comment
-
Originally posted by c0fein View PostKorjaan vielä noita autoja mitä tässä koulutuksessa käytetään, eli:
2x 318dA nastoilla
2x 320i kitkoilla
2x 330xdA (nastoilla?)
2x 320xdA (nastoilla?)
ja vika sprintti ajettiin 320i:llä
Aa mä sit muistin väärin. Minusta siellä ei ollut bensaversioita. Eikä 318:tä ole, vai oliko se just ne 2autot mist mallimerkintä puuttui?
Listallasi on 8eri autoa ja tänään liikenteessä oli vain 6. Olitko siis paikalla tänään vai viime viikolla?
EDIT: se viimeinen sprintti ajettiin kyl automaatilla joten sen piti olla 320dA eikä 320i.
EDIT2: kyl 2kpl 330xdA ja 2kpl 320xdA nastoilla.Last edited by masiaro; 10-02-2009, 01:47.
Comment
-
-
Originally posted by asvirkku View PostSuosittelisin ennemmin naapurikerhon eli BMW Clubin talviajokoulua... hinta on noin 10 kertaa pienempi tuosta ~30e ja meininki varmasti ihan samanlainen. Omalla autolla, toki. Myös jääratapäivä on Joensuun seudulla.
BCF TAK on JoSeMoRan radalla Joutsassa, se on erittäin iso rekkaväistöihinkin sopiva rata.
Oon akan sinne pakottanut 4 kertaa ja hiljalleen sekin alkanut oppia viemään takatuupparia sladissa. Ja kyllä, sitäkin harjoitellaan osana BCF-ajokoulua
Prkl kun ei tällä koneella oo kuvia laittaa....
T AV
Ps. Toki pitää olla jäsen pappakerhossa, että voi osallistua.
Comment
-
-
Originally posted by miczu View PostElokuussa 320dA E93 eli ihan takaveto.
Varmaan vähän eri autoja eri päivinä ja porukan mukaan tuolla ajokoulussa. No, huomenna näen itse.
Comment
-
-
c0fein
Originally posted by masiaro View PostAa mä sit muistin väärin. Minusta siellä ei ollut bensaversioita. Eikä 318:tä ole, vai oliko se just ne 2autot mist mallimerkintä puuttui?
Listallasi on 8eri autoa ja tänään liikenteessä oli vain 6. Olitko siis paikalla tänään vai viime viikolla?
EDIT: se viimeinen sprintti ajettiin kyl automaatilla joten sen piti olla 320dA eikä 320i.
EDIT2: kyl 2kpl 330xdA ja 2kpl 320xdA nastoilla.
Comment
-
Originally posted by c0fein View PostOlin viime viikolla No voi olla, että eri päivinä ajetaan eri autoilla se vika osuus.. mutta tosiaan kaks manuaalia siellä on ja ne on 320 bensoja. 318dA tosiaan taisi olla mallimerkinnän poisto..
Comment
-
-
Originally posted by kiloWatti View PostTästäkin näkee miten paljon paremmin Laakkosella on tuo autokauppa ja asiakkaasta huolehtiminen hanskassa. Ostin itse E91+kympillä varusteita lokakuussa ja sain viinipullon kaupan päälle. Laakkosen Audista tuli quattroajokoulu ja vähän krääsää.
Varmaan vähän eri autoja eri päivinä ja porukan mukaan tuolla ajokoulussa. No, huomenna näen itse.
Comment
-
-
Alennusta? Ylennystä pyysin ja kympillä sain hintaa korotettua.
Viini maistui eilen, ajo sujui tänään. Ihan ok oli, mut Audin quattro-ajokoulu oli parempi. Syy, tämänpäiväinen turhan asiallinen, quattroilla leikittiin enemmän, parempi ajorata (Jämillä) jossa jääradalla myös korkeuseroja. Oli hauskaa tulla mäkeä alas kylki edellä.
BMW:n autoja 330d, 320d, 320i, 318d - sekä manuja että automaatteja, xDrivella ja ilman. Meil oli varmaan kaikki autot käytössä, oli paljon porukkaa kurssilla. Oma suosikki tuo 330xdA, pysyi kiinni jäässä kuin liimattuna.
Seuraavaksi pitäisi sitten päästä kesällä radalle.Last edited by kiloWatti; 11-02-2009, 19:49.
Comment
-
Comment