Jotenki kornin näköinen sivusta katsottuna, mutta annetaan silmän tottua niinkuin X6:een. Alkuun oli vähän gay mobiilin näköinen mutta livenä aikas maukas laitos.
"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Ulkonäöstä vaikee sanoa mitään mielipidettä. Takaa ainakin tulee x6 mieleen.
Tuo Gt ei vaan kyllä kuullosta bemarille sitten millään, tulee lähinnä joku japsi mieleen noista kahdesta kirjaimesta. Eikö siihen nyt jotain parempaa ois keksitty...
Ulkonäöstä vaikee sanoa mitään mielipidettä. Takaa ainakin tulee x6 mieleen.
Tuo Gt ei vaan kyllä kuullosta bemarille sitten millään, tulee lähinnä joku japsi mieleen noista kahdesta kirjaimesta. Eikö siihen nyt jotain parempaa ois keksitty...
onhan niitä gt ennenkin ollut, jopa 356kpl http://www.m3gtregister.com/...mutta hieman eri asia täälä haetaan, eli "Grand Tourismo"
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
onhan niitä gt ennenkin ollut, jopa 356kpl http://www.m3gtregister.com/...mutta hieman eri asia täälä haetaan, eli "Grand Tourismo"
Ei huono idea sinänsä, mutta Gran Turismon pitää olla coupe eikä tila-auto. Tässä on vähän sama juttu kuin X6:ssa , tulee mieleen että mikähän tämänkin auton on tarkoitus olla.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Ainakin minun silmään näyttää siltä, että haetaan vähän markkinoiden reaktiota uudelle 5 -sarjan muotoilulle.
Leikatkaapa auto poikki B -pilarin kohdalta ja kattelkaa keulaa pelkästään. Eikö näytä mahdolliselta uudelta vitoselta? Näin ainakin minä tätä autoa katselen. Toisaalta voi kuvitella viimeisen sivupaneelin olevan pidempi ja matalampi - toisinsanoen Vitosen mittaisena. Sitten autosta tulee järkevän näköinen. Minusta erittäin hyvä suunta.
Erityisesti sisusta lämmittää Bemarimiehen mieltä. Keskikonsoli on jälleen käännetty kuljettajaa päin mutta uudella ja jännällä tavalla (lue: pesee Audin kuljettajakeskeisyyden 10/0 muotoilullaan).
Eihän Concept CS:kään tullut markkinoille, vaan siitä otettii mehukkaimpia kikkoja uuden 7 -sarjan muotoiluun.
Annan 9 1/2 pistettä.
Kiitos herr van Hooydonk. Kykenit tekemään Banglen revoluutiomuotoilusta huomattavasti paremmin sopivan meille, jotka ovat tottuneet mullistusta edeltävien mallien muotoiluun.
__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Comment