Joo aloin vaihtaa ensikertaa ämmään öljyjä niin roppu oli aivan irti
ropun mukana tuli myös kierteet siitä alumiini pohjasta.
Tämän M5 ostin viimmesyksynä Helsingistä.
Joku vitun mulQvist oli vetäny kierteet ropusta paskaksi ja yrittänyt korjata mokaansa hakkaamalla temmillä tai jollain katkasutampilla haittoja sen ropun juureen ettei heti roppu tippuis
Jouduin käyttään alimman pohjan poissa että sain uudet kierteet väännettyä onneksi aika helppo homma mutta vitutti kummiskin.
Öljyt on vaihdettu suomessa kolmekertaa
1,06,2006 Laakkonen Helsinki 95495km allekirjoitus JF
14,3,2007 Laakkonen Espoo 104689km " JJ
12,5,2008 Helsingin bouser-palvelut 110800km " ?
Vaikeaa on ketään osoittaa sormella missä tämä mulQvist on töissä koska joissain käytetään imuvaihtoja, jotenkin vaan tuntuu että jäljet johtaa aina samaan sylttytehtaaseen
Meilläpäin kun tämmöinen mulQvist saadaan kiinni itse teosta niin käytämme ns.keminlakia se on helppo ja yksinkertainen kaksi miestä menee metsään ja yksi tulee pois
Joskus helpottaa tämä avautuminen

Tämän M5 ostin viimmesyksynä Helsingistä.
Joku vitun mulQvist oli vetäny kierteet ropusta paskaksi ja yrittänyt korjata mokaansa hakkaamalla temmillä tai jollain katkasutampilla haittoja sen ropun juureen ettei heti roppu tippuis

Jouduin käyttään alimman pohjan poissa että sain uudet kierteet väännettyä onneksi aika helppo homma mutta vitutti kummiskin.

Öljyt on vaihdettu suomessa kolmekertaa
1,06,2006 Laakkonen Helsinki 95495km allekirjoitus JF
14,3,2007 Laakkonen Espoo 104689km " JJ
12,5,2008 Helsingin bouser-palvelut 110800km " ?
Vaikeaa on ketään osoittaa sormella missä tämä mulQvist on töissä koska joissain käytetään imuvaihtoja, jotenkin vaan tuntuu että jäljet johtaa aina samaan sylttytehtaaseen

Meilläpäin kun tämmöinen mulQvist saadaan kiinni itse teosta niin käytämme ns.keminlakia se on helppo ja yksinkertainen kaksi miestä menee metsään ja yksi tulee pois

Joskus helpottaa tämä avautuminen

Comment