Announcement
Collapse
No announcement yet.
uusi seiska
Collapse
X
-
huomattavaa parannusta on havaittu! edellinen 700 sarja oli järjettömän ruma ilmestys ilmestyessään ja edelleenkin. ei totu silmä sellaiseen barbabamaiseen pullakoriin koskaan.
sisusta on hienompi kuin edellisessä ja uudessa 500 sarjalaisissa, joissa on aina hämännyt se navigaattori-tv-tietokoneen näyttö siinä keskellä omana erillisenä "kumpunaan" kojelaudassa. nyt on näköjään alettu ottamaan vanhasta e3X sarjoista kulmikkuutta takaisin ja hyvä niin. BMW:n kaunein sisustus on mielestäni edelleen e34 sarjalaisissa.
ulkoisesti kai ihan ok.. veikkaan että tuleva 500 sarjalainen on huomattavasti upeamman näköinen vielä mitä tämä malli. saisivat tuoda kulmikkuutta kojelautaan lisää sekä taittaa tuon keskikonsolin takaisin kuskin suuntaan kuten e3X sarjan bemareissa on ollut.Last edited by persenaama; 29-03-2009, 12:20.
-
-
Originally posted by Iltsu View PostNo huhhuh täytyy vaan sanoa, nimittäin co2-päästöt ja näin myös kulutus on tasan samat kun omassa sigun autossa. On sitten hieman taas kehittynyt dieseltekniikka. Täytyy varmaan kohta laittaa E91 :think:
Eikös jo E32:een ollut Highline-versio, joka sisälsi Kaiken?BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by persenaama View Postsaisivat tuoda kulmikkuutta kojelautaan lisää sekä taittaa tuon keskikonsolin takaisin kuskin suuntaan kuten e3X sarjan bemareissa on ollut.
Tuli nähtyä tällaisia Münchenissä joulukuussa. Oli itse asiassa ensimmäinen auto jonka näin lentokentältä ulos päästessä ja reaktio oli - WOW, voiko tuo olla se uusi Seiska?! Ja olihan se. Upea auto.__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Comment
-
-
Originally posted by ///J View PostOnhan se maukas peli. Olin jo tilaamassa tuota kunnes näin nuo valtavat munuaiset - piti kieltäytyä.Ne on nyt jotenkin kussu noitten kromisäleikköjensä kanssa, en tiedä onko niissä huono jako vai miks silmä ei tykkää ei niin millään.
"That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
Comment
-
-
Originally posted by Nifa View PostItte kattelin kans pikkukuvasta että ohhoh onpas tyylikäs kunnes bongasin munuaiset... Ja aloin miettimään että mitenkäs se näytti siinä pienempänä paremmalta. Ei muutaku kuva photoshoppiin ja munuaiset mustiks.. Ja Voèla! Näytti paremmalta.Ne on nyt jotenkin kussu noitten kromisäleikköjensä kanssa, en tiedä onko niissä huono jako vai miks silmä ei tykkää ei niin millään.
Comment
-
-
Selkeetä parannusta edelliseen mutta pari kohtaa mietityttää:
- Munuaiset (saa varmasti mustana pienemmän näköseks)
- Etupuskurin kromilista (miks? oisko voinu keksiä jonkun näyttävämmän?)
- Etuvalot näyttää pieniltä munuaisiin verrattuna
- Koko auto näyttää kuvissa kokoa pienemmältä
Sisustasta en keksi moitittavaa!
Pointsi oli nyt siinä et törkeen komee auto mut pari kohtaa vaatis jatkojalostusta... Toivottavasti kuningasmalleihin ei tuu vielä isommat munuaiset
Comment
-
Comment