Helvetti unohtu tehdä töitä kun lumouduin ton pariin Mielenkiintoinen video, oli ihan kiva katsella. Taisi 330i m-sport valmistua sieltä, tosin eri autoja siinä kuvattiin ilmeisesti koska vanteet vaihtuivat kesken videon.
Joo oli tosi mielenkiintoista katsottavaa! Voi kun olis joskus päässyt katsomaan omaa autoaan noin, ja tekeen vähän pieniä lisäyksiä varusteisiin, tolloin se olis vielä ollut melko helppoa
muutama vuosi sitten tuli telkkarista tämmönen,taisi olla jopa juuri tämä. ainut kerta kun olen DW:tä (Deutsche Welle) katsonut. näppärästi kyllä hoituu tuo auton kasaaminen,tollasen varustelun kun saisi kotiinkin talliin. moottori tulee liukuhihnaa pitkin varastosta ja se vaan nostetaan paikalleen ja pari mutteria kiinni ja se on siinä
Originally posted by Rockford
jo kdffz< jerraan näin i´nssinn alasti ihan posliini
Jotain pisti kyllä miettimäänkin, kun ei tuota saksaa pahemmin ymmärrä. Toi tehomittaus näytti kovin vaisulta oliko tuo auto edes kiinni mitenkään... Ja nyt selvisi se mistä ruostetopiceissa on puhuttu, kun huuhteluvettä on jäänyt saumojen sisään...
''No smoke without a fire, but no fire without a diesel''
Tällaisia videoita kun katselee niin tulee mieleen miten ihmeessä nuo autot eivät nitise ja natise enempää kuin ne lopulta natisevat. Voi vain kuvitella kuinka paljon noita kaikkia liitoksia ja osia suunnitellaan jotta menisivät aina oikein *klik -tyyliin paikoilleen.