...se oli Jaanan mies ja epäilen, että Jaanalla oli tupee :think
BTWOT. oon melkein sukua julkkikselle, appiukkovainaa, jota en koskaan ole tavannut on paljon kuulemma keitotellut tuon Metsolan Erkin kanssa aikoinaan.
Kysytään nyt täälläkin, kun ei muuta tule mieleen, että mikä on akillesrefleksi?
BTWOT. oon melkein sukua julkkikselle, appiukkovainaa, jota en koskaan ole tavannut on paljon kuulemma keitotellut tuon Metsolan Erkin kanssa aikoinaan.
Kysytään nyt täälläkin, kun ei muuta tule mieleen, että mikä on akillesrefleksi?
oonko minä sitte sukua julkkikselle ku oon keitotellu sun kans?
riittääkö vastaus minkä laitoin tuonne muuta keskustelua-ropikkiin?
BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014 BMW CRUISE BIKE 2017 TREKPOWERFLY 4 2021 @kukisenjussi instagram
...se oli Jaanan mies ja epäilen, että Jaanalla oli tupee :think
Sehän Bemari muuten paloi.. Ja aiheeseen liittyyvää nippelitiedon sarjatulta vaikkei tuskin ketään kiinnosta mut, Stigu ja Eeva ajovat munakadetilla kolarin, Stiku hommas sen jälkeen käsikaasullisen Gt-Corollan
Sehän Bemari muuten paloi.. Ja aiheeseen liittyyvää nippelitiedon sarjatulta vaikkei tuskin ketään kiinnosta mut, Stigu ja Eeva ajovat munakadetilla kolarin, Stiku hommas sen jälkeen käsikaasullisen Gt-Corollan
-Anssi
Totta, mutta kukapas muistaa Stigun koiran nimen? Jeppehän se No niin Jeppe, tulehan siitä.
Eipä tule kotimaisia katsottua juuri mitään - ei oikein iske. Metsolat sen sijaan kuuluu yleistietoon ja tämän ikäryhmän porukka varmasti kaikki sen nähneetkin, tosin itsekin kohtalaisen nuori silloin, niin ei kaikkea muista enään, mutta joka jakso tuli katsottua.
Comment