Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vitun mulQvist

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 325tds
    BTCF Member
    • Aug 2004
    • 293

    Vitun mulQvist

    Joo aloin vaihtaa ensikertaa ämmään öljyjä niin roppu oli aivan irti ropun mukana tuli myös kierteet siitä alumiini pohjasta.

    Tämän M5 ostin viimmesyksynä Helsingistä.

    Joku vitun mulQvist oli vetäny kierteet ropusta paskaksi ja yrittänyt korjata mokaansa hakkaamalla temmillä tai jollain katkasutampilla haittoja sen ropun juureen ettei heti roppu tippuis

    Jouduin käyttään alimman pohjan poissa että sain uudet kierteet väännettyä onneksi aika helppo homma mutta vitutti kummiskin.

    Öljyt on vaihdettu suomessa kolmekertaa
    1,06,2006 Laakkonen Helsinki 95495km allekirjoitus JF

    14,3,2007 Laakkonen Espoo 104689km " JJ

    12,5,2008 Helsingin bouser-palvelut 110800km " ?

    Vaikeaa on ketään osoittaa sormella missä tämä mulQvist on töissä koska joissain käytetään imuvaihtoja, jotenkin vaan tuntuu että jäljet johtaa aina samaan sylttytehtaaseen

    Meilläpäin kun tämmöinen mulQvist saadaan kiinni itse teosta niin käytämme ns.keminlakia se on helppo ja yksinkertainen kaksi miestä menee metsään ja yksi tulee pois

    Joskus helpottaa tämä avautuminen
    E93 vaimon
    ex
    E70 3.0 SD
    E46x2
    M5 E39
    325tds E36
    M535i E28
    323i E30
    323 E21




    BMW vuodesta -82 Laskelmoitua nautintoa
  • Muppe
    BTCF Member
    • May 2006
    • 1866
    • Östermyra

    #2
    E61 530dA M-Sport
    E39 520iA Touring

    ex. E34 525iA
    ex. E34 535iA
    ex. E34 520i
    ex. E34 520i
    ex. E36 320i

    Comment

    • aaronp
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2005
      • 908
      • Pirkanmaa

      #3
      Vau. Onnea loppuelämään.

      Comment

      • tuumas
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2007
        • 2564
        • Lapland, Finland

        #4
        mistä näitä nyt sikiää?

        Comment

        • 325tds
          BTCF Member
          • Aug 2004
          • 293

          #5
          Ei vituta enää yhtään.
          Sääliähän saa kaikki mutta kateus pitää ansaita
          E93 vaimon
          ex
          E70 3.0 SD
          E46x2
          M5 E39
          325tds E36
          M535i E28
          323i E30
          323 E21




          BMW vuodesta -82 Laskelmoitua nautintoa

          Comment

          • Laku
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2007
            • 17542
            • Turku

            #6
            Ymmärrän harmisi. Turha tuosta on threadin avaajalle vittuilla.

            Varmaan syyllinen on tuo viimeinen eli Hupi-auto, jossa hääräilee Johan Rännäri. Ainakin tuo on ko. firman virallinen nimi. Kaverin tuntien ei kyllä myönnä virhettään, tosin en kyllä oikein jaksa uskoa, että hän olisi tuollaista temppua tehnytkään. Ei voi tietää....
            Näillä mennään:
            - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
            - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
            - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
            - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


            Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

            Comment

            • O.K.
              Moderator
              • Nov 2003
              • 4855
              • Espoo

              #7
              Siirretty yleiseen keskusteluun, koska "ongelmaa" ei varsinaisesti ollut, vaan topicin asia on joku muu...

              Edit: joku muu näki jo asiaksi lukottaa tämän, no samapa se...
              Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
              Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon,
              E34 525i

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎