Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW Talviajokoulu helmikuussa 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kiloWatti
    Bimmer Rookie
    • Aug 2008
    • 88
    • Tampere

Ok, kiitti raportista. Täytyypä käydä keskiviikkona vilkaisemassa. Joo, aika paljon nelivetoja. Oliko teillä puhetta, oliko siellä paljon nelivetomiehiä paikalla? Kyllä mäkin tuota takavetoisoppia olen hakemassa, nelikolla osaan mennä kylki edellä ihan riittävästi.

Comment

• miczu
      Bimmer Rookie
      • Jun 2008
      • 53

Viime viikolla ilmeisesti Laakkosen "maksamat" ja tällä viikolla itse maksavat.
      Ilmeisesti aikasen hyvin kiillottuu tuo rata, oli se jo muutaman päivän käytön jälkeen viimevikolla aika liukas. Ei ollu kitkoilla oikein tietoakaan pidosta.
      Olihan se ainakin vaihtelua rutiinipäivään...

Comment

• kiloWatti
        Bimmer Rookie
        • Aug 2008
        • 88
        • Tampere

Oot miczu siis just ostanut uuden xDriven vai?
        Last edited by kiloWatti; 09-02-2009, 22:27.

Comment

• Guest's Avatar

Korjaan vielä noita autoja mitä tässä koulutuksessa käytetään, eli:

2x 318dA nastoilla
          2x 320i kitkoilla
          2x 330xdA (nastoilla?)
          2x 320xdA (nastoilla?)

ja vika sprintti ajettiin 320i:llä

Comment

• masiaro
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2008
            • 406

Originally posted by c0fein View Post
            Korjaan vielä noita autoja mitä tässä koulutuksessa käytetään, eli:

2x 318dA nastoilla
            2x 320i kitkoilla
            2x 330xdA (nastoilla?)
            2x 320xdA (nastoilla?)

ja vika sprintti ajettiin 320i:llä

Aa mä sit muistin väärin. Minusta siellä ei ollut bensaversioita. Eikä 318:tä ole, vai oliko se just ne 2autot mist mallimerkintä puuttui?

Listallasi on 8eri autoa ja tänään liikenteessä oli vain 6. Olitko siis paikalla tänään vai viime viikolla?

EDIT: se viimeinen sprintti ajettiin kyl automaatilla joten sen piti olla 320dA eikä 320i.
            EDIT2: kyl 2kpl 330xdA ja 2kpl 320xdA nastoilla.
            Last edited by masiaro; 10-02-2009, 01:47.

Comment

• miczu
              Bimmer Rookie
              • Jun 2008
              • 53

Originally posted by kiloWatti View Post
              Oot miczu siis just ostanut uuden xDriven vai?
              Elokuussa 320dA E93 eli ihan takaveto.

Comment

• JustAKid
                Bimmer Rookie
                • May 2003
                • 141
                • Lahti

Originally posted by asvirkku View Post
                Suosittelisin ennemmin naapurikerhon eli BMW Clubin talviajokoulua... hinta on noin 10 kertaa pienempi tuosta ~30e ja meininki varmasti ihan samanlainen. Omalla autolla, toki. Myös jääratapäivä on Joensuun seudulla.

BCF TAK on JoSeMoRan radalla Joutsassa, se on erittäin iso rekkaväistöihinkin sopiva rata.

Oon akan sinne pakottanut 4 kertaa ja hiljalleen sekin alkanut oppia viemään takatuupparia sladissa. Ja kyllä, sitäkin harjoitellaan osana BCF-ajokoulua

Prkl kun ei tällä koneella oo kuvia laittaa....

T AV
                Ps. Toki pitää olla jäsen pappakerhossa, että voi osallistua.
                Millonkohan toi on? Saakohan sinne mennä pälyilee vaikka ei oo BCF:n jäsen? Kotipaikka on ihan siinä lähistöllä niin aattelin että vois käydä vilkaisee touhua.

Comment

• kiloWatti
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2008
                  • 88
                  • Tampere

Originally posted by miczu View Post
                  Elokuussa 320dA E93 eli ihan takaveto.
                  Tästäkin näkee miten paljon paremmin Laakkosella on tuo autokauppa ja asiakkaasta huolehtiminen hanskassa. Ostin itse E91+kympillä varusteita lokakuussa ja sain viinipullon kaupan päälle. Laakkosen Audista tuli quattroajokoulu ja vähän krääsää.

Varmaan vähän eri autoja eri päivinä ja porukan mukaan tuolla ajokoulussa. No, huomenna näen itse.

Comment

• Guest's Avatar

Originally posted by masiaro View Post
                    Aa mä sit muistin väärin. Minusta siellä ei ollut bensaversioita. Eikä 318:tä ole, vai oliko se just ne 2autot mist mallimerkintä puuttui?

Listallasi on 8eri autoa ja tänään liikenteessä oli vain 6. Olitko siis paikalla tänään vai viime viikolla?

EDIT: se viimeinen sprintti ajettiin kyl automaatilla joten sen piti olla 320dA eikä 320i.
                    EDIT2: kyl 2kpl 330xdA ja 2kpl 320xdA nastoilla.
                    Olin viime viikolla No voi olla, että eri päivinä ajetaan eri autoilla se vika osuus.. mutta tosiaan kaks manuaalia siellä on ja ne on 320 bensoja. 318dA tosiaan taisi olla mallimerkinnän poisto..

Comment

• masiaro
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2008
                      • 406

Originally posted by c0fein View Post
                      Olin viime viikolla No voi olla, että eri päivinä ajetaan eri autoilla se vika osuus.. mutta tosiaan kaks manuaalia siellä on ja ne on 320 bensoja. 318dA tosiaan taisi olla mallimerkinnän poisto..
                      Kumma, mä ajoin manuaalisella pari kertaa ja olen tarkastanut sen mallia, se oli kuitenkin 320d. No ihan sama

Comment

• Guest's Avatar

Originally posted by masiaro View Post
                        Kumma, mä ajoin manuaalisella pari kertaa ja olen tarkastanut sen mallia, se oli kuitenkin 320d. No ihan sama
                        En sitten tiedä jos jotain muitakin autoja ollut, mutta itse ajoin ko. autot rekkakuskin luokse kuka ne vei räyskälään ;D

Comment

• BMW
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2004
                          • 3822
                          • California

Originally posted by kiloWatti View Post
                          Tästäkin näkee miten paljon paremmin Laakkosella on tuo autokauppa ja asiakkaasta huolehtiminen hanskassa. Ostin itse E91+kympillä varusteita lokakuussa ja sain viinipullon kaupan päälle. Laakkosen Audista tuli quattroajokoulu ja vähän krääsää.

Varmaan vähän eri autoja eri päivinä ja porukan mukaan tuolla ajokoulussa. No, huomenna näen itse.
                          Kai sä nyt sait autosta alennusta vinkkupullon lisäksi?
                          P
                          R
                          N
                          D

Comment

• kiloWatti
                            Bimmer Rookie
                            • Aug 2008
                            • 88
                            • Tampere

Alennusta? Ylennystä pyysin ja kympillä sain hintaa korotettua.

Viini maistui eilen, ajo sujui tänään. Ihan ok oli, mut Audin quattro-ajokoulu oli parempi. Syy, tämänpäiväinen turhan asiallinen, quattroilla leikittiin enemmän, parempi ajorata (Jämillä) jossa jääradalla myös korkeuseroja. Oli hauskaa tulla mäkeä alas kylki edellä.

BMW:n autoja 330d, 320d, 320i, 318d - sekä manuja että automaatteja, xDrivella ja ilman. Meil oli varmaan kaikki autot käytössä, oli paljon porukkaa kurssilla. Oma suosikki tuo 330xdA, pysyi kiinni jäässä kuin liimattuna.

Seuraavaksi pitäisi sitten päästä kesällä radalle.
                            Last edited by kiloWatti; 11-02-2009, 19:49.

Comment

Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎